Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö sinkku naiset aina alapään sheivattuna

Vierailija
28.07.2024 |

Miten muut sinkku naiset, pidättekö alapään aina sheivattuna? Vaikkei olisikaan mitään tiedossa...

Itse siistin vaan jos olen lähdössä baariin yms. Tai naisten saunailtaan. Eihän sitä tiedä jos baarista löytyy henkilö kenelle ois kiva esitellä..

Muuten kyllä rehottaa ihan luomuna ja jos sattuu joku mies silloin, niin saa kelvata ihan luomu tuhero.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se luomuna on ja pysyy, iekä kukaan ole vielä housuihini tunkumistaan sen takia kesken jättänyt. Yksi nuorimies ei ollut luomupuskaa ikinä nähnyt, mutta ihastui kovasti.537

Vierailija
2/51 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on hirveä himo niin ei tule aina edes katottua alapäähän ennen sisään työntymistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on hirveä himo niin ei tule aina edes katottua alapäähän ennen sisään työntymistä

Minun pilluuni siten pääsisi tuikkaamaan. Minä kun edellytän että mies tutkii minut ennen panoa ja valaistakin pitää olla, vasra sitten tulee ajokeli.

Vierailija
4/51 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini on aina eikä siitä mulle tule ikinä näppyjä tai muuta. Kaikki karvat kaulasta alaspäin on vek

Vierailija
5/51 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin taannoin naista ja päädyttiin ekoilla treffeillä siihen pisteeseen, että käsi ajautui hänen pikkuhousujen sisään. Nainen ei kuitenkaan halunnut ekoilla treffeillä edetä sen enempää. Kun sitten päädyttiin sänkyyn, oli hän posliini ja kertoi, että pitää aina sileänä, koska karvat ällöttää. En viitsinyt mainita, että edellisellä kerralla olin kyllä tuntenut karvat pikkuhousujen sisällä...

Vierailija
6/51 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin taannoin naista ja päädyttiin ekoilla treffeillä siihen pisteeseen, että käsi ajautui hänen pikkuhousujen sisään. Nainen ei kuitenkaan halunnut ekoilla treffeillä edetä sen enempää. Kun sitten päädyttiin sänkyyn, oli hän posliini ja kertoi, että pitää aina sileänä, koska karvat ällöttää. En viitsinyt mainita, että edellisellä kerralla olin kyllä tuntenut karvat pikkuhousujen sisällä...

Miten ihmeessä ekoilla treffeillä? Vaikka olen mies ja vaistojeni vietävissä, niin ei nyt silti tulisi mitenkään kyseeseen tunkea kättä kenenkään pöksyihin ekoilla treffeillä. Vai oliko kyseessä FB-treffit?

Vierailija
7/51 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Siistin hiukan mutten ajele posliiniksi. 

Vierailija
8/51 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä ekoilla treffeillä? Vaikka olen mies ja vaistojeni vietävissä, niin ei nyt silti tulisi mitenkään kyseeseen tunkea kättä kenenkään pöksyihin ekoilla treffeillä. Vai oliko kyseessä FB-treffit?

Meitä on monenlaisia.

Vierailija
9/51 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosisinkkuja ja sitten on leikkisinkkuja ja sitten vielä avoutuneet ja avioituneet

Vierailija
10/51 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi tapaamista odotellessa nylkeä äärre; ethän kai laminoi päätäsikään kaljuksi jos on joku kurdi kiikarissa ja miitinki venaamassa

Vierailija
11/51 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah en todellakaan pidä, iho olisi aivan kamala jos edes joka viikko poistaisin karvat. Kerran kuussa on yleensä maksimi, myös säärten osalta. Ja minulla on jopa vakipanoja jotka joutuvat joskus karvani näkemään, voi voi heitä :D

Vierailija
12/51 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, huulien osalta olen sheivannut vuosikymmenet, suhteissa tai ilman.

Vierailija
13/51 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä aikuisia ihmisiä joita omat karvat ällöttää. Jokin mielenterveysongelmako kyseessä?

Vierailija
14/51 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, huulien osalta olen sheivannut vuosikymmenet, suhteissa tai ilman.

Tuntuuhan se varmaan hyvältä saada suuseksiä ja miehestäkin nautinnollisempaa antaa sitä.

Vierailija
15/51 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina posliini vaikka en sinkku olekkaan. Mieheni vaatii että olen karvaton ja ei anna minulle seksiä, ellen ole posliini ja jos ei ole stay-up sukat jalassa, joten arvaatte varmaan onko minulla ne jalassa käytännössä aina.

Vierailija
16/51 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat on omasta mielestä oikeasti hlvetin seksikkäitä jos on itsevarmuutta pitää sellaista alakertatyyliä kuin itse haluaa eikä mene väkisin jonkun pildekarvamuodin mukana. En sheivaa ja jos sitä joku joskus pelästyy, niin hän ei ole miestä nähnytkään :D

N 92-

Vierailija
17/51 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina posliini tai vähintään kiitorata. Näin sinkkuna seksisuhteita saattaa olla päivittäin ja enkä tykkää itsekkään luomu pillusta...

Vierailija
18/51 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ajattelee alapäällään alapäitä. Kiinnostavaa...eiku...

Vierailija
19/51 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä saa sisäpuolelta karvallisia pikkuhousuja?

Vierailija
20/51 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina posliini tai vähintään kiitorata. Näin sinkkuna seksisuhteita saattaa olla päivittäin ja enkä tykkää itsekkään luomu pillusta... AJa mieluummin kaljuksi kaulan yläpuoliset, kuin alapuoliset osastot. Eipähän tule ikävää yllätystä vastaan sitten

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän