Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttajia paikalla?

Vierailija
30.07.2024 |

Löytyykö täältä muita ruokavalion siistijöitä ja laihduttajia? Olen syönyt tänään riittävästi, joten nälkää en tunne. Tuskastuttavaa, miten hidasta touhua tämä on, kun ei ole kitukuurilla, mutta tämä on kai aika lailla ainoa järkevä keino pudottaa painoa, jos ei halua menettää lihasmassaa.

Tavoitteeni on saada ainakin kaksi kiloa pois loppukesän aikana.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Vierailija
2/25 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä muitakin todellakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuun alusta olen tiputtanut 8 kiloa (kilo viikossa) jättämällä lihan lähes kokonaan pois, lisäämällä kasviksia ja korvaamalla kaksi ateriaa (viidestä, välipalat siis mukaan lukien) Almased-pulverista tehdyllä juomalla. 

Ihana, kevyt olo. 

Vierailija
4/25 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
5/25 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa kaksi kiloa. 😱

Vierailija
6/25 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai muistat käydä vaa'alla vähintään viisi kertaa päivässä ja seurata painon muutoksia gramman tarkkuudella?

Vierailija
7/25 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hidas laihduttaja. Tarkoituksena pysyvä elämänmuutos, ja hidas laihduttaminen sopii mulle. 

Vierailija
8/25 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutuskuuri ei ole rokotus lihavuutta vastaan. Elintavat täytyy muuttaa loppuelämäksi. Muuten tulee rasvakilot takaisin korkojen kera.

Kehonkoostumusta on hyvä mittauttaa ja jos onnistuu tiputtamaan 2 kg rasvaa, on se loistosuoritus!!!

Vierailija
9/25 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa otettavalla laihdutuspiikillä paino pudonnut kuukaudessa 4 kg.

Vierailija
10/25 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainon ylärajoilla ja kolmessa viikossa tippunut kilo. Olen tyytyväinen ja olo mitä mainioin, kun kesäloma ei ole mennyt epäterveillä tavoilla. Joka päivä vähintään tunti kävelyä tai lenkkeilyä sekä muutaman kerran lihaskuntoa. Annoskoot pienemmiksi ja kaikki ylimääräinen pois lautaselta. Hyvä startti syksyyn

Vierailija
11/25 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin vähän vahingossa laihduttaa. Olen kyllä sairaalloisen ylipainon rajoilla, joten syytä on, mutta olen niin monta kertaa yrittänyt laihtua ja joko en ole laihtunut tai lihonut heti takaisin, että olin luovuttanut jo. 

Aloin kuitenkin muuten kiinnostuksesta tekemään kuukauden mittaista vegaanihaastetta. Mitään painonpudotustavoitetta ei ollut, oikeastaan päinvastoin, ajattelin että sallin itselleni herkkuja kompensaationa siitä kuin "kaikki hyvä" viedään ruokavaliosta. Lopputulos silti -7 kg kuukaudessa. Lisäksi olo oli todella energinen ja hyvä, joten päätin jatkaa. En ole sillä tapaa ehdoton kuin periaatteelliset vegaanit, minkä takia en kutsu itseäni vegaaniksi, eli kotona syön tosin pelkkää vegaaniruokaa nyt, mutta silloin harvoin kun syön ulkona, voin syödä muutakin. Koska kotiruokailut kuitenkin on 95% mun syömisistä, niin painonhallinnan kannalta niillä muilla ei ole niin merkitystä. 

En olisi kyllä ikinä uskonut, että tällainen hyvin kasvispainotteinen tapa voisi sopia itselleni. Aiemmin olen kokeillut ihan päinvastaisiakin, esim. paleo ja ketokarppaus. Ketokarppaus varsinkin oli mulle yksi pahimmista jojon aiheuttajista, supernopeasti paino pois, supernopeasti paino takaisin kun ei enää "pystynyt ja jaksanut" olla orjallisen tarkka.

Vierailija
12/25 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteena on saada pois 10 kg ja toivon, että onnistuisi neljässä kuukaudessa. Vaikeaa on. Tuo 10 kg on tullut nyt vuoden aikana. Pakko sanoa, että syömiset repesi täysin käsistä herkkujen suhteen. 

Vierailija
13/25 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä hidas laihduttaja. Tarkoituksena pysyvä elämänmuutos, ja hidas laihduttaminen sopii mulle. 

Täällä toinen hidas laihduttaja. 20 kiloa vajaassa kahdessa vuodessa,  sujuu helposti ja omalla painollaan, vielä kymmenisen kiloa  haluaisin pois, mutta olen ihan tyytyväinen nykytilaankin. Tarkoituksena on ettei enää ikinä tarvitse laihduttaa. 

Vierailija
14/25 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita ozempic. Itse aloitin vuosi sitten ja painoa lähtenyt jo 40 kg. Minulla sitä olisi vielä 20 kg pudotettavaa ja vauhti on hidastunut , mutta koko ajan lähtee koska tulee syötyä niin vähän. Kyseinen lääke vie ruokahalun ja tulee täyteen ihan pienestäkin. Mm.ennen saatoin syödä kaksi suklaalevyä lauantai illan aikana jos kukaan ei rajoittanut ja sitä oli saatavilla. Nyt kahden rivin jälkeen on sellainen olo että ei vaan uppoa enempää. Se on aika jännä fiilis , mietin aina että tälläiseltäkö se tuntuu normaali painoisella , koska syöminen on noin tavattoman helppoa--ei vaan yksinkertaisesti tee mieli. Samoin se vatsan ja aivojen välinen yhteistyö on huikeaa, mitä en ennen osannut ajatella . Ennen saatoin olla jo täynnä ruokaa, silti teki mieli vielä makeaa. Nyt ei voisi kuvitellakaan. Kokeile ihmeessä Ozempicia!

Vierailija
15/25 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita ozempic. Itse aloitin vuosi sitten ja painoa lähtenyt jo 40 kg. Minulla sitä olisi vielä 20 kg pudotettavaa ja vauhti on hidastunut , mutta koko ajan lähtee koska tulee syötyä niin vähän. Kyseinen lääke vie ruokahalun ja tulee täyteen ihan pienestäkin. Mm.ennen saatoin syödä kaksi suklaalevyä lauantai illan aikana jos kukaan ei rajoittanut ja sitä oli saatavilla. Nyt kahden rivin jälkeen on sellainen olo että ei vaan uppoa enempää. Se on aika jännä fiilis , mietin aina että tälläiseltäkö se tuntuu normaali painoisella , koska syöminen on noin tavattoman helppoa--ei vaan yksinkertaisesti tee mieli. Samoin se vatsan ja aivojen välinen yhteistyö on huikeaa, mitä en ennen osannut ajatella . Ennen saatoin olla jo täynnä ruokaa, silti teki mieli vielä makeaa. Nyt ei voisi kuvitellakaan. Kokeile ihmeessä Ozempicia!

Tästä tekstistä näkee hyvin, että ylensyönti on mielenterveysongelma mitä se 97% onkin.

Hyvä kun löysit avun!

Vierailija
16/25 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tuskailee laihdutuksen kanssa vuosia ja sitten tajuavat etteivät ole oikeasti edes tehneet mitään laihduttamisen eteen kuten eivät ole liikkuneet ja treenanneet juuri ollenkaan. Pelkällä ruokavaliolla ei helposti laihdu jos on vaikka 20 kg pitää laihtua. Pitää oikeasti treenata niin että hiki valuu kunnolla jotta laihtuu.

Vierailija
17/25 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesäkuun alusta olen tiputtanut 8 kiloa (kilo viikossa) jättämällä lihan lähes kokonaan pois, lisäämällä kasviksia ja korvaamalla kaksi ateriaa (viidestä, välipalat siis mukaan lukien) Almased-pulverista tehdyllä juomalla. 

Ihana, kevyt olo. 

Yök. Kaikkeen säkin rahasi laitat, eikö ruokavalio riitä!

Vierailija
18/25 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ajattelin että sallin itselleni herkkuja kompensaationa siitä kuin "kaikki hyvä" viedään ruokavaliosta."  

JUST väärä tapa ajatella! Kun syöt OIKEAA ruokaa OIKEAN määrän, voi niitä "herkkijakin" joskus ottaa!

Siirrät karkit sun muut hömpät sinne herkkuosastoon ja esim kuuden viikon välein otat pitsaa sun muuta hömppää.

Vierailija
19/25 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. En ole vielä syönyt, aamupäivällä ei maistu. Ja väsähdän jos syön. Illalla kyllä maistuu. Tiedän että pitäis ahtaa jo aamulla.

Vhh kiinnostais mut inhoon lihaa. 

Vierailija
20/25 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei. Kokeilin. EI mulla toiminut, laihtui kukkaro! No joo, mulle tuli ruokahalu, sitä mulla ei ollut. Sekään ei ole terveellistä. Lopetin tuon lääkkeen, nyt paino putoaa ihan ruokavaliolla, paljon kasviksia jonkinverran hedelmiä ja marjoja. EN ole perso makealle ollut koskaan eli ei siitä huolta.

Suggeroi itsesi "suklaa on pahaa" niin pääset siitäkin eroon! :D

PS nythän on tullut joo ilmi ettei tuo lääke käy kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi