Millainen on tavallisen miehen parisuhde?
Kommentit (20)
No tällaista tavallista. Päivät töissä, ilta lasten ja vaimon kanssa. Joskus pääsee vaimon kanssa treenaamaan, useimmiten yksin kun pitää toisen olla kotona. Seksiä kerta viikkoon, jos on riitaa niin harvemmin. Kerran puolessa vuodessa vaimon kanssa viikonloppulomalle kahdestaan. Miten tätä paremmin kuvaisi.
Minun mieheni menee arkisin töihin (toki minäkin käyn töissä) ja kun tulee kotiin, tehdään yhdessä ruokaa, tehdään kotitöitä, katsellaan leffoja, juodaan viiniä, mennään lenkille, teatteriin, kylpylöihin, käymme sukuloimassa yms. Teemme kahdestaan melkein kaiken:)
Se on semmoinen missä toteutat naisen toiveita ja mielihaluja läheisyyttä saadaksesi. Jos esität eriävän näkemyksen tai vastentahtoisuutta mitä tahansa naisen toivomaa asiaa kohtaan, läheisyyden saanti loppuu ja tulet myös ennen pitkää jätetyksi.
Tavallinen mies
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni menee arkisin töihin (toki minäkin käyn töissä) ja kun tulee kotiin, tehdään yhdessä ruokaa, tehdään kotitöitä, katsellaan leffoja, juodaan viiniä, mennään lenkille, teatteriin, kylpylöihin, käymme sukuloimassa yms. Teemme kahdestaan melkein kaiken:)
Lisään vielä, että seksiä on 3-4 krt viikossa ja olemme pian nelikymppisiä.
Meillä on etäparisuhde mutta kun nähdään niin kokataan yhdessä, urheillaan, käydään saunassa, rakastellaan. Käydään välillä jossain tapahtumissa ja taidemuseoissa, rakennellaan mökillä jotain.
Jatkuvaa seksin puutetta. Seksiä on kerran viikossa ja ylimääräiset seksin ehdottelut tyrmätään. Vapaa-aika menee omissa harrastuksissa tai lasten kanssa. Vaimon kanssa ei kahden kesken kannata olla.
Leppoisaahan tämä. Normaalia arkea ja joka viikkoon jotain pientä juhlaakin. Yleensä ihan kotona yhdessä aikaa viettäen. Paljon naurua ja keskusteluja yhdessä naisystävän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvaa seksin puutetta. Seksiä on kerran viikossa ja ylimääräiset seksin ehdottelut tyrmätään. Vapaa-aika menee omissa harrastuksissa tai lasten kanssa. Vaimon kanssa ei kahden kesken kannata olla.
Mitä kaltaisesti runk_kari edes seksillä tekee? Poistata kassit tai hanki jarrua; hulluutesi helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kannata olla kahden kesken? Ei kannatta valittaa, jos itse ei tee asioille mitään.
Sellainen, ettei kelpaisi mulle. En halua tavallista. Haluan erityistä, erilaista, poikkeuksellista. Onneksi myös löysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei kannata olla kahden kesken? Ei kannatta valittaa, jos itse ei tee asioille mitään.
Koska vaimo on kiukkuinen. Todennäköisesti seksin puutteesta johtuen, koska seksin jälkeen on puoli päivää hyvällä päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin harmittelen kun nainen vittuilee 50% ajasta, joka vietetään yhdessä.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin harmittelen kun nainen vittuilee 50% ajasta, joka vietetään yhdessä.
t. eri
Vi**uako sitten olet sen kanssa ollenkaan?Eli pitää vissiin toistaa: Ei kannata valittaa, jos ei itse tee asioille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Se on semmoinen missä toteutat naisen toiveita ja mielihaluja läheisyyttä saadaksesi. Jos esität eriävän näkemyksen tai vastentahtoisuutta mitä tahansa naisen toivomaa asiaa kohtaan, läheisyyden saanti loppuu ja tulet myös ennen pitkää jätetyksi.
Tavallinen mies
Luonnollisesti naisen vaatimuksista syntyneet velat jäävät miehen kontolle.
Vierailija kirjoitti:
No tällaista tavallista. Päivät töissä, ilta lasten ja vaimon kanssa. Joskus pääsee vaimon kanssa treenaamaan, useimmiten yksin kun pitää toisen olla kotona. Seksiä kerta viikkoon, jos on riitaa niin harvemmin. Kerran puolessa vuodessa vaimon kanssa viikonloppulomalle kahdestaan. Miten tätä paremmin kuvaisi.
Tuo kuulostaa näivettyvältä suhteelta eikä tavalliselta. Ei se nyt katastrofi ole jos joskus on vain kerran viikossa seksiä, mutta toistuvana kaavana sanoisin, että useimmille tuo on liian vähän.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että seksiä on 3-4 krt viikossa ja olemme pian nelikymppisiä.
Awww 😍 Tämä kuulostaa jo tavalliselta.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuulostaa näivettyvältä suhteelta eikä tavalliselta. Ei se nyt katastrofi ole jos joskus on vain kerran viikossa seksiä, mutta toistuvana kaavana sanoisin, että useimmille tuo on liian vähän.
M30
Minkälainen 30v mies käyttää sanaa näivettyvä näissä yhteyksissä ja vielä vauva foorumilla?
Hmm..
Parisuhteesta puhumattakaan, tästä sai jo kaikki ennakkoajatukset.
Veikkaisin, että aika tavallinen.