Presidentimme Alex Stubb ja vaimonsa Suzanne ovat niin hyviä ja ihanan urheilullisia. Näyttävät esimerkkiä liikunnallisuudellaan.
Kommentit (114)
Voisi tehdä töitä ja katsoa vähän sitä presidentin rahan käyttöä. Ei taida leikkauksia olla siellä?
Käyttäjä8155 kirjoitti:
Suzannen kanssa voisin mennä saunomaan.Ykä-sonni
Älä nyt liioittele. ..pikku pukki korkeintaan
Vierailija kirjoitti:
Voisi tehdä töitä ja katsoa vähän sitä presidentin rahan käyttöä. Ei taida leikkauksia olla siellä?
On toki. Esimerkiksi presidentin koiranruoka- ja vaippakulut on tiputettu puoleen Niinistön kaudesta.
Ihmettelen vaan missä välissä ehtii tehdä työtään. Eikös presidentin työ ole aika vaativaa ja aika vievää näinä aikoina ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Jos presidentillä on aikaa ja motivaatiota urheilla noin niin kenelläkään meistä ei ole tekosyitä että emme pystyisi samaan.
Presidentti ei tee ruokaa, siivoa tai pese pyykkiä. Hän ei käy kaupassa, vie autoa katsastukseen, eikä leikkaa nurmikkoa.
Eikä tartte raahata kolmea päiväkotiin ja yhtä eka luokalle, ei ole ukkoa passattavana!
Senkun nostelee hirveetä liksaa ja piioilla teetättää työt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Jos presidentillä on aikaa ja motivaatiota urheilla noin niin kenelläkään meistä ei ole tekosyitä että emme pystyisi samaan.
Presidentti ei tee ruokaa, siivoa tai pese pyykkiä. Hän ei käy kaupassa, vie autoa katsastukseen, eikä leikkaa nurmikkoa.
So?
Soo soo ittelles, puhu suomea!
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vaan missä välissä ehtii tehdä työtään. Eikös presidentin työ ole aika vaativaa ja aika vievää näinä aikoina ?
On toki. Mutta nyt Olympialaiset vie kaiken ajan.
Vierailija kirjoitti:
Stubbilla menee vain yli tämä liikunnallisuus. Ei sitä nyt joka ikisessä lauseessa tarvitse tyyliin korostaa ja alleviivata. Hyvä että presidentti urheilee, mutta kyllä se julkisuuskuva pitäisi rakentaa jostain muusta. Ei mua oikein kiinnosta kuulla minkä triatlonin hän on taas pyöräillyt. Pitäisi olla ihan muista asioista pinnalla. Nyt tuntuu vähän samoin kun marinin kohdallakin, että ne kaikki muut asiat tulee aina ensimmäisenä ja se varsinainen työ tulee vasta sitten sen jälkeen. Stubbissa ärsyttää lisäksi myös se sellainen olemus, semmoinen hymypoikamaisuus. Se ei vaan mun mielestä ole presidentille arvokasta. Mutta on Stubb nyt toki parempi mitä niinistö. Niinistö oli niin paskanjäykkä kanki, että ei sekään ollut mitään mukavaa katsottavaa. En tiedä kuka olisi paras pressa, mutta ei se kyllä ainakaan Stubb ole.
Luulisi että olisi oppinut pm-ajoiltaan jotain. Hänhän postaili jotain triathlon-tuloksia kun samaan aikaan Venäjä oli ampunut alas matkustajakoneen. Kyllä hänestä tulee vaikutelma että urheilu on ykkösasia.
Vierailija kirjoitti:
Hän tekee töitä kokoajan. Läsnäolollaan hän kannustaa Suomen urheilijat parempiin tuloksiin ja vastikään tapasi Eritrean maa- ja metsätalousministerin.
Niin, molemmat vartaloiltaan samanlaisia kuivia kuikeloita. Edustavia toki, jos vertaa vaikka Ahtisaareen tai Tarja Haloseen.
Suomessa on paljon stubukoita parempia urhrilijoita. Jätetään urheilu heille. Stubu ryhtyköön niihin töihin, joihin hänet valittiin. Rouvan voi jättää kotiin, häntä ei ole valittu mihinkään virkaan, hänen matkojaan ja ruokiaan ei tarvitse veronmaksajien kustantaa, menköön töihin.
Vierailija kirjoitti:
Olen perheellinen yksityisyrittäjä ja teen tolkuttoman pitkiä työpäiviä, lomia en pysty pitämään.
Toimialani on sinällään ollut hyvä ja kannattava, mutta viime vuosien kohonneet kustannukset ovat syöneet voiton = palkkani minimiin.
Olen aina pitänyt urheilusta ja liikunnallinen elämäntapa on tullut perittyä jo kotoa. Omat lapseni sentään vielä käyvät liikuntaharrastuksissaan, kaikesta muusta on tingitty.
Pyrin harrastamaan edes hyötyliikuntaa mutta ei aika eikä jaksaminen eikä rahat enää riitä muuhun. ALV.n korotus saattaa olla se viimeinen niitti ja päädyn 51 vuotiaana kortistoon, ensimmäistä kertaa elämässäni.
Turha puhua syyllistävään sävyyn toisten ihmisten elämäntyyleistä, aina ei vaan kertakaikkiaan pysty elämään kuten itse haluaisi tai hyväksi tietäisi.
Vieraja kirjoitti: Syöpäläinen oli carunoimassa.
Viera kirjoitti:
Viera kirjoitti:
Ei ne kyl mulle mitää esimerkkiä näytä, mul on omat tsydeemit...
Ihanan teennäisiä tyyppejä, juu...
Nyt Stubbilla on aikaa urheilla, mutta ministerinä ollessa ei ollut. Nyt palvelu pelaa ja kaikki tehdään valmiiksi. Ei ole monellakaan aikaa, rahaa ja voimia Stubbin kaltaiseen elämäntapaan. Stubbin ei työssään tarvitse saada juuri mitään valmiiksi, eikä kello Kalle seiso selän takana.
Itse en kyllä millään tavalla halua pitää häntä esimerkkinä. Harrastan hyötyliikuntaa ja se sopii minulle. Urheilun harrastaminenkin voi mennä överiksi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Stubbilla on aikaa urheilla, mutta ministerinä ollessa ei ollut. Nyt palvelu pelaa ja kaikki tehdään valmiiksi. Ei ole monellakaan aikaa, rahaa ja voimia Stubbin kaltaiseen elämäntapaan. Stubbin ei työssään tarvitse saada juuri mitään valmiiksi, eikä kello Kalle seiso selän takana.
Itse en kyllä millään tavalla halua pitää häntä esimerkkinä. Harrastan hyötyliikuntaa ja se sopii minulle. Urheilun harrastaminenkin voi mennä överiksi.
Stubb urheilee tunnin aamulla, kuten ministerinäkin.