Miehet, älkää nuolko naisia, siitä saa Papilooman ja siitä suusyövän!
Kullin imemisessä ei ole samaa vaikutusta.
-Lopeta nuoleminen jos haluat elää terveenä!
Kommentit (45)
Joku sitten alapeukutti nämäkin tosiasiat???
-Varmasti oli nainen, joka ei välitä, että miehelle tulee syöpä, kunhan saa itse nauttia toisen terveyden kustannuksella.
Ei tulisi mieleenkään silliluolaa nuolla 🤢🤮
Elämässä suuri osa ihmisistä saa syövän jossain vaiheessa. Ja nekin jotka ei saa, kuolevat silti.
Älkää hannatko, vaan eläkää, rakastakaa, nuolkaa ja pitäkää toisianne hyvänä kaikin tavoin, jotka kummallekin sopivat ja tuntuvat kummastakin hyvältä.
Oraakkeli-M51
Itse nussin laiminlyötyjä kotiäitejä paljaalla nuolemisen sijaan!
Vierailija kirjoitti:
Elämässä suuri osa ihmisistä saa syövän jossain vaiheessa. Ja nekin jotka ei saa, kuolevat silti.
Älkää hannatko, vaan eläkää, rakastakaa, nuolkaa ja pitäkää toisianne hyvänä kaikin tavoin, jotka kummallekin sopivat ja tuntuvat kummastakin hyvältä.
Oraakkeli-M51
Sä oot niitä, jotka neuvoo tupakoitsemaan, "elä ja nauti".
-Mitä väliä pikku syövällä...
Voi herranjumala... sen papillooman voi saada myös munan imemisestä. Tolloko olet vai provoiletko vain?
Mun mielestä on positiivista, että nykymiehet nuolevat -eivät vain työnnä sisään ja hinkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjumala... sen papillooman voi saada myös munan imemisestä. Tolloko olet vai provoiletko vain?
Tämä. Provoilemassahan tuo
Sen voi saada kullia imemällä myös.
Miten kukaan hullu voi alentua nuolemaan sellaista paikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on positiivista, että nykymiehet nuolevat -eivät vain työnnä sisään ja hinkkaa.
Jos naiminen on mielestäsi hinkkaamista, niin tule jooko jo ulos kaapista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiminen on mielestäsi hinkkaamista, niin tule jooko jo ulos kaapista.
Eihän sen pitäisi olla. Et ymmärtänyt yhtään, mitä tarkoitin.
Pillunnuolemisen taito paras taito! Nuollaan niitä pilluja!
Olen nuollut naisiani aina ja he ovat ottaneet suihin.
Vierailija kirjoitti:
Olen nuollut naisiani aina ja he ovat ottaneet suihin.
Oikein!🤘
40 vuotta nuollut, eikä ole syöpiä näkynyt eli en lähtisi ihan hirveän suurta huolta asiasta kantamaan. Varmaan joku muu syöpä on kuitenkin todennäköisempi, joten jatkan valitsemallani tiellä. :)
Nuolen aina kun saan nuolla. Vakka joka päivä aamuin illoin
Jokainen saa elää elämänsä parhaakseen katsomalla tavalla. Kaikkihan me kuollaan joskus.
totta. no onhan jotain suojia,mutta miltä elmu kelmut tuntuu, niitä on tarkoitukseen tehtyjä omia suojia. muovin läpi,,no huh huh. toki naisille suositellaan suuottoa kondomilla,mutta niihän sitäkin moititaan ei tunnu miltään. joku esteettinen näky ok. muutkin taudit tarttuu siis
Kai miehet tietää tämän, koska vanhemmille miehille ei ole tätä koulussa opetettu ja nykylapsille annetaan myös pojille Papilooma-piikki?