Miksi Emmi Granlund suostuu lehtien haastatteluihin? Saako megapalkkiot vai miksi?
Luulisi rahaa olevan entuudestaan vai haluaako uusi mies, että lehtiin tulee hänen nimensä
Kommentit (70)
Turhanpäiväinen juttu tämäkin. Ei olisi mitään julkisuusarvoa ellei olisi jääkiekkoilijan ex-vaimo!
Vierailija kirjoitti:
Ja se oli friikkiä kertoa että Jasper tatuoi jonku naisen ja kahden lapsen ennen kuin tapasi Emmin. Hävettää ihan heidän puolestaan, että tollasia kertovat ulos. Mitä soopaa!
Auts! Friikkiä todellakin!
Mä en ymmärrä miksi lehdet kuvittelee että jotakuta kiinnostaa tämmösen mitättömyyden tekemiset. näitähän on 15 tusinassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ketäs tää uus mies
Miehen nimi on Jasper Sommer ja hän on myös Granlundin tavoin muusikko. Sommeria haastateltiin hollantilaiseen Numéro-lehteen, jossa hän kertoo olevansa Iso-Britanniasta ja asuvan nyt Suomessa Hollollassa.
Miksun rahoilla ja entisellä tuherolla.
Tolta akal ta pitäs vaatia toi sukunimi pois !
Vierailija kirjoitti:
Tolta akal ta pitäs vaatia toi sukunimi pois !
Heh, tulipa mieleeni kun katsoin YLEltä tuon House of Guccin, että se pahin, kamelin selkärangan katkaissut asia taisi Patricialle olla se, ettei saanut enää käyttää Gucci -nimeä avioeron jälkeen. Eli kun rahat meni, helppo elämä meni, niin sitten vielä meni se nimi, jolla hän mahdollisesti olisi julkisuuden avulla voinut itse tehdä rahaa.
Emmi on luonnostaan huomattavan karvainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ketäs tää uus mies
Miehen nimi on Jasper Sommer ja hän on myös Granlundin tavoin muusikko. Sommeria haastateltiin hollantilaiseen Numéro-lehteen, jossa hän kertoo olevansa Iso-Britanniasta ja asuvan nyt Suomessa Hollollassa.
Miksun rahoilla ja entisellä tuherolla.
Aikamoista puuhastelua heidän touhunsa, mutta mikäs siinä vähän maalaillessa ja musisoidessa, kun exä betalar. Mikkeä käy melkein sääliksi, kun kuppaavat hänen rahojaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi lehdet kuvittelee että jotakuta kiinnostaa tämmösen mitättömyyden tekemiset. näitähän on 15 tusinassa.
no suakin kiinnosti niin paljon että tulit kommentoimaan