Miltä naisen rinnat tuntuvat tanssiessa lähekkäin
Miltä naisen rinnat tuntuvat tanssiessa ihan lähekkäin miehen mielestä?Tuntuuko rintojen koko yms?
Kommentit (86)
Silloin kun ne ovat pikkutisulit niin ne tuntuvat aivan sanoinkuvaamattoman ihanilta, kvikovat nännit törröllään miehen rintaa vasten. Luulen että hirviörinnat tuntuisivat kuin kaksi säkkiä laardia.
Kunhan avaaja kasvaa aikuiseksi, niin suosittelen hänelle tanssipaikoilla käymistä juuri sen ihanan tunteen vuoksi, kun nuorehko terhakoilla ylisuurilla rinnoilla varustettu nainen painautuu kiinni ja kuiskaa . . . !
Isot rinnat tuntuu parhaimmalta suussa ja käsissä....
Tuntuvat siltä että väistämätön seisokki tulee.Sitten on niitä naisia jotka huomatessaan seisokin ovat että hyi ja sitten niitä naisia että kumman luo.
Ärsyttävää kun usein isorintaiset naiset halaavat kumartamalla, ettei rinnat kosketa. Autoissakin otetaan ensikosketus puskureilla.
Kyllä isot rinnat tuntuu sekä halatessa että tanssiessa omaa rintaa vasten. Ja hyvältä se tuntuukin.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää kun usein isorintaiset naiset halaavat kumartamalla, ettei rinnat kosketa. Autoissakin otetaan ensikosketus puskureilla.
Valitseeko naiset ketä halaavat kumartumalla ja ketä rinnat rintakehään painamalla? Vastaus kysymykseen mille rinnat tuntuvat miehestä halatessa, kosketuksessa: Rintojen pehmeyden tuntee samoin jossain määrin myös koon. On vaikea suhtautua neutraalisti kun tuntee rinnat rintakehää vasten, vaikkakin vain halauksessa.
Kyllä isot rinnat tuntee sekä halatessa että tanssiessa. Ja kyllä kokokin tuntuu. Ja hyvältä tuntuu.
Kyllä isot rinnat tuntuvat omaa rintaa vasten erittäinkin selvästi!
Jos on suuret rinnat niin pirun hyvältä, sillä on sellainen voimakkaan rauhoittava vaikutus. Rentoudun heti kun suuret rinnat puristuu rintaani vasten
Tästäkö syystä jotkut miehet halaavat niin että halaus jää todella etäiseksi eli sellaiseksi puolittaiseksi niin ettei rinnat ehdi koskettaa miestä halatessa? Ovat häveliäitä tai eivät halua mitään värähtelyjä
Toiset miehet taas halaavat heti tiukasti 😅
T. Isohkorintainen kaunis nainen
Mä halailen aina miehiä kauan ja hartaasti ja painaudun ihan kiinni vartaloon
Tiedän, että tykkäävät.
Nimim. Luomu 70G
Vierailija kirjoitti:
Tästäkö syystä jotkut miehet halaavat niin että halaus jää todella etäiseksi eli sellaiseksi puolittaiseksi niin ettei rinnat ehdi koskettaa miestä halatessa? Ovat häveliäitä tai eivät halua mitään värähtelyjä
Toiset miehet taas halaavat heti tiukasti 😅
T. Isohkorintainen kaunis nainen
Just siitä syystä koska tuntuu liian hyvältä, pienitissistä tuttavaa uskaltaa varattunakin halata koska se hali ei tunnu miltään.
Itse kun rentoudun suurten rintojen kosketuksesta niin kovasti niin se halaus olisi hiukka haasteellista jättää lyhyeksi. Ja pullotus housuissa on todella kiusallista.
Kouludiskossa jo tuntuivat hyviltä.
Miesopettaja halasi mua kerran niin, että likistyin ihan sen rintakehää vasten ja se tuntui kovalta mun jo silloin isoja ja pehmeitä rintojani vasten. Varmasti hän tunsi mun rintojen pehmeyden siinä missä minä hänen rintakehänsä kovuuden.
Vierailija kirjoitti:
Kouludiskossa jo tuntuivat hyviltä.
Niiiiiin sairaan hyviltä ja samalla myös itse painuin tytön ihanaa vartaloa vasten. Voi elämä, ihan varmasti mun farkuissa pullisteleva stondis tuntui tytön farkkujen lävitse... suudeltiin läpi hitaat kappaleet ja jatkettiin tauolla nurkassa seinää vasten siitä mihin jäätiin...
Kyllä isot rinnat tuntuu selvästi tanssiessa lähekkäin omaa rintaa vasten. Ja hyvälle kyllä tuntuu!