Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lantiolle saakka ulottuvat hiukset?

Vierailija
28.07.2024 |

Täällä aika ajoin on naisia, jotka kertovat omistavansa sellaiset. Kertokaahan hiustenhoitorutiineistanne, eli miten ihmeessä onnistutte pitämään hiukset siisteinä, etteivät ole yhtä takkupöheikköä? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin useimmiten nutturalla niskassa kun oli tuo pituus.

Vierailija
2/4 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vyötärölle ylettyvät eikä olleet takkupöheikköä ikinä. Harjaus vain kuivina, pesu pää alaspäin sulfaatittomalla shampoolla (riittävän usein), pyyhekuivaus ennen hoitoainetta, ei froteepyyhkeellä hankaamista tai pyyheturbaania, ei märkien hiusten repimistä tai märillä hiuksilla nukkumista. Hiukset yöksi löysälle letille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiukset ovat helposti yhtä takkupöheikköä, mutta ne ovatkin umpikiharat ja mulla halu pitää ne mahdollisimman pitkinä. 

Vierailija
4/4 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli vyötärölle ylettyvät eikä olleet takkupöheikköä ikinä. Harjaus vain kuivina, pesu pää alaspäin sulfaatittomalla shampoolla (riittävän usein), pyyhekuivaus ennen hoitoainetta, ei froteepyyhkeellä hankaamista tai pyyheturbaania, ei märkien hiusten repimistä tai märillä hiuksilla nukkumista. Hiukset yöksi löysälle letille.

Ei tarvitse olla noinkaan tarkka. Pyyhekuivaus ennen hoitaria olisi varmasti fiksua, mutta itse en jaksa. Voi sitä pyyheturbaania vähän aikaa pitää, kannattaa suosia kevyttä pyyhettä ja tiukkaan ei saa kietoa. Märkä tukka ei siis saa venyä.

Kostealla tukalla on ihan ok nukkua, kun sen laittaa löysälle nutturalle päälaelle. Tästä toki seuraa loivat laineet.  Kuivakin tukka laitetaan kiinni yöksi, mulla toimii tuo löysä nuttura päälaella, jollain löysä letti. Mun serkku ei laita tukkaa kiinni, vaan heittää sen sängyn päädyn yli ja ilmeisesti se pysyy niin koko yön. Mulla ei pysyisi.. 😀

Talvella tukka kannattaa suojata pakkaselta ja kesällä auringolta. Isot lämpötilavaihtelut on myös pahasta, esim. ilman pipoa suoraan pakkasesta saunaan meno. Jos tykkää saunoa, niin hanki saunapipo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä