Mitä normaalit ihmiset tekevät viikonloppuisin?
Itselläni yksin elävä ikisinkkumiehenä viikonloppu on mennyt pääosin tietokoneen äärellä. Eilen kävin tekemässä parin tunnin salitreenit ja yhden työhomman.
Kaveripiiri on tällä iällä erilainen. Kaikki muut ovat perheellisiä ja heillä on omat kiireensä. Yksin kaupungilla ja tapahtumissa oleminen lähinnä masentaa vain. Jonkun kanssa voisi tietenki niissä käydä.
Muuten lähinnä ajaudun aina yksin olemiseen ja omiin juttuihin, joita teen yksin. Baareissakin yksin käymisessä ei ole mitään järkeä. Yhden kaveriporukan kanssa kokoonnumme kerran vuodessa.
M39
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo silloin kun lapset oli pieniä niin viikonlopputekemistä ei tarvinnut miettiä. Mullakin ikävä vähän sitä aikaa. Nyt aikuiset/lähes aikuiset lapset tekee omia juttujaan ja itse luen, katson telkkua, käyn kävelyllä tai salilla, pyykkään.. valitettavan paljon roikun puhelimella. Joskus näen jotain kaveria mutta siihen menee ehkä pari tuntia.
Tylsältähän tämä joskus tuntuu kun ei ole aina rahaakaan tehdä mitään kummempaa, eikä ole parisuhdettakaan. 39-vuotiaalla on vielä elämä edessä mutta näin 10 v. vanhempana miettii jo että tätäkö se on loputtomiin.
Eihän sillä 39 veellä ole elämä edessä kun se tekee jo nyt samaa mitä sinä, muttei ole niitä lapsiakaan
39-v:llä on vielä hyvin aikaa saada lapsia jos niitä haluaa ja sattuu tulemaan. Miehillä varsinkin.
Viikonloppuisin nähdään joko yhtenä päivänä sukulaisia tai ollaan näin kesäaikaan mökillä. Toisena päivänä puolet päivästä menee viikon ruokaostosten tekoon, pyykinpesuun ja muuhun. Liikuntaa jollain tavalla. Puolison kanssa hempeilyä.
Joskus on elokuvissa käyntiä, keikalle menoa tai muuta, mutta ei kovin usein.
Jos olisin sinkku niin vaatisi enemmän suunnittelua, ettei olisi niin paljon yksin. Tai ainakin sen miettimistä mitä kaikkea yksin haluaisi tehdä tai missä käydä. Deittailu tosin menenee harrastuksesta? Ja niihin voisi keksiä aina erilaisia juttuja missä nähdä.
No mä hommasin perheettömiäkin kavereita, joten aina löytyy seuraa. Myös lenkkiä ja treeniä yksin. Ja kaljaahan sitä otetaan usein viikonloppuna. Tosin nyt alkanut miettiä, onko siinä järkeä... M
Itse tykkäsin naisystävän kanssa käydä katselemassa tapetteja yms. kodin remonttia ja sisustusta varten, välillä käytiin kulttuuririennoissa tai keikalla, välillä vaan oltiin landella, joskus käytiin mm. hohtokeilaamassa tai leffassa. Eniten jotenkin tykkäsin herätä lauantaisin aikaisin aamulla ja lähteä katselemaan just niitä tapetteja, maaleja yms. Sitten lounasta ja illemmalla saunomisen ja panemisen jälkeen sinne leffaan. Seuraavana päivänä sitten pitkään makoilua sängyssä ja ulos kävelemään tai johonkin kyläilemään. Mikäs sen mukavampaa.
Nyt olen sitten ollut todella monta vuotta täysin yksin, ei ole edes kavereita kun kaikilla perheet yms. eikä ne sinkkua halua mukaansa.
Ei ole tapana viikonloppuisin vaan yleensä viikolla. Kävin nyt kuitenkin viikonloppuna taidenäyttelyissä ja kahvilla. Menin myös sitä varten, että samalla saan mietittyä muutaman hoidettavan asian ja on mukavampi miettiä, miten asiat kannattaa hoitaa, taidenäyttelyreissulla kuin hikisessä kämpässä työpöydän ääressä. Vinkiksi vaan kaikille. Nyt mulla on selkee käsitys, miten hoidan tiettyjä asioita ensi viikolla.