Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITEN se parisuhde ja seurustelu alkaa???

Vierailija
28.07.2024 |

Siinä asia, mitä en ole koskaan ymmärtänyt. 

Olen lähes 50-vuotias poikamies, jolla ei ole koskaan ollut parisuhdetta. Muutaman naisen kanssa olen käynyt treffeillä elämäni aikana, kaikki nettituttavuuksia. Live-elämässä en osaa/uskalla lähestyä naisia iskemismielessä. Moneen vuoteen en ole edes tuntenut yhtään vapaata naista.

Naisten suunnalta ei ole koskaan tullut aloitteita. Paitsi muistaakseni vuonna 2007 eräs nainen hymyili minulle siten,  että hän luultavasti flirttaili. 

En tunne ketään toista yli 30-vuotiasta, joka ei olisi koskaan seurustellut. Kaikilla tuntuu olevan joku.  Esim. ulkonäöllä, luonteella, älykkyydellä tai varallisuudella  ei ole mitään tekemistä sen kanssa, miten menestyy parisuhdemarkkinoilla. 

Voisiko joku avata mulle sitä, miten on päässyt parisuhteeseen? 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vain ajauduin siihen.

Vierailija
2/21 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli väärinkäsitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omalla kohdalla ei ollut aiempaa kokemusta seurustelusta, tapasin työpaikalla miehen ja kävimme ensin työkavereina lounailla yhdessä. Puolen vuoden tuntemisen jälkeen noin kuukauden verran treffeillä, ennen kuin mies kysyi haluanko alkaa seurustelemaan hänen kanssaan. Sen jälkeen oltiin 20 vuotta yhdessä.

Vierailija
4/21 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat ja miehet ovat olleet hyvin yritteliäitä. He ovat olleet aktiivisia tulemaan juttelemaan, tanssimaan, tapailemaan ja sitoutumaan ja ottaneet aina vaarin tilaisuuksista. Varmaan jos se ei tule luonnostaan mieheltä, niin hankalaa on. Nätin tytön on yleensä kai vaikea pysyä sinkkuna. En noina aikoina todellakaan olisi itse yrittämällä yrittänyt mitään vaan tulkinnut, että miestä ei kiinnosta, jos ei ole itse asialla. 

Sitä en sitten osaa sanoa, millaista olisi nykyään, jos olisi markkinoilla. 

N53

Vierailija
5/21 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin työkaveria treffeille, hän lähti. Hän pyysi näiden jälkeen minua uudelleen ulos, alettiin olemaan yhteydessä tiiviimmin ja jossain vaiheessa sovittiin että seurustellaan :)

Vierailija
6/21 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin nussitaan,ja sitten nainen jää roikkumaan.

Vierailija
7/21 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään treffeillä ja sen jälkeen uusilla. Aletaan tehdä asioita yhdessä, muutakin kuin istua kahvilla. Tulee tavallaan pidempiä treffejä. Käydään ulkona ja harrastuksissa, ollaan yökylässä. Se ei eroa ystävyydestä oikeastaan muuten, kuin läheisyyden osalta.

Sitten saatetaan sopia erikseen, että aletaan seurustelemaan. Se vaikuttaa siihen, tarvitaanko ehkäisy ja minkälainen. Jotkut aloittaa seksielämän jo ensi treffeillä, mutta jotkut odottaa jopa kuukausia, nuoret vuosia. Aikuiset yleensä maksimissaan viikkoja. Ainakin jutuista päätellen. Sen jälkeen pitäisi alkaa peitto heilumaan siellä yökylässä ollessa ujoimmallakin, tai tytöt suuttuu ja lähtee.

Suhde etenee yhteenmuuttoon tai naimisiin asti näissä samoissa merkeissä. Ollaan läheisiä ystäviä ja suurin osa on myös seksisuhteessa.

Vierailija
8/21 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ihan hyvin olla sinä, reilun kahdenkymmenen vuoden päästä. En ole itsekkään ikinä seurustellut ja tuntuu, että kaikki ikäiseni seurustelevat. 

Taitaa olla vielä nykyäänkin hyväksyttävämpää, että mies tekee aloitteen. Tässä kohtaa tulee hajontaa, kun osa on ujompia, kuten itsekin. Lopulta kyse on itsevarmuudesta, kun sitä kaikki pitää viehättävänä. 

Tokihan se on myös siitä kiinni, että miten näkyvä olet. Jos olet vain kotona viihtyvä ja sulla ei ole kontakteja paljon, niin deittisovellukset jää ainoaksi vaihtoehdoksi.

Vierailija
9/21 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ekaks kysyä, antaako se sulle.

Vierailija
10/21 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi silleen että 37 vuotta sitten vihreäsilmäinen mies tuli soittoruokalassa kysymään, että osaatko polokkaa? Osasin ja loppu on historiaa.

Vierailija
11/21 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutumiseen liittyy varmaan jotain oleellista hiljaista tietoa, jota en osaa kirjoittaa auki, mutta yritän sanoa jonkin verran: olen osannut ottaa itsestäni hyviä kuvia, kirjoittaa hyviä profiilitekstejä ja jaksanut hakata päätäni seinään sen verran kauan, että olen onnistunut. Niin joo ja alussa pyrin vaan viestittelemään mahdollisimman monen naisen kanssa ja käymään paljon treffeillä ihan vaan kokemuksen vuoksi.

Iso vaikutus oli myös sillä, että aloin treenata kroppaani ja meditoida säännöllisesti ennen kuin aloin tavoitella naisia. Muut avut tulivat sitten varmaan enemmän tai vähemmän luonnostaan. 

M35

Vierailija
12/21 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele tanssimaan. Lavoilla käy tuhottomasti sun ikästä naista joista osa hakee ehkä parisuhdettakin, osa vain kevyttä tapailua. Älä lähde hammasta purren heti tosimielellä, katsele ja "tunnustele jäätä"

Vierailija
13/21 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin nussitaan,ja sitten nainen jää roikkumaan.

Olen vastaavia tarinoita kuullut monta. Tinderistä, baarista tai muualta hommataan känninen yhden illan juttu ja sitten jossain vaiheessa (vuosia myöhemmin) todetaan, että tuossa se nyt vieläkin on heh heh. Sukulaisille usein keksitään joku "tutustumistarina".

Vierailija
14/21 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ilmeisesti siitä jonkinlaiset paperit pitää kirjoittaa. Eka märisi parisuhteettomuuttaan eikä muuttanut facen sinkkustatustaan vaikka sovittiin että nyt loppui toisten katselu ja pois treffisivuilta. Toinen myös lähti baariin vaihtelemaan numeroita miesten kanssa vaikka oli mielestäni sovittu että oltiin isketty hynttyyt yhteen.

Vierailija
15/21 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käydään treffeillä ja sen jälkeen uusilla. Aletaan tehdä asioita yhdessä, muutakin kuin istua kahvilla. Tulee tavallaan pidempiä treffejä. Käydään ulkona ja harrastuksissa, ollaan yökylässä. Se ei eroa ystävyydestä oikeastaan muuten, kuin läheisyyden osalta.

Sitten saatetaan sopia erikseen, että aletaan seurustelemaan. Se vaikuttaa siihen, tarvitaanko ehkäisy ja minkälainen. Jotkut aloittaa seksielämän jo ensi treffeillä, mutta jotkut odottaa jopa kuukausia, nuoret vuosia. Aikuiset yleensä maksimissaan viikkoja. Ainakin jutuista päätellen. Sen jälkeen pitäisi alkaa peitto heilumaan siellä yökylässä ollessa ujoimmallakin, tai tytöt suuttuu ja lähtee.

Suhde etenee yhteenmuuttoon tai naimisiin asti näissä samoissa merkeissä. Ollaan läheisiä ystäviä ja suurin osa on myös seksisuhteessa.

Jos tätä palstaa on uskominen (mitä en suosittele), sopiva aika seksille on toiset tai kolmannet treffit. Seksiä ensitreffeillä = olet h...a (siis nainen on). Ei seksiä viimeistään kolmansilla treffeillä = olet outo friikki pihtari/homo.

Vierailija
16/21 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele tanssimaan. Lavoilla käy tuhottomasti sun ikästä naista joista osa hakee ehkä parisuhdettakin, osa vain kevyttä tapailua. Älä lähde hammasta purren heti tosimielellä, katsele ja "tunnustele jäätä"

Tämä oli hyvä neuvo. Jos nainen ei itse etsikään suhdetta, hänellä voi olla joku sinkku tuttava.

Vierailija
17/21 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista toisen kotiin, vaatteet vex ja hommiin. Jos hommat sujuu ja juttu kulkee, yleensä sovitaan uusi tapaaminen ja siitä.se vain alkaa, suhde. 

Tai niin ne mulla on alkanut. Kaikki neljä suhdetta mitä mulla on ollut. 

Vierailija
18/21 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten että nainen näkee komean miehen ja menee tarjoamaan seksiä sille ja sitten ne ovat parisuhteessa.  Usein mies kuitenkin pettää naista mutta naista ei haittaa koska saa komean miehen kanssa seurustella.

Vierailija
19/21 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin jälkeen se parisuhde alkaa.

Vierailija
20/21 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittisovelluksista olen joskus löytänyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi