Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon miehenne tekevät ns. poikien reissuja?

Vierailija
29.07.2024 |

Mielenkiinnosta kyselen, onko täällä yhtä menohaluisia miehiä kuin tuo omani..

Kommentit (180)

Vierailija
161/180 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2-3 kk välein pitkä viikonloppu kaverin luona tai mökillä. Sopiva tahti minun mielestäni, kotona 1 v ja 3 v lapsi 

Käytkö sinäkin?

Vierailija
162/180 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa vuodessa. Ei halua useammin, vaikka voisi. Itse käyn vähän useammin. 1.5v. ja 4v. lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/180 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko universumissa epävarmempaa oliota kuin nainen? EI ole....

Avioliitto ei ole vankila ja miehelle tekee hyvää päästä joskus pois moisesta kotkotuksesta...

En ole koskaan ollut naimisissa enkä tule menemään ja tehdään nyt sekin selväksi naiset eivät minua kiinnosta edes haukotuksen vertaa.

MUTTA kun on ravintolassa ollut töissä ja kuulee eri ihmiskohtaloita oppii aika paljon.

Etkö kotkota edes miesystäväsi kanssa? Asu yhdessä? 

Ei miehekkäät homot kotkota ja olen vapaa mies. Reissaan paljon maailmalla ja tapaan ystäviäni siellä ja kotomaassa...

Olen sanonut jo vuosia ei ole mikään saavutus kiipeä pillun päälle jokainen idoitti pystyy siihen mutta vaati luonetta polvistua toisen miehen eteen ja ottaa häneltä suihin.....roh

Miksihän sinulla on noin vihamielinen asenne naisiin ja heteromiehiin? 

Vierailija
164/180 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa vuodessa viikonloppu kaverin mökillä miesporukassa, käyvät keväällä laskemassa ja syksyllä nostamassa laiturin. Mun puolesta saisi käydä useamminkin, mutta yleensä tulee aina muulloin yöksi kotiin. 

Vierailija
165/180 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen kavereilla ei ole ollut tuollaista poikien reissujen tyyliä ollenkaan. Ihan vierasta. Silloin tällöin on käynyt parilla oluella kaverinsa kanssa tai lätkämatsissa, mutta ollaan menty yhdessä ja kaverit on yhteisiä. 35v. yhdessä.

Vierailija
166/180 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto ei ole vankila ja miehelle tekee hyvää päästä joskus pois moisesta kotkotuksesta...

En ole koskaan ollut naimisissa enkä tule menemään ja tehdään nyt sekin selväksi naiset eivät minua kiinnosta edes haukotuksen vertaa.

MUTTA kun on ravintolassa ollut töissä ja kuulee eri ihmiskohtaloita oppii aika paljon.

Ei miehekkäät homot kotkota ja olen vapaa mies. Reissaan paljon maailmalla ja tapaan ystäviäni siellä ja kotomaassa...

Olen sanonut jo vuosia ei ole mikään saavutus kiipeä pillun päälle jokainen idoitti pystyy siihen mutta vaati luonetta polvistua t

Elämä on opettanut ja vaikka olen homo naisilla on outo tapa puuttua ja yrittää muokata minua myös heidän omiin tarpeisiin. Ihailla heitä, kehua ja palvoa, ostaa lahjoja, hemmotella, muistaa heidän syntymäpäiviään.....ja arvatkaa kuinka moni muistaa minun? 

Melkein kaikki Mies ystäväni jopa ne heteromiehet ja heidän kanssa kaveruus on paljon rennompaa. Elämä miehen kanssa ON helpompaa. Ja en tarkoita dramaa homoja ketkä apinoivat käyttäytymismallinsa naisilta... Naiset menee myös liikaa tunne edellä joka asiaan. Tasa-arvoa kuulutetaan mutta ne unohtuu heti kun tulee kysymykseen ovien avaamiset, kuka maksaa syömiset, kuka jaksaa tehdä ne raskaat työt...pomon luo mennään kysymään tissivako esillä....

Naiset turvautuvat heti avuttomuuteen kun tarve sitä vaatii...en jaksa moista, miesten kanssa elämä on helpompaa. 

Vierailija
167/180 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut jo vuosia ei ole mikään saavutus kiipeä pillun päälle jokainen id

Elämä on opettanut ja vaikka olen homo naisilla on outo tapa puuttua ja yrittää muokata minua myös heidän omiin tarpeisiin. Ihailla heitä, kehua ja palvoa, ostaa lahjoja, hemmotella, muistaa heidän syntymäpäiviään.....ja arvatkaa kuinka moni muistaa minun? 

Melkein kaikki Mies ystäväni jopa ne heteromiehet ja heidän kanssa kaveruus on paljon rennompaa. Elämä miehen kanssa ON helpompaa. Ja en tarkoita dramaa homoja ketkä apinoivat käyttäytymismallinsa naisilta... Naiset menee myös liikaa tunne edellä joka asiaan. Tasa-arvoa kuulutetaan mutta ne unohtuu heti kun tulee kysymykseen ovien avaamiset, kuka maksaa syömiset, kuka jaksaa tehdä ne raskaat työt...pomon luo mennään kysymään tissivako esillä....

Naiset turvautuvat heti avuttomuuteen kun tarve sitä vaatii...en jaksa moista, miesten kanssa elämä on helpompaa. 

Se on just näin. Olen ratkaissut asian välttelemällä naisten seuraa aina ja kaikkialla.

t. toinen homomies

Vierailija
168/180 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Ei hänellä ole ystäviäkään oikein enää, parhaat kaverit on kuolleet jo vuosia sitten. Eikä silloinkaan kun ne ystävät olivat elossa, käyneet missään reissuilla. Reissuilla käydään perheen kanssa. Edes minä en ole kahdestaan miehen kanssa ollut kuin kerran laivalla joka oli meidän häämatka 20 vuotta sitten. Aina on kaikki matkat tehty suurelta osin lasten mieltymysten mukaan.

Vierailija
169/180 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnekseni tee enkä minäkään "tyttöjen reissuja"

Reissataan yhdessä jos reissataan.

N41 (mies47)

Vierailija
170/180 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut jo vuosia ei ole m

Järkevä päätös. 

Eniten minua loukkaa naisisa se kuinka heteronaiset ovat hyvin huolestuneita kuka minut perii, ettei rahat vaan mene valtiolle vaan enemmin heille tai heidän lapsilleen...

Kukaan mies ei ole koskaan kysynyt minulta tätä. Olet vaan hyödyke.

Vierailija
171/180 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on aika paljon homoja, sekä kaapissa että avoimia. Koko termi poikien reissuista on homomainen.

Vierailija
172/180 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on aika paljon homoja, sekä kaapissa että avoimia. Koko termi poikien reissuista on homomainen.

Niinkö?

Entä sitten tyttöjen illat?

Tottahan se on aviomiehen luotattavin juttukumppani ja ymmärtää toista miestä on juuri se oma Vaimo. Hän tietää aina mikä on miehelle parhaaksi ja jos avoimmin mielin kertoo kaikken niin ei koskaan tarvitse pelätä että asiat lyödään takaisin silmille kun seuraava riita tapahtuu tai avioero....ei missään nimessä. Ja kun tapahtuu avioero ja et ole ollut tekemisissa kun oman SISÄpiirin kanssa on hienoa tipahtaa tyhjän päälle ja ihan pelkästään siksi kun pelkäät että sinun lyödään HOMO-leima jos kaveraat miespuolisten kaverettesi kanssa, varsinkaan nainen ei IKINÄ käyttäisi moista lyömäaseena....

Vierailija
173/180 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käymme vain työmatkoilla ja harrastusmatkoilla, mutta pelkkiä poikien tai tyttöjen ryyppyreissuja meillä ei tehdä. 

Vierailija
174/180 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-reissuja kännäilyineen?

Vierailija
175/180 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Opiskelukaverit 20 vuoden takaa on jääneet. Lapsuudenkavereista en ole juuri kuullut. Työillallisia muutaman kerran vuodessa ja jää hotelliin yöksi. Se on hänen "miestenreissunsa"

Vierailija
176/180 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään. Opiskelukaverit 20 vuoden takaa on jääneet. Lapsuudenkavereista en ole juuri kuullut. Työillallisia muutaman kerran vuodessa ja jää hotelliin yöksi. Se on hänen "miestenreissunsa"

Lisään vielä ei ole käynyt oluellakaan kenenkään kaverin kanssa yli 20 vuoteen. Lätkämatsissa ei ole varmaan koskaan käynyt. Sääli sinänsä, että on vain perhe ja työ. Itse käyn kaveriporukassa reissussa muutaman kerran vuodessa. Ns. Yhteiset perhetutut ovat minun kautta ja puolisomme eivät ole sen enempää kavereita keskenään.

Vierailija
177/180 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä ei ole käynyt oluellakaan kenenkään kaverin kanssa yli 20 vuoteen. Lätkämatsissa ei ole varmaan koskaan käynyt. Sääli sinänsä, että on vain perhe ja työ. Itse käyn kaveriporukassa reissussa muutaman kerran vuodessa. Ns. Yhteiset perhetutut ovat minun kautta ja puolisomme eivät ole sen enempää kavereita keskenään.

Monen Suomalaisen sosiaaliset taidot ovat suurin piirtein kyssäkaalin tasoa, kun se yksi löytyy niin sitten riittää kun tietää missä on tv kaukosäädin ja jaakaapissa olutta

Vierailija
178/180 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kesällä kamppailulajien leirejä, yleensä yhden Suomessa ja yhden ulkomailla. Lisäksi välillä muita harrastustapahtumia, noin 2-3 vklp vuodessa. 

Vastavuoroisesti saan tietenkin itsekin mennä harrastamaan vklp ja pidempiäkin reissuja. 

Vierailija
179/180 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa vuodessa viikonloppu kaverin mökillä miesporukassa, käyvät keväällä laskemassa ja syksyllä nostamassa laiturin. Mun puolesta saisi käydä useamminkin, mutta yleensä tulee aina muulloin yöksi kotiin. 

Minunkin mieheni käy aivan liian vähän tekemässä yön yli reissuja. Olen sanonut että voit olla useampana viikonloppuna poikien kanssa mökillä kalassa, mutta ei. En saa vietettyä rakastajani kanssa tarpeeksi yhteisiä öitä😥

N48

Vierailija
180/180 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla suhde kaatui tosi nopeasti näihin poikien reissuihin. Käyn esim. patikoimassa ja jos kohde on kauempana, niin saatan viettää yhden työn teltassa. Kumppani olisi aivan hyvin voinut lähteä mukaan, mutta ei. Ei siis sinänsä poikien reissuja, joskus menen yksin, joskus joku kaveri mukana. 

Vastaava kaikessa muussakin. Kotona olisi pitänyt olla kaiken aikaa. Yhdessä tekeminen ei käynyt ja muiden kanssa ei olisi saanut mennä. 

Mun ex-mies oli just tollanen. Olisi varmaan mieluusti sitonut mut kiinni johonkin patteriin, koska kotoa ei saanut lähteä jonkun toisen kanssa, mutta koskaan ei mitään voitu tehdä yhdessä. Ei kun joo, käytiin kerran elokuvissa. Neljän vuoden aikana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän