Deadpool & Wolverine, joko olet nähnyt?
Ilmeisesti todella hauska toimintaleffa ja houkutellut yleisöä elokuviin 👍
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla hyvä tietämys supersankareista sarjakuvia myöten, jotta saa kaiken irti elokuvasta.
Tämä. Teinini on lukenut sarjakuvatkin ja tykkäsi kovasti, itse peruskatsojana olin melko hohhoijaa niiden jatkuvien viittausten kanssa, joista monia suurin osa katsojista ei tajua.
Upea elokuva, ehdottomasti vuoden paras.
Vierailija kirjoitti:
Upea elokuva, ehdottomasti vuoden paras.
Tää on totta. Kertoo enemmän kyllä muista elokuvista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain lapsellisia ihmisiä voi kiinnostaa tälläiset sadut. No, ihmiset ovatkin nykyään niin paljon lapsellisempia kuin 30 vuotta sitten.
Elokuvaa ei olla tehty edes lapsille. K16 on täällä Suomessa ikäraja ja aika härskiä meininkiä on elokuvassa. Paremmin elokuvassa pysyy kärryillä vanhemmat supersankarifanit, kuin nuoremmat.
Totta. Jos et ole nähnyt yhtään Foxin X-Men -elokuvaa, niin täysin ohi menee. Täytyy tietää X-Men sarjakuvista ja ikonisista Wolverine-hahmoista, että yksi montaasi yhtään toimii. 99% cameo-rooleista perustuu näyttelijän houkuttelusta takaisin entiseen rooliinsa, jotka nekin täytyy olla nähtyinä tai olla tiedossa, että näyttelijää on harkittu siihen rooliin joskus, että mikään niistä vitseistä kolahtaa tai tulee ahaa-elämys. Yhtä lailla täytyy olla Marvelin aiemmista leff
Olin nähnyt suuren osan näistä, mutta vitsit ja viittaukset tuntuivat väkinäisiltä, ja edelleen osa meni minulta ohi. Siinä leffassa ei ollut oikein mitään omaa.
Tämän vuoden paras leffa ja kohta menee miljardin dollarin lipputulot rikki 🤑
Mulla on oma teoria miksi eräs supersankari itki. Hänhän on menettänyt kaikki läheisimmät perheenjäsenensä. Kuka ei murtuisi, kun läheisiä menehtyy?
Sopivan aivotonta viihdettä yksinkertaisille ihmisille:)
Vähemmän älykkäät ihmiset tykkäävät Marvelista:)
Juuri latasin ja kohta aloitan katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Ponnetonta ja sielutonta sekä mukahauskaa.
Vähän niinkuin hallitus.
Joo, olin kyl vähän pettynyt miten tääkin oli woketettu kun nää kaksi meni keskenään lopussa naimisiin ja barbi toimi "pappina" tässä seremoniassa.
Ainiin, sori spoileri.
Vierailija kirjoitti:
En ajatellut käydä katsomassa. Deadpool on parodiahahmo supersankarileffoille. Miten se voi samassa elokuvassa Wolverinen kanssa? Vähän sama kuin Uuno Turhapuro ja Tuntematon sotilas ympättäisiin samaan elokuvaan.
Onhan marvelilla niin sankareita kuin antisankareitakin. Deadpool on näitä jälkimmäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Lasten elokuva. Olen jo aikuinen. Eli en.
Mummo osaa käyttää nettiä :o
Vierailija kirjoitti:
En muista että olisin koskaan nähnyt huonompaa elokuvaa. Ensimmäisen kerran elokuvateatterissa olen meinannut lähteä kesken pois. En nauranut kertaakaan. Minulle tämän katsominen oli ahdistava kokemus.
Varmaan minä olen totaalisen ulkona tästä jostain supersankarielokuvien maailmasta.
Noi marvelin leffat on kyllä viimeaikoina ollut vähän tuota tasoa, mutta tämä oli oikeasti pitkästä aikaa hyvä elokuva
Sehän oli täynnä viittauksia wokeenkin. Ja viittauksia viittausten perään, ei paljon muuta. Tykkään Marvelista, mutta tuo oli kyllä todellinen jatko-osan jatko-osa.