Olen täysi ateisti, mutta silti minusta tuo Pariisin viimeinen ehtoollinen-parodia oli täysin mauton.
Kommentit (1531)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen buddhalainen ja minusta tuo oli myös mautonta. Miksi juuri valkoisia, eurooppalaisia kristittyjä piti avajaisissa pilkata? Miksi ei muslimeita? M28
Kiitoksia. Te buddhalaiset olette mukavia ja ystävällisiä. Toisin kuin juutalaiset ja muslimit...
Miten on mahdollista, että loukatut uskovaiset eivät lähteneet suu vaahdossa mellakoimaan, teurastamaan viidakkoveitsillä vääräuskoisia ja ajaneet rekka-autoja yleisön joukkoon? Miten voi olla noin rauhanomainen uskonto, eikö se ole jo vanhanaikaista tässä modernissa maailmassa?
Vierailija kirjoitti:
Olen samanmoinen. Ei kristittyjäkään tarvitse pilkata. Antaa heidänkin uskoa siihen mihin uskovat. Ja kunnioitetaan sitä.
Ateistiksi tekeytyvä ap vastaa itse itselleen. Säälittävää sakkia.
Ap:lle tiedoksi, että koska nimitit itsesi ateistiksi, ostit sillä saman tien menolipun helvettiin. Minua ei tarvitse montaa kertaa kieltää, olen julma sadisti. T: Jumala
Jännä on ollut huomata miten persut ovat monessa asiassa samaa mieltä Päivi Räsäsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä voi väännellä vaikka miksi ja mihin suuntaan, mutta islam saa olla aina näiltä punavihreiltä aktivisteilta rauhassa. Se ainakin on varmaa.
Avajaisissa käsiteltiin Ranskan historiaa, eikä islamilla ole siihen osaa eikä arpaa. Ootte te persut ja hihhulit vaan urpåja! Vaikka miten yrittäisin, niin en kykene arvostamaan teitä pätkän vertaa. Jatkuvasti ulisemassa jostain. Kansakunnan pohjasakkaa, mokomat taikauskoiset putinistiset primitiivivajakit.
Aivan joo.. selitätkö vielä, ihan rauhallisesti, että miten tuo trans-aktivismi ja jumalanpilkka liittyikään Ranskan historiaan?
Missä kohti oli jumalanpilkkaa?
Viimeinen ehtoollinen. Parodia.
Onko kreikkalaiset jumalat siis teille pyhiä, kun Dionysoksen pidot noin itkettävät?
The official X account for the Olympic Games shared photos of the moment and referenced the Greek god Dionysus, not The Last Supper.
The interpretation of the Greek God Dionysus makes us aware of the absurdity of violence between human beings, read a tweet captioning the photos.
When asked about the backlash July 27, the ceremonys artistic director, Thomas Jolly, said at a press conference he did not intend to be subversive, mock or shock.
"We wanted to include everyone, as simple as that," he said. "In France, we have freedom of creation, artistic freedom. We are lucky in France to live in a free country. I didnt have any specific messages that I wanted to deliver. In France, we are republic, we have the right to love whom we want, we have the right not to be worshippers, we have a lot of rights in France, and this is what I wanted to convey.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen buddhalainen ja minusta tuo oli myös mautonta. Miksi juuri valkoisia, eurooppalaisia kristittyjä piti avajaisissa pilkata? Miksi ei muslimeita? M28
Höpö höpö ap, sinä et ole ateisti etkä buddhalainen, vaan pelkkä säälittävä kristitty hihhulipelle, joka vastailee täällä itse itselleen. IP paljastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä voi väännellä vaikka miksi ja mihin suuntaan, mutta islam saa olla aina näiltä punavihreiltä aktivisteilta rauhassa. Se ainakin on varmaa.
Avajaisissa käsiteltiin Ranskan historiaa, eikä islamilla ole siihen osaa eikä arpaa. Ootte te persut ja hihhulit vaan urpåja! Vaikka miten yrittäisin, niin en kykene arvostamaan teitä pätkän vertaa. Jatkuvasti ulisemassa jostain. Kansakunnan pohjasakkaa, mokomat taikauskoiset putinistiset primitiivivajakit.
Aivan joo.. selitätkö vielä, ihan rauhallisesti, että miten tuo trans-aktivismi ja jumalanpilkka liittyikään Ranskan historiaan?
Missä kohti oli jumalanpilkkaa?
Viimeinen ehtoollinen. Parodia.
Sellaistahan siinä ei ollut. Esitys kuvasi Olympoksen jumalia. Loppukohtaus parodioi taulua Jumalten pidot. Katsoppa vierekkäin niin huomaat. Toisaalta eipä taulu Viimeinen ehtoollinenkaan olisi pilkannut Jumalaa. Ei se ole valokuva vaan kuvitteellinen teos.
Niin kristityissä maissa noilta transuilta ei mene kaula poikki kuten muslimimaissa. Mutta Jeesushan oli jo häväisty ristillä, joten mitään pilkkaa ei sinänsä ehkä tapahtunut.
Mikä edes olisi neutraalia? Ja miksi kaiken pitää olla neutraalia harmaata ja muut värit ovat loukkaavia tai ärsyttäviä? Voisiko se ongelma olla sinussa eikä muissa ihmisissä?
Niin, mikähän voisi olla neutraalia?
Vaikka: Ihan tavalliset tanssiesitykset, ilman parrakkaita mekkoon pukeutuneita naisia, jossa pääosassa on liike, eikä drag. Voi olla vaikka joku joukkue ranskan piirimestari rytmisessä voimistelussa.
Tai: Musiikki, jälleen ilman parrakkaita *naisia*, jossa pääosassa on ääni, eikä sukupuolinen suuntautuminen.
Taide? Siis vaikka sitä ranskalaista historiaa esiintuoden?
Ja se urheilu. Jos nyt kerta olympialaisista puhutaan.
Tai olisi ollut vaikka koko Barbapapan perhe vilkuttamassa kansalle. Mutta ei. Partanainen. Pakko olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö ap, sinä et ole ateisti etkä buddhalainen, vaan pelkkä säälittävä kristitty hihhulipelle, joka vastailee täällä itse itselleen. IP paljastaa.
En ole AP. Ja olen buddhalainen. Kerroppas minun IP ja samalla myös AP:n. :) :) :) M28
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, että loukatut uskovaiset eivät lähteneet suu vaahdossa mellakoimaan, teurastamaan viidakkoveitsillä vääräuskoisia ja ajaneet rekka-autoja yleisön joukkoon? Miten voi olla noin rauhanomainen uskonto, eikö se ole jo vanhanaikaista tässä modernissa maailmassa?
Täh??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitoksia. Te buddhalaiset olette mukavia ja ystävällisiä. Toisin kuin juutalaiset ja muslimit...
Eipä mitään. M28
Kaikki synnithän on satukirjanne mukaan jo anteeksi annettu, niin helvettiäkö hihhulit taas vingutte?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
öyh öyh öyh
Oi voi. Kyllä paha olosi huokuu tänne asti. Toivottavasti saat tarvitsemaasi tukea arkeen ja jaksamiseen.
Sanot että mulla on paha olo, mutta et sano näiden äärikonservatiivien homofobiasta, transfobiasta, vittuilusta, huutelusta, haukkumisesta, muiden alentamisesta jne jne lista on pitkä. Niin mikset sano näille pahasta olosta mitään? Koska taitaa se paha olo osua omaan nilkkaan. Kannattaa lopettaa öyhöttäminen niin olo paranee.
Ihan k
Neutraalisuus,eli kunnioitus ja kyky kompromisseihin on unohtunut. Nyt shokerataan, provosoidaan, ärsytetään ja kahtiajaetaan.
Missä sitten oli Muhammed pommi turbaanissa jos niin tahdottiin leikitellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä voisit kenenkää IP:tä täällä tietää. Myöntäisit jo tappiosi muutenkin, kiljukaula
Olitko itse paikalla? Siellä ehtoollisella siis? Ainut kellä joku oikeus öyhätä asian tiimoilta olisi Leonardo Da Vinci, jonka kuvitteellista maalausta tuossa parodioitiin.
Taide provosoi ja tuottaa iloa, ei kahtiajakoa paitsi ykstotisille fundiksille. Kyllä nyt nähty persujen sivistys ja parin muunkin. Onkohan Tavio jo kommentoinut...
Vierailija kirjoitti:
Mikä edes olisi neutraalia? Ja miksi kaiken pitää olla neutraalia harmaata ja muut värit ovat loukkaavia tai ärsyttäviä? Voisiko se ongelma olla sinussa eikä muissa ihmisissä?
Niin, mikähän voisi olla neutraalia?
Vaikka: Ihan tavalliset tanssiesitykset, ilman parrakkaita mekkoon pukeutuneita naisia, jossa pääosassa on liike, eikä drag. Voi olla vaikka joku joukkue ranskan piirimestari rytmisessä voimistelussa.
Tai: Musiikki, jälleen ilman parrakkaita *naisia*, jossa pääosassa on ääni, eikä sukupuolinen suuntautuminen.
Taide? Siis vaikka sitä ranskalaista historiaa esiintuoden?
Ja se urheilu. Jos nyt kerta olympialaisista puhutaan.
Tai olisi ollut vaikka koko Barbapapan perhe vilkuttamassa kansalle. Mutta ei. Partanainen. Pakko olla.
Voi ettien että, että ihan Barbapapat. Mikä ettei, toki. Mutta ilmeisesti Pariisin kulttuurihistoria kabareineen yms. on sinulle vierasta. Kannattaa tutustua. Mies mekossa tai nainen parrassa ei ole kovin ihmeellinen juttu ja Pariisin historiassa ihan normikauraa. Näet sinäkin joka päivä naisia housuissa. Ihminen siellä vaan on sisällä.