Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Marian Konditorian kahvin hinta

Vierailija
28.07.2024 |

Miten ne kuvittelee pitävänsä asiakkaansa kun nyt pieni kuppi Kulta Katriinaa maksaa nyt 3,30€? Kupin hinta on käytännössä yhden Kulta Katriina-paketin hinta alennuksessa. Ymmärtäisin jotenkin jos kahvi olisi jota laadukkaampaa merkkiä. Aika ahnetta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi kahvilan kahvi on halpaa. Ottakaa kahvilan omistajat mallia Kemin Herttakahvilasta. En muista paljonko kupillinen maksoi mutta muistan kahvin maun. 

Vierailija
22/27 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt, kuka käy noissa Marian kahviloissa? Sisustus ja näytteillepanohan on samaa luokkaa kuin jossain Peräkylän teollisuusalueen lounaskahviossa. Eli kauhea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kun en käytä alkoholia niin on varaa ostaa kahvia ja vaikka leivoskin. Elämä on ihanaa ilman päihteitä.

Noin puhuu alkoholisti.

En ole ikinä käyttänyt alkoholia. Enkä aio käyttääkkään. Harmittaako ?

Haluatko mitalin?

Vierailija
24/27 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi kahvilan kahvi on halpaa. Ottakaa kahvilan omistajat mallia Kemin Herttakahvilasta. En muista paljonko kupillinen maksoi mutta muistan kahvin maun. 

Kävin kattoon nettisivut. Ihan kivan näköinen paikka mutta en Kemin punaisille rahojani veisi.

Vierailija
25/27 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kun en käytä alkoholia niin on varaa ostaa kahvia ja vaikka leivoskin. Elämä on ihanaa ilman päihteitä.

Noin puhuu alkoholisti.

En ole ikinä käyttänyt alkoholia. Enkä aio käyttääkkään. Harmittaako? En minäkään.  Tosi on!                                                                                        Viera-

Mene terapiaan.

Vierailija
26/27 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viera kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt, kuka käy noissa Marian kahviloissa? Sisustus ja näytteillepanohan on samaa luokkaa kuin jossain Peräkylän teollisuusalueen lounaskahviossa. Eli kauhea.

Voi olla kova jysäri  ilman kahvitta.

Vierailija
27/27 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierax kirjoitti:

Noin puhuu alkoholisti. Tämä on tosi.