Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

80 vuotias äitini palauttelee vuosien aikana hänelle ostamiani lahjoja ja haukkuu ne samalla

Vierailija
30.07.2024 |

Toisaalta tässä ei ole mitään uutta, sillä on haukkunut lahjoja niitä saadessaankin, mutta mikä näiyä vanhoja ihmisiä vaivaa? Miksi olla näin ilkeä ja jättää itsestänsä lisää ikäviä muistoja?

Kommentit (213)

Vierailija
181/213 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää etsiä seniori paikka missä käydä saman ikäisiä tapaamassa.Hiukan käydä pesulla vaihtaa lakanat ja kävelyllä.Katsokaas ne kynnet pitää muistaa leikata hiukset kammata vielä 100 vuotiaana.Ostakaa lahjaksi käynti parturissa.

Vierailija
182/213 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se äidinrakkaus on, eiks niin palstamammat?

Tiedän millaista se ei ole. Pyrin käyttäytymään toisin kuin "rakas" äitini. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/213 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nyt 93v isoäiti teki tuota joitain vuosia sitten. Lahjoitti "turhia" lahjoja takaisin. Hänellä on muistisairaus.

Vierailija
184/213 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se itse valisemanne käyttämätön tavara ei kelpaa itsellenne jos äitinne haluaa siivota nurkkiaan?

Kukaan ei halua käydä haukuttavana. 

Suurempi ongelmahan tässä oli se, että äiti ei ollut koskaan halunnut lahjoja, vaan haukkunut ne jo saadessaan :D ja haukkuu ne  edelleen, kun yrittää antaa ne takaisin lahjan antajalle. missään ei sanottu, että äiti haukkuu ap:tä, vaan hänen tuomia lahjojaan Siinä on suuri ero. 

Miksi ap on edes vienyt ne lahjat, jos ei halua "käydä haukuttavana" (lahjat kai vain haukuttiin, ei ap).  Miksi ihmiset on noin onnettomia, että viedään vaan jatkuvasti lahjoja jollekin , joka ei niitä haulua ja tässä tapauksessa on vielä aina haukkunut lahjan jonka saa :D  Voi pyhä yk

"Nämä lahjojen haukkujat osoittavat mieltään myös silloin, kun he eivät saa lahjoja"...

Luojan kiitos, että  on syntynyt täyspäiseen sukuun eikä tuollaisia ongelmia ole. Vauvaa kun lukee, voi vain olla kiitollinen siitä, että oma lähipiiri on sellainen, kuin on. 

Osanotot niille, jotka ei ole olleet yhtä on onnekkaita. 

Vierailija
185/213 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai luonnollisinta on tarjota lahjoittajalle, hänhän ne pannulaput, patakintaat, pussilakanat, kipot, matkamuistot on valinnut oman makunsa mukaan.

Ajatelkaa mikä kähinä kuuskymppisillä, mutsi antoi mun tuoman pussilakanasetin veljen tyttärelle , ois sitä meidän heidikin tarvinnut

Pussilakanat on kulutustavaraa. 

Mutta jos niitä on 20 niin kuolema tulee ennenkuin  kuluvat puhki.

Vie Uffiin, kierrätyskeskukseen tai revi siivousräteiksi. 

Revi itte 20 uutta pussilakanaa räteiksi ääliö

Vierailija
186/213 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noilla kilometreillä pidä enää kenenkään mieliksi olla ja teeskennellä pitävänsä jostain rojusta. Äitisi tekee kuolin siivousta ja haluaa turhasta eroon 

Kuolinsiivoukseen ei kuulu lahjojen haukkuminen lahjan antajalle.

Toki osa siivoaa myös läheiset ulos elämästään. Äitini on riidoissa ympäriinsä ja seuraavaksi kiukuttelee minulle, kun en reagoi "oikein" kun hän haukkuu samoja ihmisiä yhä uudelleen ja uudelleen. Äitini ei  itse ole mikään kiva ihminen. 

Lapset alkaa yleensä kummasti muistuttamaan vanhempiaan, kun ikää tulee lisää:D Aika ikävää sinun kannaltasi :(

Vierailija
187/213 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nyt 93v isoäiti teki tuota joitain vuosia sitten. Lahjoitti "turhia" lahjoja takaisin. Hänellä on muistisairaus.

Haukkuiko hän lahjat? 

Vierailija
188/213 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa paketti Kulta Katriinaa joulupakettiin.

Ai sellaista paskakahvia vanhukselle tuodaan.

No Saludoa sitten.

Vierailija
189/213 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se sama 80-vuotias joka ei enää syö sieniä?

Vierailija
190/213 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä nuoret perustelevat ilkeytensä, muistisairaus?  Mikä vaivaa noita jotka kaikki boomerit haukkuvat joka keskustelussa ja omansa ihan erikoisesti?

Mikä sinua itseäsi vaivaa? Monet keski-ikäiset ovat lähellä loppuunpalamista omien vanhustensa kanssa, jotka eivät ymmärrä että aikuisilla lapsilla on omat työnsä, talonsa ja lapsensa hoidettavanaan.

Millä perustelet että saat keski-ikäisenä olla ilkeä ja äkäinen ja äitisi pitäisi olla päivänsäde?  Ilman omia mielipiteitä, innostua siitä teeman mukista mielettömästi.

Millä tavoin olen ilkeä ja äkäinen? Kukaan ei halua istua äitinsä haukuttavana ja "ymmärtää" äitiänsä 24/7/375. Raja tulee jossain vaiheessa vastaan. 

Kun katsot äitiäsi, näet itsesi. Ja äkäinenhän olet omille vanhemmillesi ja siinä sivussa muillekin. Älkää auttako jos ei huvita. Äkäisyys kasvaa vaan, tulet huomaamaan. Sit otat tulilinjalle omat aikuiset lapsesi vanhempiesi lisäksi.

Ite oon 80,  en tarvitse apua ja jos tarvitsen , ostan. Lapsetkin on täyspäisiä.

Vierailija
191/213 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukkuiko hän lahjat? 

Hän ei haukkunut lahjoja saamisen hetkellä, mutta ehkä hieman saattoi havaita että ei ollut niin mieluinen lahja. 

Muistisairaus aiheutti kyllä muita ikäviä asioita, mm. syytti läheisiä varastamisesta kun ei löytänyt jotain tavaraa.

Vierailija
192/213 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noilla kilometreillä pidä enää kenenkään mieliksi olla ja teeskennellä pitävänsä jostain rojusta. Äitisi tekee kuolin siivousta ja haluaa turhasta eroon 

Kuolinsiivoukseen ei kuulu lahjojen haukkuminen lahjan antajalle.

Toki osa siivoaa myös läheiset ulos elämästään. Äitini on riidoissa ympäriinsä ja seuraavaksi kiukuttelee minulle, kun en reagoi "oikein" kun hän haukkuu samoja ihmisiä yhä uudelleen ja uudelleen. Äitini ei  itse ole mikään kiva ihminen. 

Lapset alkaa yleensä kummasti muistuttamaan vanhempiaan, kun ikää tulee lisää:D Aika ikävää sinun kannaltasi :(

Toistaiseksi näyttää siltä, että olemme veljeni kanssa tulleet enemmän Isäämme, jolla ei tällaisia häiriöitä koskaan ollut. 😌

Vierailija
193/213 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmille ihmisille kannattaa antaa vain kukkia, eivät tarvi tavaraa, en itsekään halua. 64v.

Vierailija
194/213 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkäiset tyttäret moittii äitiään äkäisyydestä ja kranttuudesta.

Vierailija
195/213 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummohan ei lähde minnekään ulos syömään, sehän on hirveää tuhlausta. Tarjoilijatkin sylkee ruokiin, hyi. 

Vierailija
196/213 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmille ihmisille kannattaa antaa vain kukkia, eivät tarvi tavaraa, en itsekään halua. 64v.

Kukat on turhia, niillä ei vanhukset tee mitään.

Vierailija
197/213 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs olet raahannut sen kotiin turhaa krääsää ja surkeita lahjoja. aikuinen ihminen ostaa itse tarvitsemansa tavarat. ei kukaan halua kotiinsa jätettä, jota kutsutaan lahjoiksi

Vierailija
198/213 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä olet kun vaimoni jonka paras lahja on olla ostamatta mitään. aina suu auki ihmettelen eka sitten kun alan naureskeleen niin se alkaa selittään mulle että olen muka just tätä vailla. suuttuu mulle ja sitten mää suutun sille.

Vierailija
199/213 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummohan ei lähde minnekään ulos syömään, sehän on hirveää tuhlausta. Tarjoilijatkin sylkee ruokiin, hyi. 

Jep, kauhistellaan hintaa, kauhistellaan ruokaa, saadaan ainoana seurueesta vatsaoireita jne... 

Vierailija
200/213 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

viisas mummo