Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sydän pirstaleina!

Vierailija
30.07.2024 |

Sieluni on mennyt vereslihalle näiden miesten kanssa, jotka haluavat vain leikkiä ja leikitellä kanssani. Miksi minulle ei suoda parisuhdetta ja koko elämän kestävää rakkautta? Mikä minussa on vikana, kun vedän puoleeni tällaisia miehiä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin

Vierailija
2/22 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö j ä n n i s t ä miehistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nyt varmaan ekana miettiä onko sellaisia käsittelemättömiä asioita itsessäsi jotka vaikuttaisivat siihen miksi kiinnostut tietynlaisista miehistä? Sitten kannattaa myös miettiä niitä valinnankriteereitä onko niissä jotain sellaista jotka eivät puolla parisuhdetta?

Vierailija
4/22 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano heti alussa miehelle että mun kanssa ei sitten leikitä.

Vierailija
5/22 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä vedä puoleesi mitään. Sinä tietoisesti valitset tutustua sinua parempitasoisempiin jännispanomiehiin.

Vierailija
6/22 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Nainen on usein miehelle roskis.

Vierailija
7/22 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö j ä n n i s t ä miehistä?

En vaan ihan v i t u n tylsistä sellaisista.

Vierailija
8/22 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Nainen on usein miehelle roskis.

Ja yllättävän moni nainen tykkää olla sitä.

Vierailija
9/22 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia koska eu-n seksiturismi ja maha muutta jat

Vierailija
10/22 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pettänyt ex-vaimojani (2 kpl) sen minkä olen kerinnyt. Mukavinta oli jättää yhden illan puuhastelujen jälkeen lappu yöpöydälle jossa luki että olit hyvä panopuu mutta se oli nyt tässä. Että heippa! Katosin paikalta aina niin hiljaa ettei mimmi edes huomannut sitä. M48

Vierailija
11/22 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

iki sinkkuna ihmettelen miksi joku haluaa pitkää parisuhdetta. huono itsetuntoko. 

Vierailija
12/22 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä AP:n viestistä, että miten tämä leikkiminen ilmenee?

Itse olen yhden naisen  mies (kerrallaan), mutta samalta tuntuu välillä minustakin, kun naiset eivät edes vaivaudu antamaan pakkeja, ghostaavat vaan tai eivät ole itse lainkaan aloitteellisia. En haluaisi olla ristikuulustelija somessa vaan tutustua ihan livenä.

Vierailija
13/22 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pettänyt ex-vaimojani (2 kpl) sen minkä olen kerinnyt. Mukavinta oli jättää yhden illan puuhastelujen jälkeen lappu yöpöydälle jossa luki että olit hyvä panopuu mutta se oli nyt tässä. Että heippa! Katosin paikalta aina niin hiljaa ettei mimmi edes huomannut sitä. M48

En ihmettele lainkaan, että sinulla on jo useampikin ex-vaimo. Sille, mitä teet ja toimit, on olemassa nimikin.

Vierailija
14/22 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

iki sinkkuna ihmettelen miksi joku haluaa pitkää parisuhdetta. huono itsetuntoko. 

Ihmisen ikävä toisen luo. Läheisyys. Kosketus. Ystävyys. Seksi. Kumppanuus. Perhoset vatsassa. Endorfiinien huumaava vaikutus. Keskustelukaveri. Seksi. Yhteinen tekeminen ja harrastus. Sanoinko jo seksi?

M51

Vierailija
15/22 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs menit sinne tinderiin..

Vierailija
16/22 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun puppa täyttää vasuni siemenillään tiedän ettei ole vierasta saanut.

Vierailija
17/22 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammiovärinää?

Vierailija
18/22 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen ikävä toisen luo. Läheisyys. Kosketus. Ystävyys. Seksi. Kumppanuus. Perhoset vatsassa. Endorfiinien huumaava vaikutus. Keskustelukaveri. Seksi. Yhteinen tekeminen ja harrastus. Sanoinko jo seksi?

M51

ILMOITUSLUONTEINEN ASIA: Tämä ketju on erään exäni kirjoittama. Hän katselee nyt maailmaa minun silmilläni (ja minä ehkä hänen) ja näkee tilanteeni tämmöisenä. Kukaan muu kuin hän ei voi tilannetta korjata/pelastaa kuin hän, mutta hän on joko saamaton vätys tai elämä niin sekaisin että kirjoittelee että hakekaa mut - siis hänet itsensä ei mua - pakkohoitoon... ja uhkailee - siis pelleilee - palstalla että tekee itsarin... Sitten hetkittäin on homma valoisampaa: on tiedossa uusi kämppä, uusi auto, matkaa, häitä, sormuksia, kaikkea ihanaa exälle (siis mulle) yms... puhumattakaan kaikesta sonnasta mitä suoltaa vauvan seksipalstalle...

Luuletteko että tää palsta ei jo ole tekemässä MUA pähkähulluksi ja suljettujen ovien pakkohoitopotilaaksi... tai siis -asiakkaaksi koska heillä ei enää ole potilaita vaan kaikki ovat mania tuottavia subjekteja=entinen potilas-sana nyt =asiakas... Potilaita ei enää ole kuin Arttu Wiskarin biisissä 'Tuntematon potilas' mutta se on kyllä hyvä biisi... Miksi Aarttu Wiskari häärää mt-ongelmaisten parissa? Lääkelaukku Shellille unohdettu biisissä 'Suomen muotoisen pilven alla'??? Juu, kyllä selviää vain rakastamalla... juu näin on... vain rakastamalla - kuka sitä sitten osaa??? Kaikki haluu vaan seksiä, seksiä, seksiä ja läjäpäin seksiä ja seksikokemuksia ja läjäpäin seksipartnereita??? Juu - ei oo mun juttu!!!

HALOO EXÄ: Koska sä tuut mun luo? Tuo mukana joku sellainen biisi! 

Vierailija
19/22 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Love is a phone that never rings.' (Love Is a Bore)

Vierailija
20/22 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kammiovärinää?

Kokoomus - Sydän oikealla.