Olen näköjään nyt siinä iässä että uuden pölynimurin osto on jännintä pitkään aikaan
Tein vertailuja kauan ja hartaasti ja kohta se on meillä kotona. On mitä odottaa😄
Kommentit (26)
Kaiken elektroniikan ostaminen on jännää nykyään. On niin paljon surkealaatuisia tuotteita että ensin joutuu tekemään hemmetinmoisen vertailun, minkä jälkeen tulee jännättyä ettei vaan kuitenkin tullut tehtyä paskaa ostosta.
Vierailija kirjoitti:
Varastettu sininen nilfisk pesuri imuri.Viety siivouskaapista.Varastettu valkoinen koira papereineen.Varastettu matkalaukkuja Samsung ja Benetton.Tälläinen Jumala teillä on demoni Jumala.
Näitkö Jumalan itse teossa?
Vierailija kirjoitti:
Itsellä kolmas Miele, ensimmäinen hankittu v. 1984, toinen n. v. 2000, kolmas pari vuotta sitten. Vanha on siirtynyt autotallin imurointiin. Entiset suulakkeet käyvät Mieleen kuin Mieleen. Halvempiakin pölypusseja löytyy kuin itse Mielejä jos se on kynnyskysymys. Viimeisessä ostoksessa Power hyvitti 50€ jopa toimimattomasta imurista.
Halvempia pölypusseja toki voi käyttää, mutta eron kyllä huomaa, kun ostaa niitä Mielen omia pusseja. Samoin eron tehossa huomaa, kun raaskii ostaa Mielen hepa-suodattimen, joka maksaa melkein 40 €. Ostan nuo suodattimet ja pussit Prismasta silloin, kun on -15 % melkein kaikista.
Mielen etuna on tosiaan myös tuo, että kaikki vanhat osat käy uusiin. Mielessä on pienet pyörät, minkä takia kellahtaa selälleen helpommin, mutta ei ole mulle ollut erityisen ongelmallista. Isommista ja kalliimmista imureista suosittelen ilman muuta Mieleä. Olen 50 v ja menossa on elämäni 4. Miele ja kuten aiemmin sanoin, yhtäkään en ole vaihtanut hajoamisen takia, vaan koska olen halunnut isomman, pienemmän tai muuten vaan uuden 😁
Minusta imurin pitää pystyä kulkemaan maton reunan tai edes oman johtonsa yli kaatumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varastettu sininen nilfisk pesuri imuri.Viety siivouskaapista.Varastettu valkoinen koira papereineen.Varastettu matkalaukkuja Samsung ja Benetton.Tälläinen Jumala teillä on demoni Jumala.
Vietiinkö lääkkeet samalla?
Ainakin järki näyttää myös kadonneen.
En tiedä niistä renkaista kun eivät niin kiinnosta, vaikka tulen mieleen useasti viikossa.
T. Asko