Syön makaronia ketsupilla ja kaurapuuroa seuraavat pari viikkoa
Ei joulusta tietoakaan. No, sitten ensi vuonna paremmin :) Laitoin kuitenkin kynttelikön ja huomenna laitan pienen tekojoulukuusen led-valoilla ja koristeilla (paristot joudun ottamaan verenpainemittaristani).
Kommentit (41)
Tässä kaupungissa ei saa ruoka-apua ilman toimeentulotukipäätöstä.
Ei siihen kuole. Tylsää ruokavaliohan se on, mutta ainakin laihdut!
Vierailija kirjoitti:
Mistä saisi ruoka-apua, jos ei ole toimeentulotukipäätöstä?
Kysy seurakunnan diakonilta EU:n ruoka-apulahjakorttia. Jokainen EU-kansalainen on siihen oikeutettu.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin aikoinani silmälasien vuoksi samalla ruokavaliolla. Sen jälkeen ei ole pasta eikä ketsuppi maistunut. Kaurapuuroa syön vieläkin.
Myy älypuhelimesi ja irtisano liittymäsi. Ostat nillä sitten makulonkeroa, ja et roiku palstalla
Kukapa ei. Niin moni syö noita "ruokia".
Miten sulla on varaa Ketsuppiin !
Liian isot tuet...
Mulla ei ole edes Kauraryyneihin varaa. Senkin Porvari.
Kehtaat tulla tänne kehumaan syömisilläsi kun toisilla ei ole mitään.
Eikö srk anna apua?
Itse laitoin joulupatakeräykseen muutamia euroja.
Kävin äsken tarkastamassa pelastusarmeijan sivut ja siellä luki etteivät ota enää avustushakemuksia tälle vuodelle.. hmmm.
Linsseistä saisi melko halvalla keitettyä vähän proteiinipitoisempaa ravintoa. Vaikka sen makaroonin sekaan Ja maku neutraali.
Ja sitten joulun jälkensä taas joku cittari myy joululaatikoita varmaan 10 centillä kappale.
Vierailija kirjoitti:
Myy älypuhelimesi ja irtisano liittymäsi. Ostat nillä sitten makulonkeroa, ja et roiku palstalla
Kait joku liittymä oltava, mut jos yhtään seuraa ja vaivautuu niin alle kympin/kk saa rajattoman nettiliittymän 100 megasen. Samoin pörssisähkön ilman kk maksua. Sähköä menee tosi vähän jos ei ole enemmälti ruokaan rahaa.
Syö välillä perunaa ja porkkanaa. Lidlistä saat margariinia 35 senttiä
Vierailija kirjoitti:
Miten sulla on varaa Ketsuppiin !
Liian isot tuet...
Xtra-merkkinen ketsuppi oli S-marketissa 0,79 e.
Ap
Vierailija kirjoitti:
varo ettei tule puutoksia.
Parissa viikossa ei kummoisia puutoksia ehdi tulla.
Onneksi on myös kahvia, teetä, vähän ruisleipää ja Oivariinia, voileipäkeksejä, pari purkkia tomaattimurskaa, pakastesipulia ja Fazerin sininen suklaalevy.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin aikoinani silmälasien vuoksi samalla ruokavaliolla. Sen jälkeen ei ole pasta eikä ketsuppi maistunut. Kaurapuuroa syön vieläkin.
Pasta on parasta ja siitä saa monen monta eri ruokaa valmistettua, siihen ei kyllästy koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kait joku liittymä oltava, mut jos yhtään seuraa ja vaivautuu niin alle kympin/kk saa rajattoman nettiliittymän 100 megasen. Samoin pörssisähkön ilman kk maksua. Sähköä menee tosi vähän jos ei ole enemmälti ruokaan rahaa.
Mistä muka saa rajattoman puhelinliittymän 100 megaisella netillä??
Mistä saisi ruoka-apua, jos ei ole toimeentulotukipäätöstä?