Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oikeesti, monilla naisilla ON liian kiirettä hankkiutua raskaaksi heti kun " uusi" mies kuviossa.

Vierailija
05.02.2007 |

tämä on ihan fakta ja totta. Monet naiset eivät kunnioita itseään sen verran että viitsi odottaa (tai ovatko niin sinisilmäisiä, mikä lie) ja katsoa minkälainen mies tämä uusi rakkaus oikein on vaan 5-6kk tapaamisen jälkeen on jo paksuna ja kaikki on " niin ihanaa ja erilaista" . Puhumattakaan siitä että ajattelisi yhtään lapsia, ja antaisi heille aikaa sopeutua ensinnäkin uuteen tilanteeseen (=ero ja yh) ja sitten mahd uuteen mieheen. Jos oikein rehellisiä ollaan on kyllä ajateltu vain egoaan eikä lapsia yhtään jos esim synnyttänyt -04 (ja näitä on liikaa huomataan töissä) Amiehelle lapsen ja tulee -06 tai -07 synnyttämään Bmiehen lapsen. Ajattele, sanotaan että synnyttänyt kesäkuussa -04, eronnut joulukuussa -04 ja vaikka synnyttää taas lokakuussa -06: tässä tapauksessa on siis 1,5vuodessa sopeutunut uuteen elämään ja antanut lapsellekin aikaa, tavannut uuden kumppanin ja (muka) oppinut tuntemaan hänet ja vielä odottanut lasta 9kk, HALLOOOO - se on silkka mahdottomuus jos järjellä ajattelee. Pelkkä kasvaminen itse eron jälkeen ja eteneminen lasten ehdoilla vie helposti jopa 2vuotta (ja näin väittävät kyl asiantuntijatkin jotka puhuvat lasten puolesta), itse eronneena tiedän kans mistä puhun. Yksilöllistä toki mutta moni etenee ilman että ajattelisi tarpeeksi lasta/lapsia. Ei ihme sit vuoden kahden päästä että taas tulee ero kun on sit vasta oppinut tuntemaan sitä Bmiestä ja arki ei suju. Sanoisin että jos ei liian helposti erota niin liian helposti hankitaan lapsia ennen kuin tiedetään synkkaako vai ei. Meidän yhteinen lapsi syntyi 5,5v ensitapaamisen jälkeen, silloin jo tunsimme toisiamme ja kaikki lapset olivat jo tottuneet - ja mitä tärkeämmäksi HYVÄKSYNEET - uuteen tilanteeseen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/12 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoa tuuria, jos kerta toisensa jälkeen tekee lapsia luusereille, jotka pettää ja jättää...

Niinpä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
4/12 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin lähtenyt nykyiseen suhteeseeni ihan sata prosenttisesti, en kai muuten olisikaan lapsia tehnytkään, ellen olisi ihan varma suhteestamme.

Jos suhteemme päättyisi eroon olisi minulle todella korkea kynnys lähteä uuteen yritykseen.. Minulle ero olisi niin suuri epäonnistuminen elämässä enkä kovin helposti toista virheitäni.

Vierailija
5/12 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuon virheen tehnyt. Olin pitkään naimisissa esikoiseni isän kanssa, menin naimisiin todella nuorena. Ero oli vaikea ja siitä toipuminen vaikeaa. Valitettavasti sorruin ekaan eteen tulleeseen mieheen ja hänestä tuli toinen mieheni. Saimme lapsen. Sitten mies jätti minut. Sekin oli ihan kauheaa. Olen nyt yli 4 vuotta pyörittänyt elämääni yksin lasteni kanssa.

Opinpahan olemaan luottamatta miehiin. En usko koskaan enää edes meneväni treffeille.

Vierailija
6/12 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
7/12 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat olla kyl ihan sitä mieltä jos tuntuu. Jotkut tykkää juosta mut eivät kaikki.

Vierailija
8/12 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
9/12 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiperheen arkea ei kestetä, pahimmassa tapauksessa katsotaan uusi jo varalle, erotaan, siirrytään tämän uuden kanssa yhteen asumaan, molemmilla lapsia edellisistä liitoista ja sitä uusperheen hyrskynmyrskyä rauhottaakseen ja suhteen sinetiksi hankitaan sen yksi yhteinen lapsi, joka puolisisarruksiinsa verrattuna elää omituista elämää, kun sen ei koskaan tartte mennä sinne tänne.

Vierailija
10/12 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei vielä yhteisiä lapsia, eikä todellakaan kiire (uusperhe vuodesta 04). Mutta en viitsisi kuluttaa aikaani toisten valintojen surkutteluun kun ei niille kuitenkaan minkään voi:/

Vierailija
11/12 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs tuttuni tapasi miehensä ja 4kk yhdessäolon jälkeen tuli raskaaksi, no olivat 4v yhdessä ja 2 lasta mutta kun avioero tuli niin äiti vaihtoi naapurin mieheen ja vuoden päästä avioerosta syntyikin jo lapsi. Siinä jos missä ovat lapset olleet ilman ihmeissään? Miksi naapurin pekan isistä tuli meidän " isi" , miksi naapurin liisan isi on meidän siskon isi? ym... nyt vuosi lapsen syntymän jälkeen ihmetellään miksi ei toimi ja seksi ei suju ja kun en tuntenutkaan tuota toista jne. joo, tuttuni on lievästi sanottuna aika " avoin" ja kertoilee asioistaan TODELLa avoimesti. itse en kyllä kehtaisi tuollaisia asioita kertoilla kahvilla :/

" paras juttu" minkä hän on heittänyt niin: " ei sitä jokaisen vastaantulijan kanssa mennä naimisiin ja tehdä lapsia" . :O

Vierailija
12/12 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla sit egoani täynnä, mitäs sille voi...