Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon miehenne tekevät ns. poikien reissuja?

Vierailija
29.07.2024 |

Mielenkiinnosta kyselen, onko täällä yhtä menohaluisia miehiä kuin tuo omani..

Kommentit (180)

Vierailija
41/180 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen bändi treenaa ja esiintyy säännöllisesti, ja he ovat kaikki miehiä. Mutta mies ei käytä ollenkaan alkoholia ja tulee yöksi kotiin jos vain mahdollista, joten ehkä nuo eivät ole suoranaisia poikien reissuja.

Oho. Nuohan just on poikien reissuja. Toki hyvin av mamma kamaa - eli ei alkoholia ja yöksi kotiin. 

Pöhpöh. Ehkä poikien reissuja joo, mutta ei mitään av-mammakamaa, vaan määrätietoisen miehen itsekontrollia ja hyvän elämän tavoittelua.

Kasvappa vähän niin alat ymmärtämään rutiinien ja yöunien merkitystä. 

Pakko sanoa, ettei tässä viestissä ole mitään järjen häivää, vain ihme pätemisen tarvetta. Meneekön ne yöunet heti, jos ei nuku kotona? Mikä tuossa viestissä osoitti miehen hyvän elämän tavoittelusta?

Kun nyt olet kasvattaja, niin alleviivataamapa vielä sinullekin niin, että ymmärrät. Alkoholi on mammoille tapa kontrolloida miestä. Kaverit voidaan kieltää sillä varjolla, että mies dokaa. Riippumatta siitä, dokaako mies. Sinun tapauksessa kasvamista on ehkä turha odotata, koska viestistäsi päätelleen alat lähestyä elämäsi iltaa, ilman, että sinulla olisi koskaan ollut mahdollisuus viisastua. 

Vierailija
42/180 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kieltänyt mieheltä kaverit ja reissut. Tuolla se istuu hiljaa sohvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/180 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei käy sellaisilla matkoilla.

Vierailija
44/180 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zero

Vierailija
45/180 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran pari vuodessa.

Vierailija
46/180 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran vuodessa ulkomaille urheilua katsomaan, mökille tai viikonloppu kaupungissa Suomessa urheilua katsomassa. Itse käyn samalla tavalla naisten kanssa.

Vierailija
47/180 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee kerran talvessa Välimeren tai Kanarian reissun 1-2 kamunsa kanssa, viipyy viikon ja tänä aikana minä pidän "oman loman" kotona herkutellen, valvoen yöt, lipitellen viiniä ja katsellen telkusta hömppää. Kuljen pyjamassa vaikka koko päivän ja elän kuin pellossa. Ai että mä nautin. 

Vierailija
48/180 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoiselle voi jäädä jos semmoiselle lähtee. Jos tarkoitat näitä Pattayan imetyskeikkoja.

Kertoo ehkä enemmän sinusta, että tuo oli se mikä tuli ekana mieleen. Parisuhteessa tosiaan monelle naiselle ensimmäinen asia on katkoa miehen kaverisuhteet ja näitä "pattaya" juttuja voidaan käyttä tekosyynä, vaikka nämä hurjat poikein reissut olisivat kaverin takapihalla grillaamista. 

Mene grillaamaan ja jatka siitä vaikka Pattayalle. Mitä se minulle kuuluu? Minun mies ei mene, piste.

Miehesi on varmaan onnellinen lapanen.

Vierailija
49/180 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee kerran talvessa Välimeren tai Kanarian reissun 1-2 kamunsa kanssa, viipyy viikon ja tänä aikana minä pidän "oman loman" kotona herkutellen, valvoen yöt, lipitellen viiniä ja katsellen telkusta hömppää. Kuljen pyjamassa vaikka koko päivän ja elän kuin pellossa. Ai että mä nautin. 

Tuommoisia vaimoja saisi olla enemmän. 

Vierailija
50/180 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy silloin tällöin miesten mökki, kalastus ym reissuilla ja se on ok. Yleensä palaa takaisin kovasti jo vaimo mielessä😉 En yleensä nalkuta, joten sekin varmaan vaikuttaa. Enkä tod.soittele välillä perään, sekä olen kieltänyt soittelemasta minulle, jos ei ole jotain tärkeää asiaa😆 Osaamme olla erilläänkin, mutta 95% reissaamme yhdessä.  

Vierailija
51/180 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni ei ole kavereita eikä juo alkoholia. Ei käy koskaan missään muualla kuin töissä ja sieltä korkeintaan kaupan kautta kotiin.

Onnellinen mies varmaan.

Vierailija
52/180 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaveriporukka tekee yleensä kerran vuodessa jonkun pidennetyn viikonlopun reissun, esim. to-su. Yleensä ovat menneet mökille.

Lisäksi heillä on 3-4 kertaa vuodessa saunailta, josta mies tulee aina aamuyöstä kotiin nukkumaan.

Minulle ollut ok näin.

Vierailija
53/180 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisin unohtaa mainita, että minä "raahaan" miehen mukaan 2 viikon etelän reissulle kuin myös kotimaan kesämatkoille. Viikon saa omaa aikaa kuten minäkin. Toki viikkokin on hyvä. 

Vierailija
54/180 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työpaikan tyhyillat mökillä lasketaan niin 1-2 kertaa vuodessa. Ei tule yöksi kotiin, koska toisella paikkakunnalla.

Sen kummemmilla reissuilla ei käy. Joskus on työpaikalta järjestetty laivareissuja, niissä ei ole ollut koska tietää etten nauti ajatuksesta.

Vierailija
55/180 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 2-3 kertaa vuodessa. Ollaan reilu nelikymppisiä ja kaksi lasta. Reissut on viikonlopun mittaisia ryyppyreissuja kotimaassa ja joskus ulkomaillakin.

Vierailija
56/180 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisin unohtaa mainita, että minä "raahaan" miehen mukaan 2 viikon etelän reissulle kuin myös kotimaan kesämatkoille. Viikon saa omaa aikaa kuten minäkin. Toki viikkokin on hyvä. 

👍👍👍👍👍

Vierailija
57/180 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelka naiset positiivisesti! Kun pari päivää juo, saunoo ja puhuu paskaa miesporukassa, jo kotimatkalla kankkkusessa panettaa se oma vanha vaimo ja paljon! Heti kun ulko-ovi aukeaa, viikonlopun paineet on tarve poistaa.

Voi viddu... 🙄

On tosi mukavaa!

Vierailija
58/180 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otin introvertin miehen, jolla ei ole menohaluja. Mies on todella mukava ja aina uudet tuttavat kyselevät, lähtisikö hän jonnekin mukaan jne. ennen kuin oppivat, ettei mies halua lähteä. Hän on sosiaalisesti äärimmäisen taitava ihminen, jota perheen ulkopuolisten seura ei lainkaan kiinnosta. Erikoinen tapaus, mutta silloin, kun lapset olivat pieniä, olin kiitollinen, ettei miehellä ollut menohaluja. Nyt, kun olemme vanhempia, tytär osti miehelle talon, jota mies kunnostaa aikansa kuluksi ja viihtyy siellä vapaa-aikoinaan. Tulee sieltä kotiin tyytyväisenä. Rautakauppaa kauemmas ei halua reissata.

Kaikenlaisista vässyköistä sitä naiset kiinnostuvatkin. Tuollainen olisi minun painajainen.

Eli jos ei kiinnosta ryypätä kavereiden kanssa, on vässykkä. Makunsa kullakin. Ihmiset ovat erilaisia ja se, mikä kiinnostaa yhtä, ei kiinnosta toista. Mieheni on töissä koko ajan suuren ihmisjoukon ympäröimänä ja joutuu olemaan koko ajan esillä. Työmatkojen lisäksi ei ole ihme, ettei reissaaminen kiinnosta. Hän todella nauttii kotona ollessaan siitä, ettei kukaan ihminen ole ympärillä puhumassa tai vaatimassa jotain. Osoittaa melkoista kapeakatseisuutta ajatella siten, että vain menevä ihminen voi olla mielenkiintoinen tai elää mielenkiintoista elämää.

Vierailija
59/180 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ollut aina vapaa tekemään ns poikienreissuja. Yleensä ne ovat olleet golfmatkoja. 

Vierailija
60/180 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prahassa käytiin jätkäporukalla. Oli a-luokan reissu. Vaimolle sanoin, että mennään Lappiin kalaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi