Miksi vanhat miehet teitittelee?
Joskus harvoin itseäni on teititellyt 5-6kymppinen mies. Olen 32v nainen.
Kun olen teititellyt takaisin, ovat hämmästyneet.
Kommentit (15)
Hohhoijaa, miksi sitä ja miksi tätä
Vierailija kirjoitti:
Jäbät ottakaa tästä línkkiä, isokullínen mies naamapánee koulutyttöä upside down asennossa ja láukeaa kovaa muijan suuhun !
Kirjoita linkin alku yhteen
w w w . p o r n h u b . c o m / v i e w _ video.php?viewkey=ph5fe22d033ba82
ilmiannettu
Ärsyttävä tapa teititellä vaikka olisi minkä ikäinen.
Ai että nautin teitittelystä sen harvan kerran kun sitä Suomessa kuulee.
Teitittelen itsekin automaattisesti itseäni vanhempia vieraita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäbät ottakaa tästä línkkiä, isokullínen mies naamapánee koulutyttöä upside down asennossa ja láukeaa kovaa muijan suuhun !
Kirjoita linkin alku yhteen
w w w . p o r n h u b . c o m / v i e w _ video.php?viewkey=ph5fe22d033ba82
ilmiannettu
Ilmoitettu myös poliisille. Pedofilia on rikos, samoin epäsiveellisen materiaalin levitys.
Joku setämiesjuoni on se. Mansplainingia ja sortamista.
Itse olen kolmekymppinen ja joskus teitittelen sekä nuorempia että vanhempia vieraita ihmisiä, ja miksen välillä tuttujanikin.
Aiemmin teitittely oli hyvin yleistä. Anoppini kertoi että teititteli jopa omia vanhempiaan.
No, ehkäpä hän haluaa olla vain kohtelias? Toki se on osalle nuorista aivan tuntematon hyve.
Teitittely on tapa joka tulee häviämään muista kuin virallisista tilaisuuksista. Ihan hyvä.
Asiakaspalveluhommissa yksi n. 40-vuotias mies kilahti, kun epähuomiossa sinuttelin.
Vierailija kirjoitti:
Asiakaspalveluhommissa yksi n. 40-vuotias mies kilahti, kun epähuomiossa sinuttelin.
Minun tekisi mieli kilahtaa kun teititellään. Olen n.40 vuotias mies
Oon 45v ja minulle 50v mies on aika nuori poikanen tai siis eilen oli nuori. En muista että olisivat ennen teititelleet. Oletteko te tai olettekotekotekotekote. Olisko se maalla?
Ovat herrasmiehiä.
Myös lääkärit, etenkin mieslääkärit ja virabomaiset teittitelee, ainakin minua. Olen 68 vuotias.
Teitittely on turvallista koska Marin ex viisikko hallintohan opetti että kaikkia sanoja pitää varoa, lähes kaikki sanat ovat vääriä agendan mukaan...