Nainen heilutteli saksia ulkomaalaistaustaisten miesten edessä lähijunassa
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Joku palstanainen taas asialla
Sitähän on epäilty, että poliitikot pyörii täällä.
Heh! Sitä saavat mitä tilaavatkin. Ulkikset siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän on epäilty, että poliitikot pyörii täällä.
Pidä ne sakset kotona, palstanainen! Ymmärrätkö?
Joku vaikuttaja mainostamassa fiskarsia?
Hienoa että ministeritasollakin matkustetaan julkisilla.
Hölmöä käyttäytymistä ko naiselta; oli hän sitten missä tilassa tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Saattaapa se saada purrakin mitä on tilannut. Kannattaa vilkuilla purran ja muitten persuääliöitten olan yli kun tulee syyspimeät. Jopa kotimaiset persuja äänestämään erehtyneet ovat niin raivoissaan, että en ihmettele jos heistä joku epätoivoinen saksiin tarttuu, saati sitten muut. Valehtelijat tuppaavat saamaan olan takaa. Minua ei haittaisi lainkaan vaikka jokunen tuhat persurumihista tienpenkasta löytyisikin, ilon päiviään ne sellaiset on. Kun persut heitä lusikan nurkkaan kannattaa nostaa lippu salkoon, se on isänmaan voitto.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että ministeritasollakin matkustetaan julkisilla.
Persuministerit yrittävät leikata ma mujen määrää ihan itse.
Joku päihde- tai mt-ongelmainen, niitähän pk-seudulla riittää. Kaikissa suurkaupungeissa on sellaisia, vain Suomessa se on uutinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaapa se saada purrakin mitä on tilannut. Kannattaa vilkuilla purran ja muitten persuääliöitten olan yli kun tulee syyspimeät. Jopa kotimaiset persuja äänestämään erehtyneet ovat niin raivoissaan, että en ihmettele jos heistä joku epätoivoinen saksiin tarttuu, saati sitten muut. Valehtelijat tuppaavat saamaan olan takaa. Minua ei haittaisi lainkaan vaikka jokunen tuhat persurumihista tienpenkasta löytyisikin, ilon päiviään ne sellaiset on. Kun persut heitä lusikan nurkkaan kannattaa nostaa lippu salkoon, se on isänmaan voitto.
Purra oli se uhkailtu ja kiusattu. Tahallista unohtamista suvakilta dei-hengessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kuuntelin la ukkojen turinaa kun yksillä kävimme paikallisen kivalla terassilla. Siellä haukuttiin persut ja eritoten kotikaupungin persut alimpaan helvettiin. Osa oli jo joukkoja keräämässä, että turpiin persuvaltuutetuille annetaan. Nauratti. Toivottavasti tteuttavat uhkaasin.
Vierailija kirjoitti:
Joku päihde- tai mt-ongelmainen, niitähän pk-seudulla riittää. Kaikissa suurkaupungeissa on sellaisia, vain Suomessa se on uutinen.
Oiva kuvaus Riikka purrasta, eikös se uhannut lapsia alkaa am. Muskella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oiva kuvaus Riikka purrasta, eikös se uhannut lapsia alkaa am. Muskella.
👍
Otsikolla yritetään synnyttää mielikuva, että kyseessä olisi ollut rasistinen hyökkäys, vaikka itse artikkelista käy varsin nopeasti ilmi, ettei kyse mitä ilmeisimmin ollut sellaisesta, vaan jostain satunnaisesta hörhöstä.
Vierailija kirjoitti:
Otsikolla yritetään synnyttää mielikuva, että kyseessä olisi ollut rasistinen hyökkäys, vaikka itse artikkelista käy varsin nopeasti ilmi, ettei kyse mitä ilmeisimmin ollut sellaisesta, vaan jostain satunnaisesta hörhöstä.
Otsikko on kopioitu suoraan uutisesta.