Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruma ja henkisesti tyhmä mies josta ei ole yhtään mihinkään

Vierailija
30.07.2024 |

Olen työkyvytön, mielisairas, fyysinen kunto välttävä jos sitäkään, yksinäinen, pienituloinen. Ruma siksi koska minusta ei kukaan kiinnostu ja johtuu varmasti siitä että näytän rumalta. Mielenterveys ihan romuna. Jotain jaksan välillä tehdä mutta suurelta osin tarvin lepoa. Minulla ei ole kavereita eikä sukulaiset tai muut jaksa minun kanssa jutella kuin joskus enkä ole koskaan ollut suhteessa. Eläke ei riitä oikein mihinkään enkä jaksa välittää jos laskut myöhästyy tai jotain.

Kun ei tulevaisuus edes yritä näyttää paremmalta niin oikeasti mietin jo vakavasti että lähtisin pois, ei minua kukaan jäisi ees kaipaamaan. Olen säälittävä tai en edes sitä ja loppuunkulunut ja vielä alle 40-vuotias.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksiä saa, maksulliselta hommattava gfe-kokemus voisi olla juuri sitä mitä tarvitset. Ihmisiä on kyllä noussut ylös paskemmistakin tilanteista, voisiko olla mahdollista että kokeilet jotain uutta lähestymistapaa ongelmasi ratkaisuun? Esim. just tuo seksikokemuksen hommaaminen.

Siihen menisi 200-400e joten mistä rahat kun sitten ei syödä mitään pariin kuukauteen, ei niissä käy kuin hyvätuloiset. Kela saisi auttaa jos tällaista haluais mutta ne haluaa vaan rahaa eikä oikeasti ole kiinnostuneet minusta. aapee

Vierailija
22/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan se elämä useimmiten aika paskaa. Vaikka en kuulemma ruma ole ja ihan hyvässä kunnossakin, koska tykkään liikunnasta, mutta silti ihmissuhteisiin ja yhteiskuntaan jokseenkin sopeutumaton. Eikä kyllä seksielämästäkään mitään tulisi tiukan esinahan takia jota en ole jaksanut leikkauttaa, koska ei ole enää vuosiin edes kiinnostanut. Haasteita skitsofrenian kanssa ja muu jäänyt taka-alalle. Koen kuitenkin, että on mulla silti jokin syy elää ainakin vielä, taide ja luova tekeminen. Tykkään kuunnella ja tehdä itse musiikkia sekä maalata. On se silti todennäköistä, että lopulta täältä oman käden kautta lähden.

Toivottavasti löydät jotain mikä ruokkii sieluasi ja antaa syyn elää ainakin vielä hetken. Joten ethän vielä luovuta! Vaikka omat voimavarani eivät runsaat ole, lähetän sulle silti osan niistä. Kaikkea parasta. M30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samanlainen ja samanikäinen mutta nainen. En tosin mitään seksiä kaipaa, päinvastoin. Mutta luuseri reppana olen, enkä ikinä saavuttanut mitään mitä yritin. 

Vierailija
24/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Negatiivisuus ei auta mitään. Keskity siihen, miten voit toimia jatkossa paremmin, älä itsesääliin ja voivotteluun.

Negatiivisuus viha, katkeruus ym. niin on edes seurana. Jos näistä luopuu eikä tilalle tule muuta niin mitä sitten. aapee

Vierailija
25/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää voivottelemaan asiaa. Tee jotain!

Vierailija
26/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka yrittämistä!

Vierailija
27/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene vapaaehtoistyöhön eläinten turvakotiin tai vastaavaan. Saat ajatukset pois omasta kurjuudestasi

Asun syrjässä, täällä mitään ole. aapee

Sepä se. 

Sillähän voi kaikki torpata kun asuu syrjässä ja on naulattu peräkamarin oven taakse.

Vierailija
28/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

So sorry ap.  Ei voi mitään.

Elämä on.

Vierailija
29/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti tyhmä. Jopas nyt. 

Vierailija
30/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Negatiivisuus ei auta mitään. Keskity siihen, miten voit toimia jatkossa paremmin, älä itsesääliin ja voivotteluun.

Negatiivisuus viha, katkeruus ym. niin on edes seurana. Jos näistä luopuu eikä tilalle tule muuta niin mitä sitten. aapee

On sulla ihmeellinen pää kun sinne syntyy tyhjiö.

Vierailija
31/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tietenkään ole luuseri vaan arvokas.

Ihmisen arvo mitattu Suomessa aina sillä että kuinka paljon tekee töitä ja maksaa veroja. Aina saa lukea ties mistä kuinka kaltaiseni ovat pohjasakkaakin alempaa kastia. Rikollisiakin arvostetaan ja hehkutetaan paremmin mediassa ym. aapee

Vierailija
32/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin.

Vierailija
33/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne ratkaisee. Aina.

Vierailija
34/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit ruveta huu mealan ammattilaiseksi. Tällä palstalla on paljon asiantuntijoita liittyen aiheeseen

Ei kiinnosta, korkeakierroksinen vähintään nelisylinterinen vaparimoottori ja vauhti 200+ niin parasta huumetta. aapee

Ap, tunsin myötätuntoa sinua kohtaan kunnes luin lainaamani kommenttisi.

Vaikka olisi kuinka paha olo ja itsetuhoisia ajatuksia, se ei oikeuta ajamaan ylinopeutta ja vaarantamaan siten muidenkin ihmisten terveyttä ja henkeä. Toivottavasti et ole oikeasti tehnyt niin etkä aio tehdä tulevaisuudessakaan niin.

Vierailija
35/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tietenkään ole luuseri vaan arvokas.

Ihmisen arvo mitattu Suomessa aina sillä että kuinka paljon tekee töitä ja maksaa veroja. Aina saa lukea ties mistä kuinka kaltaiseni ovat pohjasakkaakin alempaa kastia. Rikollisiakin arvostetaan ja hehkutetaan paremmin mediassa ym. aapee

Kukaan muut kuin persut ek ihaile kriminaaleja.

Vierailija
36/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen lapsuus ja nuoruus sinulla oli, milloin alkoi asiat mennä pieleen? 

Vierailija
37/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asenne ratkaisee. Aina. Nuo sanat merkitsevät minulle sitä, että asioihin suhtautuminen riippuu aina omasta itsestä. Myönteisyys ja positiivisuus ovat minun elämänarvojani. En halua katkeroitua elämänvaikeuksista, joita ei ole puuttunut elämästäni. Kai niillä on ollut tarkoituksensa minun ihmiseksi kasvamisessani. Voin kaikesta huolimatta hyvin, minulla ei ole hätää."

Vierailija
38/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen lapsuus ja nuoruus sinulla oli, milloin alkoi asiat mennä pieleen? 

Iskä on äipän veli ja kunnanvaltuuston persuja kumpikin.

Ap

Vierailija
39/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asenne ratkaisee. Aina.

Ei ratkaise jos on esim skitsofrenia. 

Vierailija
40/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset