Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sydän pirstaleina!

Vierailija
30.07.2024 |

Sieluni on mennyt vereslihalle näiden miesten kanssa, jotka haluavat vain leikkiä ja leikitellä kanssani. Miksi minulle ei suoda parisuhdetta ja koko elämän kestävää rakkautta? Mikä minussa on vikana, kun vedän puoleeni tällaisia miehiä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pettänyt ex-vaimojani (2 kpl) sen minkä olen kerinnyt. Mukavinta oli jättää yhden illan puuhastelujen jälkeen lappu yöpöydälle jossa luki että olit hyvä panopuu mutta se oli nyt tässä. Että heippa! Katosin paikalta aina niin hiljaa ettei mimmi edes huomannut sitä. M48

Naiiveja naisia on niin helppo jymäyttää. Vähänkin, kun lupaa rakastavansa heitä ja välittävänsä heistä maailmanloppuun asti, niin he ovat täysin vietävissä. 😄

Vierailija
22/22 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILMOITUSLUONTEINEN ASIA: Rakastaa naisia vähän??? Mies leikkii naisen tunteilla?

Homma on kyllä niin että nyt se on mies joka on ihan sekaisin. Nyt? Mites oli 'edellisellä kerralla'? Näytelmä Osa I, näytelmä Osa II??? Nyt alko Osa III - taasko sama juttu? Miehen ei kuulu ajatella navalla eli ala- ja yläpään välialueella. Ei nyt vedetä mitään äitisuhdetta tähän vaikka joku voisi alkaa puhua jostain napanuoran katkaisemisesta... Ei se mitään leiki... enkä ainakaan minä ole vietävissä... ja jymäytettävissä... puhuu puutaheinää bullshitiä... sillä itsellä on joku ongelma... 

Tässä ei nainen todellakaan leiki kenenkään tunteilla mutta miehen käytös alkaa tuntua ihan puulta. Mitä teette ihmiselle joka suurella todennäköisyydellä haluaa deittailla ja suunnittelee vaikka mitä - mutta ei uskalla edes näyttäytyä? SEHÄN ON IHAN MAHDOTON JUTTU! Ollaan viimeksi nähty pikaisesti jotain 30 vuotta sitten... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme