Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itseäni kymmenen vuotta nuorempi pariskunta sai kolmannen lapsensa. Sen verran heistä tiedän, olen suht uusi täällä. Itselläni kaksi teiniä.

Vierailija
29.07.2024 |

Vein naapurille ruusut vauvan synnyttyä, mutta tämä ei kutsunut kylään eikä halunnut tutustua sen paremmin. Nyt on alkanut mietityttämään mihin olen oikein muuttanut. Syrjäseudulle omakotitaloon.Täällä ei ole mitään ja naapurikaan ei halua tutustua. Muuttaisitko pois?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä kiitos!

Vierailija
2/21 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki halua ystävystyä naapurin kanssa. Tietenkin ruusujen vieminen on ollut todella kaunis ele. Mutta harva vastasyntyneen vauvan vanhempi haluaa kutsua tuntematonta naapuria kylään tutustumaan ja kestitettäväksi kun omassakin elämässä varmasti tekemistä riittää.

Keksi muuta tekemistä kuin naapurien kanssa kaveeraaminen. 

Onko sinulla harrastuksia? Tee jotain mikä miellyttää itseäsi...hoida puutarhaa, neulo, lenkkeile, lähde kaverin luo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naapuriin edes pitäisi tutustua lähemmin? Minä ainakin haluan olla kotona rauhassa. Tervehdin naapuria, voin hetken jutella vaikka säästä mutta se siitä. 

Vierailija
4/21 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen tapa. Ei pitäisi olla yllätys.

Vierailija
5/21 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu se vaan, että muutin tänne Helsingistä ja olen tottunut sosiaaliseen menoon. Tosiaan mieheni halusi tämän asunnon ja hänkin päivät töissä. t.ap

Vierailija
6/21 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton, mutta minäkin ymmärrän, että juuri vauvan saanut ihminen ei halua kutsua vieraita ihmisiä kylään. Luultavasti tuo joulun aikaan kukan tms. vastalahjaksi, kuten tapoihin kuuluu.

Vierailija
7/21 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kai naapurin tehtävä ole saada sinua viihtymään?

Kutsu ystäviä kylään. Etsi joku harrastuskerho/piiri. Tai jokin yhdistys. 

Sosiaalisuutta löytyy varmasti jos vaan alkaa etsiä.

Vierailija
8/21 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu se vaan, että muutin tänne Helsingistä ja olen tottunut sosiaaliseen menoon. Tosiaan mieheni halusi tämän asunnon ja hänkin päivät töissä. t.ap

Asunnon? Ei taloa?

En voi muuta sanoa kuin mitäs muutit sinne. Mä en muuttaisi pusikkoon asumaan.

Vierailija
9/21 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä sosiaalinen meno?

Vierailija
10/21 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁 Kuka muka haluaa tutustua naapureihinsa tai muihin tuntemattomiin? Tuollainen ruusujen vieminen on ahdistelua. Älä nyt vaan enempää heitä ahdistele.

Vierailija
11/21 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa paha virhe. Muuta takaisin. Tuskin ne teinitkään tykkää isänsä super ideasta.

Vierailija
12/21 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä vuosi tai kaksi ennen kuin hän haluaa tutustua. Tai ehkä ei silloinkaan. Kantsii miettiä tarkkaan mihin muuttaa.

Vierailija
13/21 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule, mene töihin niin loppuu se tylsyyden tunne.

Vierailija
14/21 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasyntyneen vanhempi ei välttämättä oikeasti jaksa vieraita. Odota muutama viikko, ja vie sitten jotain syötävää, ja kysy suoraan, voisitteko jutella ja tutustua. 

Vierailija
15/21 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:N ongelma eivät ole naapurit.

Vierailija
16/21 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasyntyneen vanhempi ei välttämättä oikeasti jaksa vieraita. Odota muutama viikko, ja vie sitten jotain syötävää, ja kysy suoraan, voisitteko jutella ja tutustua. 

Muutama viikko on lyhyt aika. 4 kuukautta vähintään. Eikä silloinkaan vielä kysytä haluaako tutustua.

Vierailija
17/21 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:N ongelma eivät ole naapurit.

Juu, elämä on vaikeata suomessa sosiaaliselle olennolle. Ainoa ratkaisu on muuttaa pois tästä junttikylästä.

Vierailija
18/21 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sinä teini-ikäisten lasten äiti käy töissä?

Vierailija
19/21 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😁 Kuka muka haluaa tutustua naapureihinsa tai muihin tuntemattomiin? Tuollainen ruusujen vieminen on ahdistelua. Älä nyt vaan enempää heitä ahdistele.

Olet i d i o o t t i.

Varmaan tuollainen nainen joka uhriutuu ahdistelusta jos joku mies sanoo hei.

Vierailija
20/21 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö sinä teini-ikäisten lasten äiti käy töissä?

Mulla on pieni firma, jossa myynnissä lahjatavaraa. t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi