Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiltin miehen ongelmat

Vierailija
30.07.2024 |

Käyn kouluni hyvin- pahat pojat eivät, ja saavat parhaat duunit

Olen 165 cm pitkä ja juoksen maratooneja- pahat pojat 180 plus käyvät salilla ja saavat parhaat naiset

Harrastan klassista pianoa - pahat pojat vähän täräyttää äänensärkijä-sähkökitaran kieliä ja kaikki antautuvat heille.

Olen ekologinen ja kuljen julkisilla ja polkupyörällä - pahat pojat omalla moottoripyörällä ja autolla, ja elokapinatytöt kiirehtivät heidän kyytiinsä kun mielenosoitus työ on tehty. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on, että kiltit tytöt - esim. ekologiset, uskovaiset, herttaisesti hymyilevät kympin tytöt etsivät värisevä vastakohtana: rahaa, makeaa elämää tai muuten vain ihan vain värinää tuovaa jännää miestä. Kaikkihan tämän kieltää. Se satoja tuhansia euroja omistava motoristi vain on niin hyvä mies riippumatta hänen moottoripyörästään ja rahoistaan, sanotaan mutta kukin uskoo mitä haluaa. 

Vierailija
2/8 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuollaiset yksinäiset hölkkääjät on niitä pahimpia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 183cm eli ilmeisesti paha poika.

Vierailija
4/8 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohti se kiltteys oli noissa lauseissa?

Enemmälti vertauksia.

Olipa ihminen pituudeltaan minkä mittanen onkaan niin voi kohdata puolison, se ei ole pituudesta kiinni.Korvienvälissä ongelma.

Vierailija
5/8 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostatpa mustavalkoiselta tyypiltä. Ihan kuin ei olisi muita soittimia kuin piano ja sähkökitara. Ja miten koko liittyy luonteeseen? Tunnen oikein mukavan 180 cm salilla kävijän.

Vierailija
6/8 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostatpa mustavalkoiselta tyypiltä. Ihan kuin ei olisi muita soittimia kuin piano ja sähkökitara. Ja miten koko liittyy luonteeseen? Tunnen oikein mukavan 180 cm salilla kävijän.

Summa summarum ongelma voi olla korvien välissä.

Vierailija
7/8 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Käyn kouluni hyvin- pahat pojat eivät, ja saavat parhaat duunit"

Anteeksi vain mutta nyt en ihan usko. Jos oikeasti hoidat koulut ja opiskelut hyvin niin on aika lailla oma vikasi jos et sillä pääse hyviin töihin. 

Vierailija
8/8 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tämä ongelma kulminoituu. Tuo elokapinajuttu osui naulan kantaan. Tiedän pari tosi tosi ekologista naista jotka ovat ihan lääpällään ihaniin bitcoin-vaurastujiin. Sehän ei sitten saastuta ollenkaan. Ehkä se on niin että kukin ihminen kaipaa sivuroolia, joka on mielellään vähän vastakohta pääroolilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan