Mitä normaalit ihmiset tekevät viikonloppuisin?
Itselläni yksin elävä ikisinkkumiehenä viikonloppu on mennyt pääosin tietokoneen äärellä. Eilen kävin tekemässä parin tunnin salitreenit ja yhden työhomman.
Kaveripiiri on tällä iällä erilainen. Kaikki muut ovat perheellisiä ja heillä on omat kiireensä. Yksin kaupungilla ja tapahtumissa oleminen lähinnä masentaa vain. Jonkun kanssa voisi tietenki niissä käydä.
Muuten lähinnä ajaudun aina yksin olemiseen ja omiin juttuihin, joita teen yksin. Baareissakin yksin käymisessä ei ole mitään järkeä. Yhden kaveriporukan kanssa kokoonnumme kerran vuodessa.
M39
Kommentit (26)
Normaalista en tiedä, mutta itse siivosin, pesin pyykkiä ja laitoin ruokaa sekä kävin sauvakävelemässä, uimassa ja poimimassa mustikoita, vadelmia ja lillukoita. Katsoin myös TV:tä.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele normaali
Samaa aioin kysyä , kuin monelta muultakin.Kukaan ei ole vielä kyennyt minulle tyhjentävästi eikä ymmärrettävästi sanomaan mikä on normaali ihminen. Silti sitä sanaa monet käyttää , tuskin tietävät itsekkään.🤔🤔
Hyi, miksi kukaan haluaisi olla normaali? Mieluummin tappaisin itseni, hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele normaali
Samaa aioin kysyä , kuin monelta muultakin.Kukaan ei ole vielä kyennyt minulle tyhjentävästi eikä ymmärrettävästi sanomaan mikä on normaali ihminen. Silti sitä sanaa monet käyttää , tuskin tietävät itsekkään.🤔🤔
Olet normo jos et tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele normaali
Sellainen, joka ei istu tietokoneella koko kesää.
ap
Mä käyn normaalisti töissä jos työvuorot viikonlopulle osuu. Tai kotona,tai kaupassa,tai pihahommissa. Eilen olin kirkossa ja kahvilla,tänään olin töissä ja kohta lähden elokuviin.
Harrastavat erilaisia asioita, remontoivat kotia, tekevät ruokaa, siivoavat, katsovat telkkaria, tapaavat kavereita, ryyppäävät nu551vat....
Jos on pieniä lapsia, vapaa-aikaa EI OLE!
Siivousta
pyykkäystä
lueskelua
lenkkeilyä ja treeniä
ja taaaas onkin maanantai ja töihin 😳
Pe iltana ajelin moottoripyörällä kun oli hyvä keli
La suihkuttelin auton koko alustan Dinitrolilla ettei niin erottuisi kohdat missä olen massalla täyttänyt ruostereiät, katsastus tulossa. Illalla katoin olympialaisia ja sekstailin erään OF mallin kanssa.
Su olen vain kattonut olympialaisia.
M36
Tarkoitatko normaalilla sellaista, jolla on pieniä lapsia? Silloin oltiin retkillä metsässä, uimassa, puistossa, Hoplopissa ja ties missä. Ainakin ulkona oli pakko olla pari tuntia per päivä vähintään.
Nyt kun mun lapset on lähes aikuisia, käyn metsässä keräämässä sieniä ja mustikoita, kuuntelen äänikirjoja ja neulon. Ulkoilen miehen kanssa myös. Autan muistisairasta sukulaista. Sellaista ihan tavallista ja tylsääkin. Joskus on ikävä sitä kiirettä ja hässäkkää kolmen pienen lapsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele normaali
Sellainen, joka ei istu tietokoneella koko kesää.
ap
No niillä on sellainen lista mihin ne kerää kaikki asiat mitä pitää ehtiä kesäloman aikana tehdä ja sitten ne suorittaa elämää. Joillekin se on hyvä tapa, kun muuten ei tule tehtyä mitään jos kaikki jää pelkän itsekurin varaan. Jos on lapsia, niin tärkeäähän se on että keksii jotain ohjelmaa vaikka viikonlopuille, muuten ne lapsetkin istuu ruudun ääressä koko kesän.
Joku harrastus missä tapaisi ihmisiä? Treeniporukka johonkin lajiin? Harrastajateatteri? Opiskelu? (Ei etä)vapaaehtoishommat?
Kyllähän se meni taas koko viikonloppu naidessa.
Olen kesäleskenä, kun emäntä lasen kanssa anoppilassa. Tätä pitäisi vielä jaksaa pari viikkoa.
Joo silloin kun lapset oli pieniä niin viikonlopputekemistä ei tarvinnut miettiä. Mullakin ikävä vähän sitä aikaa. Nyt aikuiset/lähes aikuiset lapset tekee omia juttujaan ja itse luen, katson telkkua, käyn kävelyllä tai salilla, pyykkään.. valitettavan paljon roikun puhelimella. Joskus näen jotain kaveria mutta siihen menee ehkä pari tuntia.
Tylsältähän tämä joskus tuntuu kun ei ole aina rahaakaan tehdä mitään kummempaa, eikä ole parisuhdettakaan. 39-vuotiaalla on vielä elämä edessä mutta näin 10 v. vanhempana miettii jo että tätäkö se on loputtomiin.
Ne sukuloivat, käyvät mökillään, tapaavat ystäviään, viettävät aikaa lastensa kanssa, harrastavat harrastuksiaan.
Normaali ihminen voi olla vaikka ei ole normaal8a elämää viettänyt eikä normaaleja kokemuksia vaan kaikenlaista ällöttävää toisten järjestämänä. Esim. oitojen rikosten kohteena olemista tällainen normaali ihminen voi sitten muistella näitä, mielessään kuka missä ja milloin ja hsiststtaa paskat tekijöille epäsuorasti v...ttuillen.
Voi yrittää myös saada asioita niidenkin tietoon joilla ei hajuakaan ja luulevat, että on vain jotain saa...tanan hyvesignalointia.
Se hetki kun viimeisetkin tomppelit saa tietoonsa, että.heille on valehdeltu vaikka mitä. Ai että se on ihanaa. Tuntevat itsenwä ääliöiksi ja noloiksi.
Vierailija kirjoitti:
Joo silloin kun lapset oli pieniä niin viikonlopputekemistä ei tarvinnut miettiä. Mullakin ikävä vähän sitä aikaa. Nyt aikuiset/lähes aikuiset lapset tekee omia juttujaan ja itse luen, katson telkkua, käyn kävelyllä tai salilla, pyykkään.. valitettavan paljon roikun puhelimella. Joskus näen jotain kaveria mutta siihen menee ehkä pari tuntia.
Tylsältähän tämä joskus tuntuu kun ei ole aina rahaakaan tehdä mitään kummempaa, eikä ole parisuhdettakaan. 39-vuotiaalla on vielä elämä edessä mutta näin 10 v. vanhempana miettii jo että tätäkö se on loputtomiin.
Eihän sillä 39 veellä ole elämä edessä kun se tekee jo nyt samaa mitä sinä, muttei ole niitä lapsiakaan
Määrittele normaali