Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selostajakonkari laukoi todella pöyristyttävän kommentin suorassa lähetyksessä potkut

Vierailija
29.07.2024 |

Eurosportin uintilähetyksistä noussut kohu oli liikaa kanavan johdolle.

Australia voitti lauantaina olympiauintien avauspäivänä naisten 4x100 metrin vapaauinnin. Uinnit ovat olympiakisojen ensimmäisen viikon ykköslajeja, ja niitä seurataan laajasti eri kanavilla. Eurosportin englanninkielisessä lähetyksessä kokenut brittiselostaja Bob Ballard intoutui hehkuttamaan aussinelikon menestystä asiattomalla kommentilla.

Kun Mollie OCallaghanShayna JackEmma McKeon ja Meg Harris olivat poistumassa kilpailun jälkeen La Defensen uintiareenan pukukoppitiloihin, Ballard sanoi heidän menevän ehostamaan itseään.

Tiedättehän millaisia naiset ovat, hengailevat ja meikkaavat, Ballard sanoi.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nainen. En ymmärrä mikä tuossa oli niin halventavaa ja kauheata, että selostaja piti hyllyttää.

Vierailija
22/53 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläisestä loukkaantuvat lihavat naiset, joilla kasvaa naamassa karvaisia luomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse nainen. En ymmärrä mikä tuossa oli niin halventavaa ja kauheata, että selostaja piti hyllyttää.

PICK ME!

Vierailija
24/53 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se pöyristyttävä kommentti oli?

Vierailija
25/53 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PICK ME!

Aina yhtä söpöä kunnei keksi argumentoitavaa niin aletaan huutelemaan somesta opittuja haukkumasanoja.

KAREN

Vierailija
26/53 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia välttelen niin paljon naisten seuraa kun se vaan on mahdollista että vältyn kaikelta turhalta loukkaantumisilta.

Kannattaisi mieluummin sinunkin opetella käyttäytymään.

Miten se onkin aina naisten syy, jos mies kourii tai puhuu asiattomia?

Mitä tekemistä kourimisella tai asiattomien puhumisella on tuon kommentin kanssa? Menivät ehostautumaan kun tulevat altaasta, itse tulkitsisin niin että menevät kiskomaan jonkun vaatteen niskaan ja kampaamaan hiukset, jotta nyt ei tarvitsisi ihan vettä valuvana esiintyä suurelle yleisölle. Mitä pahaa tuossa nyt on? T:Nainen

Vierailija
27/53 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin heittäny jotain tyyliin "hieno suoritus Australian naisuimareilta!" ja siirtynyt sen jälkeen seuraavaan aiheeseen.

Vierailija
28/53 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PICK ME!

Sivusta nyt sanottava, että tuo on todella raivostuttavaa että heti jos joku nainen ei olekaan sellainen mielensäpahoittajalumihiutale, niin sitten lähdetään huutelemaan tuota pick me:tä. Mitäs jos antaisitte naisilla ihan vaan olla omiakin mielipiteitä sen takia kun ne sattuu heidän omiin ajatuksiinsa sopimaan, riippumatta siitä miellyttääkö ne miehiä?

Vierailija
29/53 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko toimittaja? Jos olet suosittelen seuraamaan nykyaikaa ja niin ei tule yllätyksiä mitä nykyisin voi julkisesti sanoa/tehdä mitä ei.

Vierailija
30/53 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko toimittaja? Jos olet suosittelen seuraamaan nykyaikaa ja niin ei tule yllätyksiä mitä nykyisin voi julkisesti sanoa/tehdä mitä ei.

Minä en ole, enkä ymmärrä mikä tuossa oli pöyristyttävää. Voitko siis vähän valaista asiaa? Vai etkö itsekään tajunnut mistä loukkaannuit?

Vierailija
31/53 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin päällikkö joka antoi potkut oli nainen menkkaraivoissaan.

Vierailija
32/53 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievisellä telttailukausi menossa!

Vierailija
33/53 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmat voi vaan kuvitella millaista ennen oli. Pidettiin aivan normaalina että miehet puhui ja kohteli naisia alentavasti. Rankkakin seksismi, jopa fyysinen ahdistelu oli vaan poikien leikkiä. 

Vierailija
34/53 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Ummehtunut pappa sai ihan ansaitusti potkut. 

Vierailija
35/53 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia välttelen niin paljon naisten seuraa kun se vaan on mahdollista että vältyn kaikelta turhalta loukkaantumisilta.

Mitä tekemistä kourimisella tai asiattomien puhumisella on tuon kommentin kanssa? Menivät ehostautumaan kun tulevat altaasta, itse tulkitsisin niin että menevät kiskomaan jonkun vaatteen niskaan ja kampaamaan hiukset, jotta nyt ei tarvitsisi ihan vettä valuvana esiintyä suurelle yleisölle. Mitä pahaa tuossa nyt on? T:Nainen

Miksei hän sanonut samaa miesuimareiden kohdalla?

Vierailija
36/53 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä loukkaannut verisesti kun joku sovinisti saa potkut? 

Vierailija
37/53 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei totuutta voi sanoa?

Vierailija
38/53 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin taas joku Prinsessa luulee että jokainen mies on kiinnostunut hänestä......minä en välitä naisen seurasta edes ystävänä koska se on NIIN raskasta ja rasittavaa, kaikki ne mielialan heittelyt, kiukuttelut ja se loputon huomion tarve

Happamia, sanoi kettu 

Vierailija
39/53 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiestenkin olisi vihdoin aika opetella käyttäytymään. 

Vierailija
40/53 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sitä haurasta feminiinisyyttä, että pikku läpästä tuhotaan miehen ura?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi