Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä naisen rinnat tuntuvat tanssiessa lähekkäin

Vierailija
28.07.2024 |

Miltä naisen rinnat tuntuvat tanssiessa ihan lähekkäin miehen mielestä?Tuntuuko rintojen koko yms?

Kommentit (71)

21/71 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu munassa jännältä!

Vierailija
22/71 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeko ja huomaako mies siinä, minkä kokoiset rinnat on naisella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kyllä naisilla on rintaliivit päällä, joten vain fantasioissanne tunnette jotain. Vapaan roikkuvat lollot voi joltain tuntua paidan läpi jos itsellä ei ole paitaa.

Vierailija
24/71 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteeko ja huomaako mies siinä, minkä kokoiset rinnat on naisella?

Mitä isommat sen pehmeämmät..johtuu ehkä siitä että on enemmän tavaraa liiveissä..

Vierailija
25/71 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan kiinteältä tuntuu ja tekee vähän höpöä 

Itsellä alkaa aina posket helottamaan 

Vierailija
26/71 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleeko mies siinä tilanteessa naisen rintoja ja niiden kokoa vai jotain muuta, kun ne tuntuu siinä omaa rintaa vasten?

Vierailija
27/71 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin usein mietin että tuntuuko tissit kun tanssii tai halaa. Mulla on isot tissit 85F, ja joskus oon epävarma että voinko halata tiukasti ja painautua kiinni niin kuin mulla usein on tapana, vai tulkitaanko se lähentelyksi.

helppoahan se naisen elämä on, kun ei tarvitse pelätä metoota tai miehen ahdistumista. miehet vaan tykkäävät kaikesta

Vierailija
28/71 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatteleeko mies siinä tilanteessa naisen rintoja ja niiden kokoa vai jotain muuta, kun ne tuntuu siinä omaa rintaa vasten?

Kyllä..juurikin niitä rintoja ja sitä miten voikaan tuntua niin kivalta..

Vierailija
29/71 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mitään ajatella, vaan yritetään käyttää omaa rintakehää mahdollisimman tarkkaan tunnusteluun ja fiilistellään tuntemuksilla. Esim halaaminen antaa jännällä tavalla pienen kosketuspinnan vieraamman kuin partnerinaisen seksuaaliseen ulottuvuuteen. Vähän sama kuin näkisi naisen vilahdukselta alastomana ovenraosta. Periaatteessa ei mitään seksuaalista, mutta silti ihan pikkuisen sykähdyttävää, koska vieraan naisen tuo puoli ei millään tavalla kuulu itselle.

Vierailija
30/71 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tanssin miehen kanssa, ja rintani ovat tanssiessa lähekkäin, niin tuntuu samalta kuin aina. Aina ne on lähekkäin.

Vierailija
31/71 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin usein mietin että tuntuuko tissit kun tanssii tai halaa. Mulla on isot tissit 85F, ja joskus oon epävarma että voinko halata tiukasti ja painautua kiinni niin kuin mulla usein on tapana, vai tulkitaanko se lähentelyksi.

helppoahan se naisen elämä on, kun ei tarvitse pelätä metoota tai miehen ahdistumista. miehet vaan tykkäävät kaikesta

Me kaikki naiset ei onneksi olla metoota. Ihana tuntea miehen rinta lähellä omia rintoja

Vierailija
32/71 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän olisi naiselle vastaavanlainen kokemus? Miehen vehje nyt ei niin helposti tunnu normaaleissa tilanteissa, mutta olisiko jotain sellaista että vaikkapa ruuhkabussissa tai muussa tungoksessa käsi pyyhkäisee tahattomasti toisen etumusta tai takamusta? Tanssi tai halaus nyt ei tietysti ole vahinko, mutta jotain hieman samaa siinä on, kun tuntee rinnat omalla rinnallaan.

Vierailija
33/71 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, esim ruuhkabussissa tahattomasti käsi pyyhkäisee ohi miehen etumuksen. Mutta halauksessa tai varsinkin tanssiessa siinä ollaan huomattavasti kauemmin, niin siinä kehojen tuntemus on huomattavasti kauemmin kestävä kosketus toisiaan vasten

Vierailija
34/71 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painaudun isoine tisseineni aina tiukasti kiinni yhteen tuttuun mieheen, harvakseltaan tavataan ja halataan aina kohdatessa. Viivytään siinä aina pari sekuntia liian pitkään... kädetkin kiedotaan toistemme ympärille pikkuisen liian viivyttelevästi ja liu'uttaen selkäpuolelta. Se on ihanan tuntuista, mutta mitään muuta tämän miehen kanssa ei ole koskaan tapahtunut. Mielikuvitus kyllä lähtee aina laukalle. Voi kun tuntisin vähän miehen vehkeen kokoa siinä samalla, sillä hän kyllä varmasti tuntee hyvin mun tissit ja miten isot ne on.

Vierailija
35/71 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, esim ruuhkabussissa tahattomasti käsi pyyhkäisee ohi miehen etumuksen. Mutta halauksessa tai varsinkin tanssiessa siinä ollaan huomattavasti kauemmin, niin siinä kehojen tuntemus on huomattavasti kauemmin kestävä kosketus toisiaan vasten

Mä joskus vuonna yks ja kaks jouduin pitämään kättä koko junamatkan ajan japanilaisen bisnesmiehen perseellä ruuhkajunassa. Siellä ruuhka on tosiaan sellainen ruuhka, että irti kiemurtelu olisi tehnyt tilanteesta vain pahemman. Ja ei ollut seksiä ilmassa ainakaan mun, silloisen nuoren opiskelijapojan mielessä. Sararimanista en osaa sanoa, ne taitavat kuitenkin olla enemmän sellaisia hameen alle kurkkijoita.

Vierailija
36/71 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ne ruskaretket koittaa ja lapin tanssit.

Vierailija
37/71 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me kaikki naiset ei onneksi olla metoota.

Metoo kuitenkin on aina riskinä, miehen kannalta.

Vierailija
38/71 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tuntuu. Joskus pitää oikein varoa ettei oma alapää ala kanssa tuntumaan vastaan. Mutta viedessä pitää keskittyä tanssiin ja unohtaa pari. 

Vierailija
39/71 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Hyvin sanottu, että pitää unohtaa pari.

Vierailija
40/71 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kyllä naisilla on rintaliivit päällä, joten vain fantasioissanne tunnette jotain. Vapaan roikkuvat lollot voi joltain tuntua paidan läpi jos itsellä ei ole paitaa.

Miten ne rintsikat muka rintoja poistais? Jos sulla on kaksi melonia, niin eiköhän ne melonit tunnu, vaikka olis liivitkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme