Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KEVYESTI KESÄÄN viikko 6 punnitukset ja pulinat

05.02.2007 |

77tuulia

allakka

Allina

angelinako

Ansku-80

Aurinkokunta

Catania

Diina

dunbar

Eetu05

eliel04

Enkeli1977

hannaroosa

jaa-huu

jekkuli

kamiliya

kevät76

korva_puusti

kotilo75

Leijona76

Lkoo

Loka06

lurpsakka

mareila

Miiruskavi

Minkal

Mionna

mynthon79

Nebu83

OLIVIA23.3

pirputiina

pulleromamma

pyykkivuori

päivänsini

Qassu

Sannuli-76

sanzu2

Sara-Maria

sokerityttö

suklaahippu

Susanna71

suski98

Tiina33

Tinttu

tuplahulina

winterangel

Yritin löytää jokaisen mukana olevan nimimerkin. Jos joku uupuu niin lisätään listaan. Löysin 46 ilmoittautunutta.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpaino 83 kg

Paino nyt 80,3 kg

Nousu viime viikosta +- 0 g

Kokonaispudotus - 2,8 kg

Tavoitepaino 65 kg

Eli samoissa ollaan kuin viikko sitten. Ei tää nyt oikein lähde :( Ymmärtäisin kyllä jos paino olis pienemmissä luvuissa, mutta onhan tuossa nyt varaa hyvinkin lähtä!

En ole repsahtanut mihinkään herkkuihin. Järkevästi olen syönyt, mutta meneekö sitten liikaa vai mikä on? Vaiko liian vähän?

Masentavaa.. :(

Vierailija
2/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin viime viikon 0 tuloksen jälkeen aikamoinen pudotus eli -1,2kg. (78kg) mutta tuntuu että ei toi ihan kyllä pidä paikkaansa, kun punnitsin siis tuon tuloksen perjantai aamuna ja nyt paino oli 80,8 kg...

kummasti mulla heittelee koko ajan paino 1-3kg. tai kai se siis on normaalia mutta nytkun koko ajan kyttöö joka grammaa niin noi tunutt valtavalta heitolta. olin ihan tyytyväinen viime viikkoon. oli kipeänäkin ke-to välillä enkä oikein syöny mitään. siitäkin varmaan johtuu tuo niin iso tulos hmmmm no perjantaina taas nähdään, mutta tässä nyt kuiteski tulosta

aloituspaino 82,8

viikonpudotus -1,2kg

paino nyt 78kg

koko pudotus -4,8kg

tavoite 70kg

kaiken kaikkiiaan painoa on nyt pudonnut 20kg siitä kun koko prosessin aloitin maaliskuussa 06 nyt on menossa sen toinen osa :)

nyt vaan toivomaan ettei tule isoa pettymystä ens punnituspäivänä

voi tätä stressin määrää...

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pudotusta viime viikkoon 1,5 kiloa. Jeee.. pääsin kasilla alkavaan painoon. Olen hiukka tyytyväinen :) Olen ihan ihmeissäni sillä olen syönyt nyt kahtena viikonloppuna suklaatakin. Pisteet ei ihan riittänyt eli yli mentiin yhdeksän pistettä. Liikunta jäissä nyt niitten tikkien vuoksi eli tekee varmaan tosi tiukkaa tällä viikolla että pisteet riittää. Varsinkin nyt kun painareitten ohjelma otti multa yhden pisteen päivittäin pois. Musta tuntuu nyt siltä ettei ne pisteet riitä yhtään mihinkään syömisiin :(

Jos paino jää junnaamaan samaa niin kannattaa varmaan laittaa ylös mitä syö ja laskea vaikka suurinpiirtein siitä kalorimäärä. Sillä liian vähänkään ei saisi syödä.

Mä käyn puntarilla aamuisin ennen kuin syön tai juon mitään. Ihan sen takia että silloin puntari näyttää vähän luotettavammin tuloksen. Vaikka kyllä se tuntuu silloinkin vähän vaihtelevan. Päivällä tulokseen vaikuttaa kuinka paljon on ehtinyt juoda ja syödä.

aloituspaino 2.1. :94,8

nyt: 89,2

viikkopudotus: -1,5

kokonaispudotus: -5,6

Eka viisikiloa siis takana. Piti palkita alunperin itseni suklaalla, mutta nyt sitä on tullut jo syötyä et täytyy varmaan miettiä asia uusiksi ;)

Vierailija
4/20 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa pikkuhiljaa taas kyllästyttämään dietin pito, joten motivaation kohotusta!? Miten jaksan eteenpäin? Onneksi paino oli pudonnut edes sen 400g, viime viikon junnasi kilon yli edellisen punnituksen, mutta tänä aamuna oli yhdessä yössä lähtenyt 1,1kg:) eli suunta oikea...

Paino ennen koitoksen 1.1.07: 149,8kg

Pudotus viime viikkoon: 0,4kg

Kokonaispudotus: -5,4kg

Maha on pienetynyt, koska housut meinaa tippua päältä:)

Vierailija
5/20 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä toisaalta ole ollut kotonakaan, että voisin niin tehdä. Mutta varmaa on, ettei pudotusta ainakaan ole tullut. Perjantaina alkaa loma, joten sitten on helpompi pitää ruokavalioa yllä. Meinaan myös lomani aikana panostaa liikuntaan, koska muutoin ei siihen paljon mahdollisuuksia ole. Joten ensi maananataina saatte minun tulokseni..!

Voimia ja tsemppiä kaikille!

Vierailija
6/20 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käytän aika paljon nota 0 pisteen kasviskeittoja. niitä teen kattilallisen ainakin kerran viikossa. ja siitä riittää aina 2-3 päiväksi. näin saa syötyä varmasti massun täyteen ja jää pisteitä säästöön v. loppua varten, tai muuten vaan. toi kyllä tarkoittaa rettä muulla perheellä on eri ruoka mutta toistaseksi on jaksamista riittäny tehdä kaksi ruokaa. ja muutenki siis pidän noita 0 pisteen juttuja saatavilla kuten kalorittomat kiisselit jne.

toivottavasti voin olla avuksi ja todella jaksamista kaikille! itsekkin käyn koko ajan pään sisäistä taistoa tyyliin " ei se nyt niin vakavaa ole jos syö pussin karkia" ja " eikös tää paino jo riittäis, kun niin tekis mieli pizzaa" pitäis vaan jaksaa pysyä tiukkana ja siihen tälläinen tuki on tärkeä.

kiitos siitä!

M

Vierailija
7/20 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei kannata kaikista herkuista kieltäytyä. Ainakaan jos on paljon pudotettavaa niin kuin mulla. Koska mun projekti kestää pitkään valitettavasti. Mutta yritän nyt jatkossa herkutella viikonloppuna jollain muulla kuin suklaalla. Se vie pisteitä niin tuhottoman paljon.

Kyllä munkin on tehnyt jo monta kertaa mieli lopettaa homma kesken. Siksi annoinkin itselleni luvan sitten syödä suklaata. Mutta niin että ekalla kerralla pysyin pisteissä ja toisella kerralla meni sitten yli se yhdeksän pistettä.

Mä en käy painareissa vaan käytän sitä cd:tä. Minkälainen kasviskeitto mun kannattais tehdä että siitä ei menisi yhtään pistettä??? Mehukeittoja on munkin jääkaapissa.

Vierailija
8/20 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin puntarissa (mun punnituspvä siis aina ma-aamu) ja oli tasan sama, kuin edelliselläkin vkolla (60kg). Toisaalta ihmettelin tuota, koska vkonloppuna tuli ikävä kyllä herkuteltua ehkäpä liikaa, mutta olen kyllä lenkkeillyt sitten vähän enempi.

Taas uusi vko edessä. Harmittavat pakkaset (meillä ainakin -25c), eipä ainakaan lenkkeilyt onnistu. Kokeilisiko vähän vaikka jumppailla iltasella, alkaa se uusi englantilainen sarjakin (ne yleensä musta hyviä), tulee vain harmilliseen aikaan, vaille kasi - justiinsa toi iltahärdelli pahimmillaan. . .

Joku kyseli kasviskeitto-ohjetta, voin etsiä tänään myöhemmin, muistaakseni on jossakin jemmassa.

Bongasin Me naisista tämmöisen ohjeen (kahdelle):

2dl jäisiä mustikoita

2rkl hunajaa

1 kananmunanvalkuainen

Laita kohmeiset mustikat tehosekoittimeen. Lisää hunaja ja valkuainen. Käynnistä kone ja sekoita, kunnes saat paksun, kuohkean ja jäätelömäisen vaahdon.

Ajattelin kokeilla, ainakin rasvatonta pahetta ;-)

Mistäpäin ihmiset olette ja minkäikäisiä lapsia yms. ?

Itse Päijät-Hämeestä, lapset 6v ja 4kk

Vierailija
9/20 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vaaka näytti 69.7. Eli pudotusta 800g. Ihan hyvä näin!!

Viimeviikko 70.5

Sitä edellinen 71.6.

Aloitettu urakka vuoden alusta, lähtöpaino 74.6. Kokonaispudotus on nyt 4k900g. Tulikohan oikeen.. (= Mut tuntuu jo ihan hyvältä. Vielä on matkaa tavoitepainoon, ja se on n.62-64. Pituutta löytyy 173cm.

Vierailija
10/20 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos edes tähän tahtiin olisi päässyt jo syksyllä, niin huutaisin hurraata tässä vaiheessa. Paino vaihtelee aika paljon, ja siirsinkin virallisen punnituspäivän tiistaille, kun maanantaisin on selkeästi enemmän ihan turvotusta (29.1. paino oli 83.2, 3 päivää myöhemmin 81.6). Viikolla kun syön lähinnä kasviskeittoja yms, viikonloppuna tulee tehtyä kalaa yms suolaisempaa ja heti kertyy nesteenä kilo lisää, vaikka olenkin pysynyt aika hyvin ruodussa koko ajan. Tammikuu on täynnä syntymäpäiviä yms. juhlia, mutta olen tyytynyt 1-2 keksiin tai hyvin pieneen pullasiivuun jos on ollut ' pakko' ottaa jotain.

Tässä tulokset

8.1. 84.8

15.1. 83.8

22.1. 83.0

30.1. 82.8

6.2. 82.0

Joku palkinto odottaa kunhan pääsen kirjoittamaan 7 alkavaa lukua. En ole vielä keksinyt mikä, mutta eiköhän se löydy, kun tässä menee vielä varmaan ainakin 3 viikkoa.

Vierailija
11/20 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitus paino 86kg (1.1)

viikko saalis +/-0 kg

koko saalis -4,0kg

Ihan odotettavissa oli tulos tai oikeistaan ootin plussa viikkoo.

Selityksen makua mut oltiin kerraski viihteellä aikuisten voimin ja sit on kyllä tullu sorruttua herkkuihinkin ja ja ja niin vajaa viikon takainen laivareissu näkyy varmaan jo.

Hirvitää tuleva viikko nyt on alkanut pulla hammasta kolottaan..pikkasen olen maistellu et ei sit ihan riistäänny käsistä. Ja tänään tuli kaks nuorita lasta vielä kipeeks et tietää pakollista kotona oloo monta päivää jolloin voi tylsistyä yksikseen ja ratketa johonkin mitä ei oikeesti tulis laitettua ehkä suuhun. Mutta toivotaan että en tuu kuitenkaan itte kipeeks se vois nyt sekottaa pakkaa ihan liikaa.

Kaikenkaikkiaan olen ihan tyytyväinen ja liikuntaakin olen saanut ihan kohtuullisesti kuvioihin. Viime viikolla tuli vesijumpattua ja sellasella stepperillä harjoteltua muutamaan otteeseen.Lenkille en oo mukamas kerenny ja näillä pakkasilla en oikeesti pakota itteeni tonne jäätymään johan siellä saa keuhkoputkentulehduksen helpolla.

Mutta kaikille oikein kevyttä ja iloista viikkoa ja pysykääpi terveenä!

Vierailija
12/20 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnituspv on minullakin ma aamu.

Vaaka näytti eilen tasan samaa kuin viikko sitten (onneksi ei +)

eli

Lähtö:88

Viikkosaldo:+/- (85,9)

Kokonaispudotus:2,1

Hieman rivakammin saisi sujua, mutta meinaa olla motivaatio hakusassa tuossa liikuntapuolessa. Olen aika laiska kotona jumppaaja ja nyt on niin järkyttävän kylmä, että en ole tarennut ulos asti lähteä (seliseli ;) )

Täytyy varmaan pienesti itsensä pakottaa edes sisäliikuntaan tällävklla.

Onneksi edes töissä saa hyvin liikuttua ( paljon saa kävellä päivän aikana)!

ensi viikkon

Vierailija
13/20 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vaikka pelkäsin että nyt on kyllä paino noussut niin iloinen yllätys oli kun kävin puntarissa..

alkupaino 2.1: 93,5kg

paino tänään 6.2:88,6kg

viikkopudotus:-800g

pudotus yhteensä: -4,9kg

palaan kertoilemaan ja lukemaan kuulumisia jahka tässä kiireiltäni kerkeän :)

Vierailija
14/20 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn vaan ilmottelemassa ittestäni, että tämän viikon punnitukset mä jätän välistä ihan siitä syystä etten pääse on pv ryhmään käymään. En viitti enää sekottaa tähän sitä et kävisin kotona puntarilla ku se tuntuu näyttävän ihan eri lukemia kun toi pv vaaka.

Viikko on kuitenkin mennyt ihan kohtalaisen hyvin, vaikka en oo muutamaan päivään pahemmin pisteitä laskenu vaan syöny sitä mitä on jääkaapista löytynyt. Luulen että aika plus miinus nolla tilanteessa olisin tämän viikon osalta.

Välillä kyllä tuntuu et kohta repsahdan johonkin herkkuun, mutta toistaseks oon saanu pidettyä itteni aika hyvin kurissa. Helpointa on ku ei kotona oo mitään sellasta syötävää mistä pitäis yrittää pitää näppinsä erossa.

Kyllä tää meidän kaikkien projekti etenee omaa tahtiaan ja kyllä me tähän pystytään. Tsemppiä kaikille :)

-Sara-Maria-

Vierailija
15/20 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taisi jäädä pari viikkoa välistä " raportoimatta" , meillä oli kotikone korjattavana ja satunnaisesti isännän kannettava kotona, jotta pääsi sähköpostit vilkaisemaan. Muu surffailu jäi siis vähemmälle =)

Hyvin on mennyt. Plussa viikkoja ei ole ollut, +/- viikkoja kylläkin. Aika mielenkiintoisesti paino minulla pudonnut, joka toinen viikko lähtee hyvin ja joka toinen ei.. Mut näin se kuulemma välillä menee. Tosin eipä se saisi enempää pudotakaan kuin sen 500 g imetyksellä.

Tilanne:

Lähtöpaino: 2.1.07 81,7 kg

Pudotus menneellä viikolla: 1 kg

Pudotus yhteensä: 4,8 kg

Paino nyt: 76,9 kg

Ja uuden viikon eka päivä tänään meneillään, pisteitä laskeskellen..

Vierailija
16/20 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry kun ehdin vasta nyt pinoutua! Ei ole kyllä hyviä uutisiakaan... Aiemmin paino junnaili paikallaan ja nyt sitten nousi.... No se ei ole kauhea ihme, viikonloppuna vietettiin juniorin synttäreitä (3v) ja lisäksi tällä viikolla töissä on ollut kolme päivää koulutusta, johon on sisältynyt aamupala, herkkulounas jälkiruokineen ja vielä iltapäiväkahvi... Viime viikolla jäi liikunnat yhteen kertaan ja tällä viikolla on pakko myös skipata, koska flunssa yrittää pukata päälle. Mutta ne lukemat..

Aloitus 72,8 kg

Paino nyt 70,8 kg

Kokonaispudotus 2,0 kg

Tavoite alkuun 65 kg, sitten 60 kg

Tai kun nyt pääsisi siihen kutosella alkavaan lukuun näin alkuun... Motivaatio meinasi jo lopahtaa, mutta en kyllä luovuta..

Mutta teillä muilla on mennyt kaikilla tosi hienosti, onneksi olkoon!!!

Vierailija
17/20 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin vaihtaa punnituspäiväni torstaille (toivoa täynnä...:-) , kun se maanantain lukema ei ehkäpä täysin realistinen ja nyt vaaka siis näytti 59,5kg tänä aamuna; JES! Eipä ole vitosella alkanut paino kahteen vuoteen! Tätä" parempaa" elämää nyt takana noin 1,5vkoa ja pudotusta puoli kiloa. Sopiva tahti minulle, kun imetänkin vielä. Sain vähän lisämotivaatiota ja tsemppausta jatkaa sisulla, kun nyt konkreettisesti näki, että jotakin tapahtunut.

Harmittaa, kun liikkuminen aivan jumissa näiden pakkasten takia, jumpalle menen kyllä illalla, jos vain mies ehtii töistä kotiin ajoissa. Vieraitakin nyt käynyt kolmena päivänä putkeen, että hyvääkin on tullut vähän syötyä. Ylpeä olen kyllä itsestäni, kun en ole ihan överiksi laittanut - siis todellakin olen ottanut kaakkua vain sen yhden palan. Tämä meinaan aikamoinen suoritus minulta!

Tsemppiä kaikille ja keveätä eloa!

Vierailija
18/20 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

takana. Mutta eipä sentään plussaa...

Paino aluksi: 62,1kg

Vko 1 61,5kg

Vko 2 61,8kg

Vko 3 61,4kg

Vko 4 60,9kg

Vko 5 60,9kg

Tavoite 58kg

On kyllä tullut syötyä herkkuja, kun on tälle viikolle osunut niin monta kiusausta. Viikonloppuna jatkuu, mutta pitää yrittää hillitä ja syödä korkeintaan kohtuudella noita sokerimössötyksiä. Olipa muuten viime viikonloppuna ihana käydä vähän tuulettumassa ja lähinnä tanssimaan pääseminen oli kyllä ihan mahtavaa =).

Mutta jatketaan... ja hauskaa viikonloppua!

Vierailija
19/20 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinoudun pikaisesti. Painoa oli tippunut viime viikosta 500g.

Paino nyt 66,5kg

kokonaispudotus -2,6kg

Vierailija
20/20 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vko 1 68.5 kg lähtöpaino

vko 2 66.3 kg

vko 3 65.2 kg

vko 4 64.1 kg

Vko 5 63.7 kg

Vko 6 62.2 kg

pituus 163.5cm

tavoitepaino 58kg 6.4.07.

Viikkopudotus -1.5kg, yhteensä -6.3kg !!!

Tasaisesti tippuu, onnellinen olen=) Saanut etsiä jo vanhoja vaatteita!

Kyselyä oli mistä päin ollaan. Meidän perhe kymenlaaksosta ja lapsia meillä on kaksi ihanaa tyttöä, 3/2005 ja 7/2006. Ikäeroa heillä siis 1.3kk.

Nyt olen saanut raskauskilot pois ja pudottelen miehen tuomia kiloja. Täytän tuollo 30v ja kilot siihen mennessä pitää olla veke. Kunhan tuon löysän vatsan saisi kiinteemmäksi..

Me myytiin omakotitalo pois ja muutetaan kerrostaloon kahden viikon päästä. Ihanaa päästä täältä maalta kaupunkiin palvelujen ja ihmisten ilmoille! Remontti ja pakkaushommia tiedossa =)

Tsemppiä naiset!!

Tuulia