Kun suhteessa ei puhuta ongelmista
Hei.
Mitä tällaisessa tilanteessa voi tehdä, kun miestä ei kiinnosta puhua suhteen ongelmista? Aina on "väärä hetki" tai "kiire" tai ihan mitä hyvänsä, ettei tarvitsisi vain puhua. Emme asu yhdessä, joten miehen on helppo ohittaa viestit tai puhelut. Itse olen ihan hajalla, kun mies väitti, että häntä kiinnostaa korjata suhteemme, mutta silti välttelee puhumista. Olen yrittänyt puhua hyvällä ja pahalla. Sanoin pari päivää sitten todella rumasti miehelle, eikä hänestä ole sen jälkeen enää kuulunut, liekö esti minut. En tiedä mitä haen tällä postauksella, vertaistukea tai jotain apuja?
Kommentit (29)
Jos tilanne on tuo jo seurusteluvaiheessa niin ei kannata vaivautua. Olette vain eri aaltopituuksilla tai mies ei vaan niin välitä seurustelusta kanssasi.
Unohda se tollo ja estä itse se. Ei tuosta mitään tule, mies on mikä on.
Ihan kuin jotain yläastemeininkiä.
Miksi puhut rumasti? Soita ja pyydä anteeksi ja sanot, että pitäisi puhua parin päivä sisään. Jis ei miehelle käy niin sitten voi ihan ghostata.
Miestä todennäköisesti rassaa kun sinua jatkuvasti häiritsee joku asia mistä pitää puhua. Itselläkin hermot menee jo tällaisen naiskaverin kanssa jolla aivot pyörii jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne suhteen ongelmat ovat?
Minuakin kiinnostaa tämä. Ilmeisesti ongelmat on ihan todellisia, jos mieskin on tyytymätön suhteen tilaan.
Mikk Saare. Sulta lähti 2 lasta adoptioon, eikä lastesi äitikään asu sun kanssa. Kenestä oikein puhut?
Näin yleisesti ottaen jokaista asiaa ei tarvitse ylianalysoida, vatvoa, vääntää ja pohtia. Ja se toinen voi olla asioista erimieltä ja ei se ole väärin. Joskus parempi olla hiljaa. Parisuhde ei ole mikään jatkuva terapiasessio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin kiinnostaa tämä. Ilmeisesti ongelmat on ihan todellisia, jos mieskin on tyytymätön suhteen tilaan.
Ongelma on se, että pihtaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Yhteisen ajan puute. Kommunikaatio-ongelmat. Mies luvannut monta kertaa petrata, mutta ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhut rumasti? Soita ja pyydä anteeksi ja sanot, että pitäisi puhua parin päivä sisään. Jis ei miehelle käy niin sitten voi ihan ghostata.
Olen tässä parin viikon sisällä kysynyt monesti, millon hänellä olisi kunnolla aikaa puhua. Vastaus on ollut lähinnä "nyt on kiirettä, katsellaan myöhemmin", ei enää hermo kestä tätä.
Mikä järki tuossa teidän "suhteessa"? Jos nyt on jo noin vaikeeta niin kannattaako tuota jatkaa? Unohda koko tyyppi ja mene eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki tuossa teidän "suhteessa"? Jos nyt on jo noin vaikeeta niin kannattaako tuota jatkaa? Unohda koko tyyppi ja mene eteenpäin.
No sitäkin tässä olisin tällä keskustelulla yrittänyt kartoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Aa, no se on tosiaan oikea ongelma. Mutta korjaantuuko se parhaiten keskustelemalla, vai olisiko joku muu keino parempi?
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli tällainen mies, jätin ja vaihdoin keskustelutaitoiseen.
Sama ja kun jätin, niin halus olla keskustelutaitoinen. Kysyin mistä haluat keskutella, niin suhteesta. Sanoin olen keskutellut 3 vuotta ja se on aika pitkä aika. En halua keskustella.
Mulla aivan samanlainen tilanne, mies ei halua keskustella vaikeista asioista mutta ei sitten halua erotakaan.
Eli odottaa että lakaistaan maton alle ja ollaan niinkuin ei mitään ongelmia olisi. Mutta ei ihmissuhteita hoideta niin, vaan ongelmia pitää pyrkiä ratkomaan. Olen antanut hänelle tilaa, en nalkuta mutta pyydän vain että kertoisi omat näkemyksensä ja tunteensa ja kuuntelisi minun. Mutta ei..
Mies 40-kymppinen... Ehkä nykyään nuoret miehet jo osaavat puhua, mutta pelkään ettei tämä vanha koira enää opi uusia temppuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Aa, no se on tosiaan oikea ongelma. Mutta korjaantuuko se parhaiten keskustelemalla, vai olisiko joku muu keino parempi?
Tämä on joku trolli, eikä AP.
Minulla oli tällainen mies, jätin ja vaihdoin keskustelutaitoiseen.