Laihduttajia paikalla?
Löytyykö täältä muita ruokavalion siistijöitä ja laihduttajia? Olen syönyt tänään riittävästi, joten nälkää en tunne. Tuskastuttavaa, miten hidasta touhua tämä on, kun ei ole kitukuurilla, mutta tämä on kai aika lailla ainoa järkevä keino pudottaa painoa, jos ei halua menettää lihasmassaa.
Tavoitteeni on saada ainakin kaksi kiloa pois loppukesän aikana.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Aloita ozempic. Itse aloitin vuosi sitten ja painoa lähtenyt jo 40 kg. Minulla sitä olisi vielä 20 kg pudotettavaa ja vauhti on hidastunut , mutta koko ajan lähtee koska tulee syötyä niin vähän. Kyseinen lääke vie ruokahalun ja tulee täyteen ihan pienestäkin. Mm.ennen saatoin syödä kaksi suklaalevyä lauantai illan aikana jos kukaan ei rajoittanut ja sitä oli saatavilla. Nyt kahden rivin jälkeen on sellainen olo että ei vaan uppoa enempää. Se on aika jännä fiilis , mietin aina että tälläiseltäkö se tuntuu normaali painoisella , koska syöminen on noin tavattoman helppoa--ei vaan yksinkertaisesti tee mieli. Samoin se vatsan ja aivojen välinen yhteistyö on huikeaa, mitä en ennen osannut ajatella . Ennen saatoin olla jo täynnä ruokaa, silti teki mieli vielä makeaa. Nyt ei voisi kuvitellakaan. Kokeile ihmeessä Ozempicia!
Jos syöt vähän niin miten jaksat töissä? Itsellä sairaanhoitajana on 13 tunnin työpäivät ja kuuden tunnin ruokavälit useinkin. Silloin on pakko vetää kunnolla.
Ozempic kiinnostaisi mutta en ole löytänyt Helsingistä lääkäriä joka sitä määräisi
Vierailija kirjoitti:
Aloita ozempic. Itse aloitin vuosi sitten ja painoa lähtenyt jo 40 kg. Minulla sitä olisi vielä 20 kg pudotettavaa ja vauhti on hidastunut , mutta koko ajan lähtee koska tulee syötyä niin vähän. Kyseinen lääke vie ruokahalun ja tulee täyteen ihan pienestäkin. Mm.ennen saatoin syödä kaksi suklaalevyä lauantai illan aikana jos kukaan ei rajoittanut ja sitä oli saatavilla. Nyt kahden rivin jälkeen on sellainen olo että ei vaan uppoa enempää. Se on aika jännä fiilis , mietin aina että tälläiseltäkö se tuntuu normaali painoisella , koska syöminen on noin tavattoman helppoa--ei vaan yksinkertaisesti tee mieli. Samoin se vatsan ja aivojen välinen yhteistyö on huikeaa, mitä en ennen osannut ajatella . Ennen saatoin olla jo täynnä ruokaa, silti teki mieli vielä makeaa. Nyt ei voisi kuvitellakaan. Kokeile ihmeessä Ozempicia!
No valitettavasti se paino nousee takaisin kun sen lopettaa, niin että siihen pitää sitoutua lopuksi ikää jos haluaa painon pysyvän poissa/
Vierailija kirjoitti:
Kesäkuun alusta olen tiputtanut 8 kiloa (kilo viikossa) jättämällä lihan lähes kokonaan pois, lisäämällä kasviksia ja korvaamalla kaksi ateriaa (viidestä, välipalat siis mukaan lukien) Almased-pulverista tehdyllä juomalla.
Ihana, kevyt olo.
Ei virtahevotkaan näytä laihtuvan kasviksilla, uinnilla ja lenkkeilyllä.