Deadpool & Wolverine, joko olet nähnyt?
Ilmeisesti todella hauska toimintaleffa ja houkutellut yleisöä elokuviin 👍
Kommentit (76)
Vain lapsellisia ihmisiä voi kiinnostaa tälläiset sadut. No, ihmiset ovatkin nykyään niin paljon lapsellisempia kuin 30 vuotta sitten.
Leffa takonut alle viikossa 400 miljoonaa dollaria. Tässä esimerkki kuinka ilman wokea tehdään rahaa!
Kävin katsoo. Niin paljon kaikkea leffa sisältää, että oon jo kyllästynyt massiivisiin elokuviin. Ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan niin että wolverine on syntynyt 1800 luvulla. Tarkkaa aikaa en ala tarkistamaan. Näköjään hän on alkanut vanhenemaan vaikka hänen elimistöllään on kyky parantua vakavista iskuista.
Toivottavasti se ei tässä sentään yrittänyt esittää jotain nuorempaa versiota itsestään, olisi aika pöljää kun näyttää vanhemmalta.
****SPOILER****
Elokuvassa on useita eri versioita Wolverinesta ja Deadpoolista. Joista useimmat olisivat olleet mielenkiintoisempia kuin ne versiot, joita seurattiin päähenkilöinä.
-winner-
Elokuvana aika tylsä ja ylipitkä ja omaan metavitsailuunsa kompastuva ja
***SPOILER*** koiravitsikin muuttui "söpöstä" ja "hauskasta" puuduttavaksi jo toisella kertaa. Vaikkakin ehkä yksi leffan isoin vitsi olikin se kun koira lopulta oli Wolverinen kätösissä ja se, mitä silloin EI tapahtunut. Pari kivaa cameo-roolia, loputtomasti aikajanaselittelyä ja kävelyä ympäriinsä kirosanoja suoltaen. Todella fan boy service koko leffa, mukaanluettuna hieman homoeroottinen vihjailu katsojaa edustavan sarjakuvasankareista innostuvan tukevan miehen kohdalla.
Naispahis, en spoilaa kuka, oli hyvä. Tapahtumaymparistö (Mad Max/Furiosa) ei niinkään, varsinkin kun 99% D&W:n katsojista ei edes ole nähnyt Furiosaa (esim. se moottoripyöräohjattu auto menee ihan ohi) ja raapii päätään kaikista x-men varianteista, ellei ole aiempia Foxin X-men -leffoja nähnyt ja sitten ne nähnyt raapii päätään kun hahmo on sama, mutta näyttelijä on vaihtunut.
2/5, kovin suurta uudelleenkatsomisarvoa en tällä näe. Metavitsit ovat kerran hauskoja ja gore-tehosteet ne on hyvä napata, koska uusi tulee heti kohta, mutta kun ne on kerran nauranut, niin leffassa on selkeästi 40 minuuttia pikakelausmatskua kun muu dialogi on lähinnä f-sanaa f-sanan takia ja aikavarianttikeskuksessa aika (ja leffa) todella tehokkaasti pysähtyy.
Olettaisin, että Exiles-leffakin tehdään jossain vaiheessa. Niin paljon variantteja, eikä niitä muuten tuotaisi esille. Eri asia jaksaako näitä sitten enää katsoa, kun samat näyttelijät tulevat eri roolihahmoina vastaan. Wolverinen hahmoistakin tuotiin Jackmanille se ehkä vähiten kiinnostava, jonka muut variantit olisivat ansainneet enemmän ruutuaikaa, mukaanlukien lopun naamari-Wolverine.
***END SPOILER***
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vain lapsellisia ihmisiä voi kiinnostaa tälläiset sadut. No, ihmiset ovatkin nykyään niin paljon lapsellisempia kuin 30 vuotta sitten.
Sinäkin se olit ihan lapsi 30 vuotta sitten. Jos olit edes olemassa vielä. Onhan jotkut ihmiset uskoneet satuihin 2000 vuotta ja ihan oikeasti sotivatkin niillä sadun perusteilla.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Leffa takonut alle viikossa 400 miljoonaa dollaria. Tässä esimerkki kuinka ilman wokea tehdään rahaa!
Uh, jos katsoisit, niin tietäisit, miten woke se oikeasti onkaan :DDD Moni ikoninen hahmo korvattu ja naisvariantteja pukkaa ;DDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marvel päässyt takaisin raiteille. Tässä tehty kymmenen paskaleffaa jostain c-luokan sankareista wokenupit kaakossa.
Taas yksi woke ulisija...
Woke nyt sattuu olemaan Marvelin omistaman Disneyn agendalla nykyään ja jatkuvat flopit ovat sen seurauksena. Kukaan ei halua wokea ja on hyvä että asia sanotaan suoraan.
T: Eri
Ensi vuonna tulee musta Captain America. Siinä on monelle nieleskelemistä!
100% varma floppi tulossa siis.
*SPOILER*
Vihreä Hulk korvataan punaisella
***END SPOILER***
Kyllä siinä Persuilla on taas nielemistä punavihreyden kanssa ;DDDD
-winner-
Täytyy olla hyvä tietämys supersankareista sarjakuvia myöten, jotta saa kaiken irti elokuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Onko teräsmies leffassa?
Ei spoilereita hahmoista, mutta jos haluat tietää ennakkoon niin katso Deadpool & Wolverine -leffan haku googlelta. Elokuva sisältää valtavasti easter eggejä.
Vierailija kirjoitti:
Elokuvaa ei olla tehty edes lapsille. K16 on täällä Suomessa ikäraja ja aika härskiä meininkiä on elokuvassa. Paremmin elokuvassa pysyy kärryillä vanhemmat supersankarifanit, kuin nuoremmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuvaa ei olla tehty edes lapsille. K16 on täällä Suomessa ikäraja ja aika härskiä meininkiä on elokuvassa. Paremmin elokuvassa pysyy kärryillä vanhemmat supersankarifanit, kuin nuoremmat.
Totta. Jos et ole nähnyt yhtään Foxin X-Men -elokuvaa, niin täysin ohi menee. Täytyy tietää X-Men sarjakuvista ja ikonisista Wolverine-hahmoista, että yksi montaasi yhtään toimii. 99% cameo-rooleista perustuu näyttelijän houkuttelusta takaisin entiseen rooliinsa, jotka nekin täytyy olla nähtyinä tai olla tiedossa, että näyttelijää on harkittu siihen rooliin joskus, että mikään niistä vitseistä kolahtaa tai tulee ahaa-elämys. Yhtä lailla täytyy olla Marvelin aiemmista leffoista nähtynä ainakin Avengersit ja Loki-tv-sarjan 2 tuotantokautta. Ja yksi pitkä osio leffasta toimii vain jos tietää kuka on Chris Evans ja ketä hän on näytellyt.
Ja siltikään suurin osa leffan juonesta ei kulje mihinkään ja haukotuttaa tappelukohtauksista ja ultraväkivallasta huolimatta.
-winner-
Olihan vanhemmissakin Deadpooleissa X-Meniä, joten sehän ei ole uutta. Deadpoolhan kuuluu siihen universumiin.
Mad Maxissa Deadpoolin uudet kaverit oli enemmän mieleni päällä, kun laitoin aikaisempaa viestiäni.
Mä oon tyytyväinen, kun siskoni tilasi Disney plussaa hetken aikaa, sillä muuten itselläni olisi mennyt ohi Lokin sarjamaailma.
Elokuva osasi ärsyttää ja jotkut kohtaukset tuntui väkinäisiltä. En tykännyt kaikin puolin elokuvasta, mutta aion mä hankkia sen leffan kiinteänäkin muotona.
Epätäydellinen Deadpool on vain jotenkin niin myötätuntoa herättävä. Leffa sai ajattelemaan, että monet supersankarit ovat niin täydellisen hyviksiä, että sen takia tykkään enemmän Deadpoolista. Tuo leffa avasi vähän uusia puolia Deadpoolista.
Mä oon tässä myös miettinyt, että onko Deadpool parodiaa? Ainakin yliampuvaa on.
En muista että olisin koskaan nähnyt huonompaa elokuvaa. Ensimmäisen kerran elokuvateatterissa olen meinannut lähteä kesken pois. En nauranut kertaakaan. Minulle tämän katsominen oli ahdistava kokemus.
Varmaan minä olen totaalisen ulkona tästä jostain supersankarielokuvien maailmasta.
Kävin kattoo kun oli sopivasti synttärit.
Tykkäsin.
N50
Jos on kunnon homopanokohtaus niin katson
100% varma floppi tulossa siis.