Miksi Emmi Granlund suostuu lehtien haastatteluihin? Saako megapalkkiot vai miksi?
Luulisi rahaa olevan entuudestaan vai haluaako uusi mies, että lehtiin tulee hänen nimensä
Kommentit (70)
Kuuntelin uuden miehen musaa ja kyllä oli sekin niin keskinkertaista että en jaksanut biisiå loppuun kuunnella.
Ihmettelen Emmin taidepläjäyksiä. Musta pohja taululla ja epämääräinen erottuva viiva, hinta tuhansia! Huh. Yhtä lailla voisi kukin maalata vanerilevy mustaksi ja heittää päälle muutaman viivan, hintaa tulee "taululle" näin n. 50 euroa maaleineen ja koukkuineen.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin uuden miehen musaa ja kyllä oli sekin niin keskinkertaista että en jaksanut biisiå loppuun kuunnella.
Ihmettelen Emmin taidepläjäyksiä. Musta pohja taululla ja epämääräinen erottuva viiva, hinta tuhansia! Huh. Yhtä lailla voisi kukin maalata vanerilevy mustaksi ja heittää päälle muutaman viivan, hintaa tulee "taululle" näin n. 50 euroa maaleineen ja koukkuineen.
Unohdin sanoa että olen itse kuvataideitta opiskellut ja teen tauluja. Jotkut tykkää ja jopa ostaa niitä. Mutta hinnat onkin kohtuullisia, 100€- 400€ riippuen koosta.
Seiskan selvityksen mukaan kiekkovaimo on ostanut varsin hulppean omakotitalon 319 000 eurolla. Lainhuutotodistuksen mukaan Emmi omistaa 5 000 neliön tontilla sijaitsevan talon yksin.
Tiesitkö, että taajuudet, jota kuulemme vaikuttavat oloomme, kehoomme ja mieliimme? Kuuntelisitko mieluummin taajuuksia, jotka aiheuttavat kaaosta ja epätasapainoa, vai tasapainoa ja onnellisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Emmin taide on aika peruskauraa. Vaikka käynyt kalliin taidekoulun New Yorkissa. Parempaa odotin.
Mä olen sitä mieltä että ihminen joko on taiteilija tai ei. Ei sitä opita missään koulussa, isollakaan rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmin taide on aika peruskauraa. Vaikka käynyt kalliin taidekoulun New Yorkissa. Parempaa odotin.
Mä olen sitä mieltä että ihminen joko on taiteilija tai ei. Ei sitä opita missään koulussa, isollakaan rahalla.
Osittain samaa mieltä. Mutta kyllä kouluissa saa aina lisää taitoa oli kyse mistään koulutuksesta tahansa. Suuret taiteilijalahjakkuudetkin opiskelevat ja harjoittelevat vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
ketäs tää uus mies
Miehen nimi on Jasper Sommer ja hän on myös Granlundin tavoin muusikko. Sommeria haastateltiin hollantilaiseen Numéro-lehteen, jossa hän kertoo olevansa Iso-Britanniasta ja asuvan nyt Suomessa Hollollassa.
näitä seiskan tyrkkyjä riittää. Samaa tasoa Figeroosin kanssa.
Pitäisi varmaan tietää, kuka hän on. 😀
Maalaismaisemissa Päijät-Hämeen sydämessä sijaitsee talo, jonka Emmi Granlund, 34, osti vuosi sitten. Siellä, kaksikerroksisessa omakotitalossa peltojen keskellä Emmi asuu nyt poikiensa Milon, 5, ja Noelin, 3, ja uuden englantilaisen muusikkopuolisonsa Jasper Sommerin kanssa.
Takana on iso elämänmuutos. Emmi erosi pitkäaikaisesta puolisostaan ja lastensa isästä, jääkiekkoilija Mikael Granlundista keväällä 2023. Virallinen avioerohakemus jätettiin muutamia kuukausia myöhemmin kesällä.
Vuosinaan Mikaelin rinnalla Emmi piti huolta siitä, että hänellä olisi omakin elämä. Hän opiskeli sisustussuunnittelua, teki taidetta ja työskenteli mallina sen minkä viisumien puitteissa pystyi, mutta lopulta hän alkoi kaivata enemmän.
Uuden puolisonsa Jasperin Emmi tapasi Instagramissa. Lontoossa asuva muusikko ja tuottaja Jasper luuli tunnistaneensa Emmin ja ajatteli tämän asuvan samassa kaupungissa kanssaan. Jasper laittoi Emmille viestiä.
niin joo tätä en muistanutkaan
aika epäilyttävää ja omituista kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdin sanoa että olen itse kuvataideitta opiskellut ja teen tauluja. Jotkut tykkää ja jopa ostaa niitä. Mutta hinnat onkin kohtuullisia, 100€- 400€ riippuen koosta.
Olisit vaan unohtanut, mitä me tuolla tiedolla tehdään vai luuletko nyt itseäsi taide asiantuntijaksi joka voi haukkua toisten maalauksia.
Siinä taas yksi tapaus, joka ei ole muuta merkittävää tehnyt elämässään kuin mennyt naimisiin jääkiekkoilijan kanssa. Nyt saa elellä leveästi erorahoilla.
Luin haastattelun. Sellainen olo jäi että kun on rahaa kuin roskaa niin palikat ei oikein tahdo pysyä kasassa. Ollaan niin taiteilijaa ja musisoijaa ja uskotaan elämässä johonkin yliluonnollisiin voimiin jotka ohjailee. Se on just toi helppo elämä, joka saa uskomaan kaikkeen höpöhöpöön, mutta miksei, jos se antaa hyvän fiiliksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit vaan unohtanut, mitä me tuolla tiedolla tehdään vai luuletko nyt itseäsi taide asiantuntijaksi joka voi haukkua toisten maalauksia.
Arvioin niitä. Jos teet julkisen työn myyntiin pitää kestää sen arviointi. Joku tykkää joku ei. Lähinnä tuota ylihintaa arvostelin. Anteeksi että kerroin omasta itsestäni hieman.
Vierailija kirjoitti:
Uuden puolisonsa Jasperin Emmi tapasi Instagramissa. Lontoossa asuva muusikko ja tuottaja Jasper luuli tunnistaneensa Emmin ja ajatteli tämän asuvan samassa kaupungissa kanssaan. Jasper laittoi Emmille viestiä.
niin joo tätä en muistanutkaan
aika epäilyttävää ja omituista kyllä
Poitsu oli kuullut että musiikkia tekee ja avioehdossa on miljoonien bonarit. Siitäpä rakastui silmänräpäyksessä tuntematta sen enempää. 😂
Ja se oli friikkiä kertoa että Jasper tatuoi jonku naisen ja kahden lapsen ennen kuin tapasi Emmin. Hävettää ihan heidän puolestaan, että tollasia kertovat ulos. Mitä soopaa!
Samaa ihmettelen kenen tahansa kohdalla, avaudutaan esimerkiksi avioerosta ja uudesta rakkaudesta ja kuinka nyt löytyi hyvä mies ja nyt on läheisyyttä ja seksiä ja ollaan yhdessä ja kaikki toiveeni toteutetaan.
Hyvä mies se entinenkin varmaan oli, kunnes ei sitten ollutkaan. Parisuhteeseen vaaditaan aina kaksi ja peiliin katsomalla pääsee pitkälle.
Enkä puhu Emmi Granlundista vaan ihan tavallisista työssä käyvistä "vaikuttajista".
Vierailija kirjoitti:
Seiskan selvityksen mukaan kiekkovaimo on ostanut varsin hulppean omakotitalon 319 000 eurolla. Lainhuutotodistuksen mukaan Emmi omistaa 5 000 neliön tontilla sijaitsevan talon yksin.
Tiesitkö, että taajuudet, jota kuulemme vaikuttavat oloomme, kehoomme ja mieliimme? Kuuntelisitko mieluummin taajuuksia, jotka aiheuttavat kaaosta ja epätasapainoa, vai tasapainoa ja onnellisuutta?
Aikamoista
Outo logiikka sinulla. Jos et jostain pidä, olet automaattisesti kateellinen. Itse ainakin haluan pitää omanlaiseni pärstän ja ulkonäön, ammatti ja koulutuskin on, sekä tietty työpaikka, joten miksi kadehtia muita, kun on elämäänsä tyytyväinen?
Saa kai sitä ihmetellä näitä itsestään suuruudenhulluja kuvittelevia? Miksi olla kateellinen naiselle, joka puhuu ja kehuu, ja missään siitä ei olla kuultu mitään? Missä taiteilijanura? Missä se on jo konsertoinut? Vanha mallimme Saimi Hoyer on joka julkaisussa, ja karismaa riittää edelleen, mutta tätä hiirulaista ei näy missään, vaikka on huippumalli, artisti, muusikko ja taiteilija??? Missä sen uuden miehen musaa voisi kuulla? Niinpä ;D