Haluaisin takaa päin, mutta
Mies tulee siinä asennossa nopeasti ja itsekin haluaisin orgasmin tuolloin, mutta tarvitsen klitoris stimulaatiota eikä oikein omat kädet tai lelu pysy menossa mukana tuossa asennossa. Onko kukaan keksinyt ratkaisua? :)
Kommentit (31)
Nautin suunnattomasti takaapäin panemisesta, minulla on täysi kontrolli, asento ei väsytä, voin helposti vaihdella tahtia ja syvyyttä jne.
Kestävyyskin on parantunut niin että pystyn aika hyvin hallitsemaan tulemistani, tosin vähän pidempään kun vetää ja vaimo alkaa enemmän ääntelemään ja pillu puristuu tiukasti kalun ympärille niin ei siinä enää yleensä malta pidätellä.
Vaimo saa usein kun suihkussa pannaan takaapäin ilman että klitorikseen edes kosketaan.
Unohtui mainita myös, että vaimon kanssa ollaan siirryttä anaaliin, jotta satisfyer pääsee paremmin tykittämään klitorista.
Vaimokin alkanut tykkäämään tosi paljon pyllypanoista.
ole vatsallasi,korota takapuolta vähän tarjolle, käsi mahan alle klitorikselle. tietty paine muodostuu kohtuun asti. ei mitään sängynreunalla pyllistelyä ilmassa. voi vaikka tyynyllä korottaa .silloin sun oma käsikin lepää patjaa vasten,ei väsy,mutta sormet painaa klit. kohtaa. kerro ny, miten meni
Vierailija kirjoitti:
Käske miehen hieromaan kiltaa Kuin panee takaapäin
ei muuten menis,menee eri rytmiin ja ylettyminen tekniikka, naisen itse helpompi käsi mahan alla,silloin kumpikin voi keskittyä omaan juttuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä takaapäin naimisessa on jotain todella kiihottavaa ja siinä tulee helposti sekä nopeasti. Siinä on jotain alkukantaista ja hyvin primitiivistä. Mutta toisella kieroksella olen aina keskittynyt antamaan naiselle tyydytyksen. Mietin millaiset miehet eivät kykene edes kahteen kierrokseen ja itsellä menee jopa kolme kierrosta. Edestä tai takaa, jos nainen on seksikäs minun päässä, yksi kierros ei riitä millään. Joskus mieli jopa haluaa vaikka kierrokset on jo käytetty ja omistaa vain lerpun. On naisia ja sitten on NAISIA. Jos vielä saisi yhden NAISEN elämään, joka haluaisi myös ikääntyä yhdessä.
Mä taas en koskaan ole ymmärtänyt minuuttimunia, jotka ei pysty ekalla kerralla hoitelemaan naistaan, vaan tarttee jotain paikkausheittoja.
Sama, ja odottele muutamia vuosia, niin ymmärrät jos ei kolmeen varviin pysty yhdellä kertaa.
Niin haluaisin minäkin, mutta peräpukamien takia en voi :( Hyi hitto.
Kyllä harmittaa, rakastin ennen tuota asentoa (ja oli myös minulle ainoa, jossa pystyn kunnolla hieromaan samalla klitorista).
Klittan hieromisesta miehen toimesta samalla kun panee takaapäin:
Muutama mainitsi että rytmi on väärä tai sormeilu epätarkkaa, ettei pysty kahteen asiaan samaan aikaan keksittymään. Annan pienen vinkin; kokeilkaa muusikkomiehiä. Sormet ovat herkät ja tarkat ja koordinaatio riittää useampaan eri asioita tekevään raajaan ja moneenkin rytmiin.
Eka orkku sulle käsillä tai suulla ja sit vasta vedätte takaapäin jolloin luultavasti toka orkku tulee muutenkin nopeaa.
Vierailija kirjoitti:
Klittan hieromisesta miehen toimesta samalla kun panee takaapäin:
Muutama mainitsi että rytmi on väärä tai sormeilu epätarkkaa, ettei pysty kahteen asiaan samaan aikaan keksittymään. Annan pienen vinkin; kokeilkaa muusikkomiehiä. Sormet ovat herkät ja tarkat ja koordinaatio riittää useampaan eri asioita tekevään raajaan ja moneenkin rytmiin.
Ei valitettavasti toimi, mun mies on rumpali eikä silti osaa.
Kondomi tai joku penis jatko paikalleen, ettei tulisi niin nopeasti tai sitten ensimmäiset lastin suuhun ja jos toisella kerralla kestäisi pidempään. Yx tietty sitä persettä ei kestä katsoa, alkaa tulemaan aika nopeasti.
Satisfyer klitorista tykittämään, jos sinä saisit nopeammin.
Monesti ollaan oman vaimon kanssa tultu tässä asennossa yhtä aikaa, hänellä on satisfyer käytössä tais olla pro 2, kokeiltiin curve 3 mallia, jostain syystä se ei toiminut niin hyvin. Näköjään satisfyer on eroja.
Tässä pro 2 mallissa on paljon syvemmällä mistä ääni aallot tulee kun taas curve 3:ssa paljon pinnemmassa.