Oudoin lääkärikeikkasi?
Mulla oli tosi outo työpaikkalääkäri aikoinaan. Pienikokoinen mies. Menin lääkäriin korvan takana olevan kyhmyn takia ja lääkäri päätti tunnustella onko rinnoissani myös kyhmyjä vaikka sanoin, että olen itse tarkastanut. Olin tosi nuori ja jälkikäteen ajateltuna tuossa oli kyllä jo seksuaalista häirintää! Ja kaiken lisäksi ukko tivasi harrastuksiani. Kerroin, että lenkkeilen koirien kanssa ja siihen tämä sitten tokaisi, että " onko sinulla muitakin ulkoilutettavia kuin koirat" .... Ja tämä lääkäri on edelleen virassa!
Kommentit (26)
Minä kävin työuupumusta ja masennusta sairastaessani lääkärikeskuksessa TODELLA omituisen psykiatrin vastaanotolla. Miehen vuorovaikutustaidot tuntui ihan olemattomilta, äijä istui koko vastaanoton kuin jähmettyneenä ja minä mietin vaan koko ajan, että onko tämä joku psykologinen testi =). Sillä oli valkoisessa seinässä noin puolentoista metrin korkeudella pitkä rivi pystysuoria, noin sentin mittaisia kuulakärkikynällä summittain tehtyjä viivoja. Vähän niin kuin tukkijätkän kirjanpitoa miinus poikkiviivat, ja oli siis jostain syystä piirtänyt SEINÄÄN ne merkit. Voisko joku lääkärikeskuksen työmenetelmiä tunteva kertoa mitä ihmettä ne oikein oli, koska ne oli jotenkin selkäpiitä karmivia yhdistettyinä siihen Twin Peaks -tyyppiin.
Psykiatri oli vaan hiljaa ja tuijotti minua. Jossain vaiheessa ajattelin, että kai mun sitten kuuluu puhua. Sen mitä sanoin toisti perässä. Jos sanoin esim. minua ahdistaa, psykiatri toisti: " sinä sanot että sinua ahdistaa." Ja näin jatku koko aika. Jos olin hiljaa niin sitten oltiin hiljaa. Oikeesti mietin kumpi meitä on hullumpi.
Sama ajatus mulla oli kun lähdin huoneesta :D. Oliko S-nimisessä kaupungissa?
t. tuo edellinen psykiatrin potilas
Tämä kysymys oli tarkoitettu keikkalääkäreille, ääliöt!!
Ap
Sorry, luulin että potilaat saavat valittaa.
Minulle tuli rintatulehdus, kun vauva oli 10pv. Tissit piti tietysti näyttää nuorelle miehelle... Ensin katseli naama tulipunaisena vähän aikaa kuin suurtakin nähtävyyttä. Jos oli rinnat joskus nähnyt, niin tuskin ainakaan maidon täyttämiä keilapalloja. Lääkäri istui parin metrin päässä ja katseltuaan aikansa totesi " toinen vähän punottaa" . Sanoin vaan, että " niin sinun naamasikin" . Kirjoitti hämillään reseptin, joka oli sekin käyttökelvoton... apteekissa selvisi että on penisiliinikuuri, jolle kyllä kerroin olevani allerginen.