Marian Konditorian kahvin hinta
Miten ne kuvittelee pitävänsä asiakkaansa kun nyt pieni kuppi Kulta Katriinaa maksaa nyt 3,30€? Kupin hinta on käytännössä yhden Kulta Katriina-paketin hinta alennuksessa. Ymmärtäisin jotenkin jos kahvi olisi jota laadukkaampaa merkkiä. Aika ahnetta.
Kommentit (27)
Olen aina ihmetellyt, kuka käy noissa Marian kahviloissa? Sisustus ja näytteillepanohan on samaa luokkaa kuin jossain Peräkylän teollisuusalueen lounaskahviossa. Eli kauhea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kun en käytä alkoholia niin on varaa ostaa kahvia ja vaikka leivoskin. Elämä on ihanaa ilman päihteitä.
Noin puhuu alkoholisti.
En ole ikinä käyttänyt alkoholia. Enkä aio käyttääkkään. Harmittaako ?
Haluatko mitalin?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi kahvilan kahvi on halpaa. Ottakaa kahvilan omistajat mallia Kemin Herttakahvilasta. En muista paljonko kupillinen maksoi mutta muistan kahvin maun.
Kävin kattoon nettisivut. Ihan kivan näköinen paikka mutta en Kemin punaisille rahojani veisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kun en käytä alkoholia niin on varaa ostaa kahvia ja vaikka leivoskin. Elämä on ihanaa ilman päihteitä.
Noin puhuu alkoholisti.
En ole ikinä käyttänyt alkoholia. Enkä aio käyttääkkään. Harmittaako? En minäkään. Tosi on! Viera-
Mene terapiaan.
Viera kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt, kuka käy noissa Marian kahviloissa? Sisustus ja näytteillepanohan on samaa luokkaa kuin jossain Peräkylän teollisuusalueen lounaskahviossa. Eli kauhea.
Voi olla kova jysäri ilman kahvitta.
Vierax kirjoitti:
Noin puhuu alkoholisti. Tämä on tosi.
En ymmärrä miksi kahvilan kahvi on halpaa. Ottakaa kahvilan omistajat mallia Kemin Herttakahvilasta. En muista paljonko kupillinen maksoi mutta muistan kahvin maun.