Tatuoitu 45v veljeni haluaa nuoremman,tatuoimattoman ja lapsettoman naisen. Ei ymmärrä miksei löydy
Olen seurannut tätä etsimästä jo useamman vuoden ja kysyin eikö voi yhtään löysätä kriteerejä. Ei kuulemma.
Kommentit (18)
Miksi hänelle joku tatuoinnin puuttuminen on noin hirveän tärkeä asia? Kuulostaa kauhean pinnalliselle ihmiselle, ehkä hänen luonne onkin oikea syy miksei puolisoa löydy.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kuullut tatuoidusta ihmisestä, joka haluaisi tatuoimattoman kumppanin.
En ole ikinä kuullut tatuoimattomasta joka haluaisi tatuoidun.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kuullut tatuoidusta ihmisestä, joka haluaisi tatuoimattoman kumppanin.
Syy on että eivät sovi naiselle. Mukamas.
Minulla on tatuointeja ja pari kertaa riidelty tästä aiheesta. Ap
No hän saa pitää unelmistaan kiinni. Ei saa riidellä tai tyrkyttää mitään muuta, se pahentaa asiaa. Se on hänen asiansa mitä etsii ja löytääkö. Ei ole pakko löytää jos ei löydy ja saa olla ilman kumppania. Ehkä sopivan tullen asiat selviävät. -Täällä voidaan palstalla siitä kääntää ja ihmetellä vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa syy veljes sinkkuudelle löytyä enemmän persoonastaan kuin kriteereistään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa syy veljes sinkkuudelle löytyä enemmän persoonastaan kuin kriteereistään...
Joo, tätä olin minäkin tulossa sanomaan.. ehdit ensin.
Eipä taida puhdasihoiselle ihmiselle töhritty monsteri kelvata.
Tän on pakko ola trolli! Tatskatut miehet tykkää tatskatuista naisista aina!! Ja jos ei oo trolli niin veli on tyhmin ihminen ikinä. Onko edes komea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin helppo oli selvittää syy, miksei naista löydy. Sovinisti-veli on sitten yksin.
Jaaaa sellainen trolli sitten tällä kertaa. Tähän on jo porukka vastannut. Toimiva trolli siis. Tatuoitua ei varmaan oikeasti kiinnosta onko kumppanilla tatuointeja vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Se haluu itse päättää mitä kuvia kumppaniin laitetaan. Ei halua existä muistuttavia kuvia.
On suht normaalia etsiä puolisoa, jolla on vahvuuksia alueilla jotka kokee itsellään heikkouksiksi, mutta noi raggarien haaveet puhtoisista enkeleistä ei koskaan johda hyvään lopputulokseen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen, lukemattomista. Esim. itseäni on viehättänyt toisten tatuoinnit kyllä, vaikkei itselläni olekaan.
Onko veljellä muita deluusioita? Olisiko psykoosiarvioinnin paikka?
Kysyykö se aina naisilta treffeillä, että ei kai sulla mitään tatuointeja ole missään?
Vaikka mulla ei tatskoja ole, niin pitäisin kyllä hyvin omituisena jos mies tuollaista pitäisi dealbreakerina. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tatuointi (ja haaveissa + suunnitelmissa ottaa lisää) ja miesystävälläni ei ole yhtäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tatuointi (ja haaveissa + suunnitelmissa ottaa lisää) ja miesystävälläni ei ole yhtäkään.
Ja miesystäväsi haluaa sinua?