Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen on mykkäkoulussa 2 vuotta?

Vierailija
29.07.2024 |

Sain juuri tietää, että puoliso on pitänyt eräänlaista mykkäkoulua 2 vuoden ajan. En ole tunnistanut sitä mykkäkouluksi, koska hän on puhunut arjen asiat. Hän ei ole ollut niin puhumaton, että olisin tunnistanut mykkäkouluksi, vaan välillä puhunut aika normaalistikin. Hän on samallalqilla vältellyt seuraanikin, eikä ole viettänyt kanssani yhteistä aikaa. Seksiäkään ei ole tietenkään halunnut.

Olen vain kokenut tämän ajan niin, että hän ei enää pidä minusta, eikä pidä enää haluttavana ja että rakkaus on vain loppunut. Olen ottanut näitä asioita välillä keskusteluun, mutta hän ei ole puhunut ilmeisesti rehellisesti, oletko selitellyt seksinpuutettakin våsymyksellä jne.

Nyt kävi ilmi, kun hän itse kertoi, että hän on toiminut noin tietoisesti ja tahallaan, ollut ikäänkuin pitkässä vuosien mykkäkoulussa. Minun on vaikea käsitellä tätä tietoa. Olen vähän lamaantunut jopa. Onko tällaisesta mitään toivoa saada hyvää normaalia suhdetta enää, kun toinen on _vuosien_ ajan passiivisaggressiivisesti tavallaan rankaissut puolisoa tuolla lailla mököttämällä? Syy ilmeisesti on ollut, etten ole huomioinut häntä tarpeeksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän ylipäänsä kuitenkin haluaa olla kanssasi?

Vierailija
2/5 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän ylipäänsä kuitenkin haluaa olla kanssasi?

Sitä minäkin olen ihmetellyt.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa persoonallisuus?

Vierailija
4/5 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun eksäni oli täydellisesti puhumatta kuusi viikkoa.  Ei tullut edes samaan huoneeseen ja poistui jos tulin sinne missä hän oli.

Aloin sitteen tehdä niin että tein ruoan ja istuin pöytään. Söin rauhassa, selailin lehtiä, ruoka jäähtyi.  Korjasin pöydän ja ruoatr jääkaappiin. Siivoilin keittiötä ja sitten saatoin siirtyä olohuoneeseen mistä hän luikahti keittiöön ja söi kylmää ruokaa.

Sängyssä sentään nukkui yönsä.

En muista milloin alkoi puhua mutta se kuusi viikkoa siinä ainakin meni.  Olimme olleet yhdessä kaksi vuotta, ja kyllä sinä aikana olin alkanut huomata kummallista käytöstä muutenkin.  Menimme nopeasti naimisiin tapaamisen jälkeen, vajaa vuosi joten ilmeisesti suljin silmäni naiivisti kaikelta.  

No, sain tarpeekseni ja ilmoitin että haen eron. Se oli hänelle täydellinen shokki ja pakeni vanhempiensa luo 600 km päähän.  Hankin sillä aikaa asunnon ja muutin omat tavarani sinne. Jossain vaiheessa oli sitten palannut koska näin kaupungilla hänen autonsa. 

Jotain vinksallaan päässä täytyi olla.  Seuraava  naisystävä kuulemma oli lyönytkin häntä kertoi eräs yhteinen tuttava.  En ihmettele vaikka väkivaltaa en hyväksykään. Myöhemmin kuulin hänen muuttaneen Vantaalle ja toimii jossain seurakunnassa en tiedä mikä luultavasti helluntailaiset.

Vierailija
5/5 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättäväinen ihminen, joka tietää mitä haluaa.