Marian Konditorian kahvin hinta
Miten ne kuvittelee pitävänsä asiakkaansa kun nyt pieni kuppi Kulta Katriinaa maksaa nyt 3,30€? Kupin hinta on käytännössä yhden Kulta Katriina-paketin hinta alennuksessa. Ymmärtäisin jotenkin jos kahvi olisi jota laadukkaampaa merkkiä. Aika ahnetta.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Onko se ketju?
On. Ainakin pääkaupunkiseudullä niitä on useampi eri kaupungeissa.
VoivittuVeeti, kai ymmärrät että kahvilassa sä maksat myös siitä kiinteistöstä, siitä että joku keittää sulle sen kahvin, tarjoilee, siivoaa tilat illalla JA maksaa verot. Pelkästään verottajalle tosta menee jo 64 senttiä.
Kotona juot kahvit jos ei ole varaa.
Tuohan on halpaa verrattuna muihin kahviloihin.
No huh huh!! Aivan posketon hinta kahvikupista. Tää hinnoittelu on mennyt nykyisin kyllä villiksi. Voisin maksaa tuon hinnan kahvista jonkun erittäin hienon ravintolan jälkkärin yhteydessä, mutta en muuten. Nää firmat tapppaa ittensä näillä hinnoitteluilla. Tuolla hinnalla mä voin olla vaikka jo ilman sitä kupposta kokonaan jos sikseen tulee.
Kotkan meripäivillä pieni olut maksoi 8,5 euroa. Moni joi niitä useita.
Kahvia riittää yksi kuppi. Miten sen laskee kukakin.
Vierailija kirjoitti:
KAMAAN eihän kaljaan voi verrata! Kaljaa saa juoda niin paljon kuin haluaa ja on kunnon mies! Kahvilassa ei käy kuin mukahienot rikkaat, kalja on kansan juoma!
Ystävättäreni osti Sandelsia laatikollisen. Sitten ei raaskinut ostaa Juhla Mokkaa vaan osti jotain halpamerkkiä.
Kaikki on niin suhteellista.
Itse kun en käytä alkoholia niin on varaa ostaa kahvia ja vaikka leivoskin. Elämä on ihanaa ilman päihteitä.
Vierailija kirjoitti:
Itse kun en käytä alkoholia niin on varaa ostaa kahvia ja vaikka leivoskin. Elämä on ihanaa ilman päihteitä.
Hullu. Kahvi ja leivos maksaa helposti 8e ! Ajattele kuinka monta Xtra olutta sillä saisit.
Minkä takia menet kahvilaan? Onko se, että saat päivittäisen kofeiinin vaiko vietät aikaa siellä? Jos ensimmäinen, niin keitä itse kotona kahvisi.
Minä maksaisin tuon hinnan kahvista. Ostan aina laukkuun mukaan lähikaupasta ostamani ale-valmisleivän tai pullan. Sitten istun nauttimaan.
Vierailija kirjoitti:
Noin puhuu alkoholisti.
Kannattaa ottaa kertakäyttömuki kotoa ja hakea vessasta vettä siihen. Sitten muina miehinä istumaan kahvilaan.
Vieruspöytään saattaa jäädä osa pullasta syömättä tai ainakin pullanmuruja.
Näin oluen hinta on pian säästetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin puhuu alkoholisti.
En ole ikinä käyttänyt alkoholia. Enkä aio käyttääkkään. Harmittaako ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin puhuu alkoholisti.
Mene terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan riitä "yksi kuppi". Ruotsissa ollut iät ajat santsikuppi samaan hintaan ja täälläkin oli useimmissa paikoissa aiemmin. Ei huvita mennä kahville, jos kahvi on ylihinnoiteltu ja tällöin jää pullat ja muut kahvileivät myös syömättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin puhuu alkoholisti.
Alkoholisteja harmittaa usein ihmiset jotka eivät sitä käytä. Ovat kateellisia kun itse ovat päihderiippuvaisia ja toisella menee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen pähkinänkuoressa: Kun pieni olut maksaa 8,50€, voi niitä juoda monta. Mutta jos kupillinen kahvia maksaa 3,30€, niin se on aivan liian kallista. Uli uli vali vali. Kyllä tämä on saatanan juoppoa kansaa!
Sen takia juon kahvini kotona. Yhdestä paketista tulee 50 kuppia kahvia eli 0.10 euroa kupin hinta kotona.