Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni tekee liikaa kotitöitä

Vierailija
29.07.2024 |

Mieheni on vuorotteluvapaalla ja on täyttänyt toiveeni liiankin hyvin siitä, että tekisi enemmän kotitöitä. Ennen mies oli töissä varmaan 50 tuntia viikossa, hän ei juurikaan osallistunut kodin siivoamiseen, mistä aloin hänelle huomauttamaan.

Nyt kun hän on kotona, ei minulle jää oikein mitään tehtävää, koska hän siivoaa kirjaimellisesti kaiken, vaikka olen myös kotona kaiken aikaa (pitkäaikaistyötön). Pidin hänelle vakavan puhuttelun asiasta, ja hän meni ihan hiljaiseksi ja näytti kysymysmerkiltä.

Huoh. Mitä tuon miehen kanssa oikein tekisi...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Sano että se voi tulla mun luokseni niitä tekemään. Numeroni on...

Vierailija
2/9 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä iltasatu 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 50 tuntia töissä joka viikko ja sinä mariset siitä ettei hän siivoa kotona? Kerrot lisäksi olevasi pitkäaikaistyötön.

Olen hämmentynyt.

Vierailija
4/9 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiättekös mikä on persvikaljun vastakohta?

No sehän on persvitukkainen.

Vierailija
5/9 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Tuollainen mies ei sytytä. Ei taida tehdä mieli seksi hänen kanssaan?

Vierailija
6/9 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikeaako se on vaikka ruuan jälkeen ripotella vahingossa muruset lattialle, sillävälin kun mies tarttuu imuriin ala sinä tiskaamaan. Tai jätä vessaan jarrujäljet, mies menee kuuraamaan, ala sinä pyyhkimään pölyjä olkkarista. Tai kun mies on suihkussa, vaihda äkkiä sänkyyn puhtaat lakanat.

Vierailija
7/9 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten aika kulu jouten. Etenkään toimivien ja aktivisten miesten. Se joutilaisuus on heille perseestä ja turhauttaa.

Siksi moni mies harrastaa jotain: pelaa tietokoneella, urheilee, käy salilla, nikkaroi, kokkailee.

Tekevät ja aktiiviset miehet haluavat perheensä asuvan omakiotitalossa, jossa on aina jotain tekemistä, joka vuodenaika.

Nyt kun ap:n mies ei ole duunissa, hän duunailee kotona, koska ei viihdy jouten.

Ja paskaahan se oliskin, oleskella vain päivät pitkät. Kunto menis nollille ja mieskin tulis pikkuhiljaa hulluksi.

Vierailija
8/9 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on hullu.

Vierailija
9/9 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pihtaat seksiä niin miehellä onkin paljon aikaa siivota.