Kokemukseni mukaan 40+ vuotiaana naisen kannattaa ottaa vanhempi mies suoraan huonosta suhteesta, oletteko huomanneet saman?
Kommentit (54)
No ei kyllä mitään miestä enää tarvitse. Seksisuhdetta voi pitää, mutta ei miestä enää kotona tarvitse muuten.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä mitään miestä enää tarvitse. Seksisuhdetta voi pitää, mutta ei miestä enää kotona tarvitse muuten.
No en tarvitse kyllä seksiinkään mitään haisevaa munakasta.
Toisinpäin, kannattaa ottaa nuorempi mies ettei ihan just ole sen omaishoitaja
Vierailija kirjoitti:
Näin 20-vuotiaana arvostan 80-vuotiaitten setien löysiä peräaukkoja.
Janne
Niin ja niitä kurttuisia roikkuvia munia! Aaaaaahhhh...
Voi olla tekemätön paikka tuon ikäiselle naiselle. Sedät katsoo nuorempia mimmejä.
En kaipaa enkä TARVITSE suhdetta yhtään mihinkään. Rakastan variksia. Ja kyllä, olen katseenkestävä, hauska ja älykäs, harrastan liikuntaa yms. Mutat suhde? Mihin?
Vierailija kirjoitti:
Voi olla tekemätön paikka tuon ikäiselle naiselle. Sedät katsoo nuorempia mimmejä.
Valitettavasti näin
Kannattaa alkaa katsella varattuja miehiä sillä silmällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensäkin naisen kannattaa pariutua itseään n. 20v vanhemman miehen kanssa. Mies on tällöin jo kypsä, vakaa ja turvallinen. Nainen taas nuorena iloa ja elinvoimaa ympärilleen säteilevä. Vanhemmiten naiset tuppaa happanemaan ja se jos mikä pilaa liiton.
Onko 60+ mies vielä peto sängyssä?
Ne jotka ovat, ovat sitä vielä viimeiseen hengenvetoon asti. Kuulemma 20% miehistä. Oli joku tutkimuskin asiasta.
Se, että on mahdollisuus vielä erektioon ei tarkoita, että olisi seksipeto.
Ei kannata. Epätoivoinen tekee huonoja valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret eivät katso setiä.
Hienoa kun ihmiset täällä vaan voivat ottaa tuosta vaan uuden kumppanin. Olen itse etsinyt rakkautta ja kumppania koko pitkän ikäni eikä tilanne edelleenkään näytä sen paremmalta.
Äläpä muuta. Ja vaimon perämetsäperinnöt on sijoitettuna omassa kuppaisessa pienyritytyksessä - jossa vaimo tietysti osakkaana. Eroa siinä sitten kun jäljellä olisi enää ryppyinen ja lattea vanhan miehen tuulen huuhtoma perse.