Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruma ja henkisesti tyhmä mies josta ei ole yhtään mihinkään

Vierailija
30.07.2024 |

Olen työkyvytön, mielisairas, fyysinen kunto välttävä jos sitäkään, yksinäinen, pienituloinen. Ruma siksi koska minusta ei kukaan kiinnostu ja johtuu varmasti siitä että näytän rumalta. Mielenterveys ihan romuna. Jotain jaksan välillä tehdä mutta suurelta osin tarvin lepoa. Minulla ei ole kavereita eikä sukulaiset tai muut jaksa minun kanssa jutella kuin joskus enkä ole koskaan ollut suhteessa. Eläke ei riitä oikein mihinkään enkä jaksa välittää jos laskut myöhästyy tai jotain.

Kun ei tulevaisuus edes yritä näyttää paremmalta niin oikeasti mietin jo vakavasti että lähtisin pois, ei minua kukaan jäisi ees kaipaamaan. Olen säälittävä tai en edes sitä ja loppuunkulunut ja vielä alle 40-vuotias.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pelkkää paskaa. Hyödytön kun työkykyä ei ole ja säälittävä kun ruma ja yksinäinen hyypiö joka ei osaa olla naisten kanssa tai muutenkaan sosiaalisesti. En ymmärrä rahan päälle koska en osaa koulusta sain 6 päättötodistuksen mikä kertoo etten osaa mitään. ap

Vierailija
2/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vapaaehtoistyöhön eläinten turvakotiin tai vastaavaan. Saat ajatukset pois omasta kurjuudestasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene vapaaehtoistyöhön eläinten turvakotiin tai vastaavaan. Saat ajatukset pois omasta kurjuudestasi

Asun syrjässä, täällä mitään ole. aapee

Vierailija
4/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan kiinnostaa enää mikään paitsi seksiä haluaisi kokeilla kun ei oo kokemusta et tietää mitä se on ennenkun lähtee pois. Jos pari viikkoa joka päivä niin saisi käsityksen ja kokemuksen jolloin on sitten tietoinen niin ompa nähty.

Joo olen surkea paska. aapee

Vierailija
5/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet arvokas ja Jumalalle rakas ihminen juuri sellaisena kuin olet. Jos et ole vielä hakenut ammattiapua, kehotan sinua tekemään niin. Älä anna vielä periksi!

Kiinnitäthän huomiota negatiiviseen sisäiseen puheeseesi. Kokeile kirjoittaa nuo mielessäsi kiertävät negatiiviset väitteet itsestäsi paperille ja miettiä, löytäisitkö mitään vastaväitteitä niille, siis toisenlaisia näkökulmia. Ajatuksesi eivät ole totuus sinusta. Ne ovat vain ajatuksia. Älä ole siis pelkästään itsesi syyttäjä ja tuomari, vaan kokeile välillä myös puolustusasianajajan roolia.

Mielenterveystalon nettisivuilta löytyy hyödyllistä tietoa ja myös aikuisten omahoito-ohjelmia. Olen itse saanut niistä apua. Voimia sinulle.

Vierailija
6/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet tyhmä. Varmaan joku oppimishäiriö johon et ole saanut tarvitsemaasi apua.

Vierailija
7/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet arvokas ja Jumalalle rakas ihminen juuri sellaisena kuin olet. Jos et ole vielä hakenut ammattiapua, kehotan sinua tekemään niin. Älä anna vielä periksi!

Kiinnitäthän huomiota negatiiviseen sisäiseen puheeseesi. Kokeile kirjoittaa nuo mielessäsi kiertävät negatiiviset väitteet itsestäsi paperille ja miettiä, löytäisitkö mitään vastaväitteitä niille, siis toisenlaisia näkökulmia. Ajatuksesi eivät ole totuus sinusta. Ne ovat vain ajatuksia. Älä ole siis pelkästään itsesi syyttäjä ja tuomari, vaan kokeile välillä myös puolustusasianajajan roolia.

Mielenterveystalon nettisivuilta löytyy hyödyllistä tietoa ja myös aikuisten omahoito-ohjelmia. Olen itse saanut niistä apua. Voimia sinulle.

20 vuotta hoitajalla käynny, eipä oo auttanut. Käyn puhumassa että saa jonkun verran paskaa päästä pois vaikka hyöty lähes olematon. Terapiaan ei oikeasti rahaa ellei kela maksa 100% koko roskaa ja onko siitäkää hyötyä.

En osaa kirjoittaa ajatuksia paperille kertomallasi tavalla. Omahoidot ei toimi kun yksinään kaikki mitä teen ei toimi. aapee

Vierailija
8/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olet tyhmä. Varmaan joku oppimishäiriö johon et ole saanut tarvitsemaasi apua.

On mulla asperger ja muuta mutta mitä merkitystä näillä tiedoilla on. Apua en ole saannu vaan yleensä sanottu mene ja tee. aapee

Vierailija
9/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole muuta tekemistä kuin kuunnella 20-40 vuotta vanhoja biisejä ja ahdistua, varsinkin ysäri ja 2000-luvun alkupuolen biisit ahdistaa vaikka ainoita biisejä mitä jaksaa kuunnella.

Vttu että minä olen paska! aapee

Vierailija
10/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi luuseri olen, tulispa ukkosmyrsky johon voisi mennä käveleen. aapee

Vierailija
11/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ruveta huu mealan ammattilaiseksi. Tällä palstalla on paljon asiantuntijoita liittyen aiheeseen

Vierailija
12/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko nuoruus ja lapsuus ollut pelkkää valhetta ja kaikki mennyt ohi ilman että mihinkään olisin osallistunut. Nyt kaikki vaan katkeraa paskaa. aapee

Vierailija
13/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään ole luuseri vaan arvokas.

Vierailija
14/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit ruveta huu mealan ammattilaiseksi. Tällä palstalla on paljon asiantuntijoita liittyen aiheeseen

Ei kiinnosta, korkeakierroksinen vähintään nelisylinterinen vaparimoottori ja vauhti 200+ niin parasta huumetta. aapee

Vierailija
15/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko nuoruus ja lapsuus ollut pelkkää valhetta ja kaikki mennyt ohi ilman että mihinkään olisin osallistunut. Nyt kaikki vaan katkeraa paskaa. aapee

Voit osallistua nyt johonkin omien voimavarojen ja jaksamisen mukaan.

Vierailija
16/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksiä saa, maksulliselta hommattava gfe-kokemus voisi olla juuri sitä mitä tarvitset. Ihmisiä on kyllä noussut ylös paskemmistakin tilanteista, voisiko olla mahdollista että kokeilet jotain uutta lähestymistapaa ongelmasi ratkaisuun? Esim. just tuo seksikokemuksen hommaaminen.

Vierailija
17/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivisuus ei auta mitään. Keskity siihen, miten voit toimia jatkossa paremmin, älä itsesääliin ja voivotteluun.

Vierailija
18/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit osallistua nyt johonkin omien voimavarojen ja jaksamisen mukaan.

Kokeillut eikä se tunnu oikein miltään eikä mitään jaa muistiin vaan se vaan haihtuu pois eikä jaa muistoiksi. Kaikki mikä jäänny päähän on lapsuudesta tai nuoruudesta, aikuisiän jutut vaan katoaa jolloin jos fiktiivisesti kuvittelee että eläisi vanhaksi niin en muistaisi kuin nämä noin 20 ikävuoden ja sitä vanhemmat tapahtumat jotka päässä on voimakkaimmat ja tuntuvat eiliseltä. Kaikki mikä tapahtuu nyt aiemmin tai tulevaisuudessa ne vaan katoaa jolloin miksi osallistua kun ei jää mitään muistoja. aapee

Vierailija
19/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisesti - ja elät paremmin.

Vierailija
20/44 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun elämä heittää vastoinkäymisiä tielle, moni unohtuu uhrin asemaan. Silloin ei ole helppo nähdä ratkaisuja tai muistaa, mitä kaikkea on tehtävissä tilanteen muuttamiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi