Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paljon maksaa ajokortti jos joku perheen jäsen opettaa ajamaan?

Vierailija
09.09.2008 |

Entäs polkimet yms.voiko mies opettaa vaimoaan ajamaan?ajokortin saannissa kestää vissiin 2kk vai?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai opettaako tämä opettaja teoria asiat kanssa. olen soitellut vaikka minne ja ainoastaan poliisilaitos kuulema tietää varmasti.liikennekouluissa epäilevät että voi aviopuoliso opettaa mutta minun tuttavat on sitä mieltä että ovat kuulleet ettei välttämättä voi.

Vierailija
2/7 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avopuoliso voi opettaa, pitää olla asuttuna tietty aika yhdessä. Siksi siihen hommaan käy vaikka taloudessa asuva veli tai äiti.

Teoriatunneille ei mennä vaan teoria luetaan itse kotona, kirja pitää hankkia jostain.

Me saatiin polkimet ym varusteet ilmaiseksi ja muistaakseni kortin hinnaksi tuli miehen opettaessa n 400 €. Tästä aikaa 5 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ventovieras ei voi missään tapauksessa opettaa, ellet ole asunut sen ventovieraan kanssa yhdessä pitkään!

Vierailija
4/7 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai pitääkö olla naimisissa?

Vierailija
5/7 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettaja käy veikkaamassa opetusluvan katsastuskonttorilla. Muita ylim. kuluja ei ole. Tyttärellä on mennyt isän veikkaus+ poliisi laitokselle yht. n. 100€.

Polkimet, peili ja kolmio saatiin kaverilta lainaan. Ai niin auto påitää käydä muutoskatsastamassa varusteille. autokoulun teoria ja ajo-opetus hinnat jää kokonaan pois. säästöä n.900-1000€ riippuen paikkakunnasta.

Ajaa saa niin paljon kuin haluaa, kun itse opettaa. Meillä oppilas ajaa kauppa, koulu ym matkat opetus tulee tuossa huomaamatta.

Vierailija
6/7 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on täysin ymmärrettävää. Onhan vastuu suuri.

Lisäksi se on uhka opettajan ja opetettavan välillä, ota se huomioon :] Et voi laskea etua vain rahassa... se voi olla katastrofi, kun nainen on kireänä ratissa ja keskellä liikennettä ummikkona, siinä voi mieskin kuulla turhaan kunniansa.

Kysy asiaa autokoulusta tai AKE:sta http://www.ake.fi/AKE/Ajokortit_ja_tutkinnot/

Suhteella ei ole mitään merkitystä siihen myönnetäänkö opetuslupa vai ei. Voi olla vaikka isoisä tai ventovieras, ihan sama, kunhan täyttää kriteerit opettamisen kannalta.

Vierailija
7/7 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettajan pitää asua samassa taloudessa, olla asunut vähintään puoli vuotta. Liikennerikkomuksia ei saa olla viimeiseltä kahdelta vuodelta, sekä ajokortin on pitänyt olla 2 vuotta ja kakkosvaiheen suoritettuna.