Pidättekö sinkku naiset aina alapään sheivattuna
Miten muut sinkku naiset, pidättekö alapään aina sheivattuna? Vaikkei olisikaan mitään tiedossa...
Itse siistin vaan jos olen lähdössä baariin yms. Tai naisten saunailtaan. Eihän sitä tiedä jos baarista löytyy henkilö kenelle ois kiva esitellä..
Muuten kyllä rehottaa ihan luomuna ja jos sattuu joku mies silloin, niin saa kelvata ihan luomu tuhero.
Kommentit (51)
En sheivaa, koska en harrasta seksiäkään ikinä.
posliini parantaa markkina-arvoa.
poslari,en jaksa tautipesää pitää
Vierailija kirjoitti:
En sheivaa, koska en harrasta seksiäkään ikinä.
Sama. Paitsi en sheivaisi silloinkaan. Rakastan mun pildekarvoja <3
Vierailija kirjoitti:
Pidän. Kivempi hieroa
Sormilla koskettelu tuntunee hyvältä kun kiima saa pillun kostumaan ja häppärit aukeamaan on se liukkaus paljaaksi ajetulla nautinnollista. Hoiteletko vain itse vai onko miestä apuna.
m.
Mä ajan aina itseni posliiniksi, kun lähden reissuun. Mies meillä ei saa enää ollenkaan. Runkatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailin taannoin naista ja päädyttiin ekoilla treffeillä siihen pisteeseen, että käsi ajautui hänen pikkuhousujen sisään. Nainen ei kuitenkaan halunnut ekoilla treffeillä edetä sen enempää. Kun sitten päädyttiin sänkyyn, oli hän posliini ja kertoi, että pitää aina sileänä, koska karvat ällöttää. En viitsinyt mainita, että edellisellä kerralla olin kyllä tuntenut karvat pikkuhousujen sisällä...
Mistä saa sisäpuolelta karvallisia pikkuhousuja?
Minä käytän aina talvella pohjallisia. Pysyy lämpimäpänä.vuoroin parillisia ja parittomia.
Vierailija kirjoitti:
Mä ajan aina itseni posliiniksi, kun lähden reissuun. Mies meillä ei saa enää ollenkaan. Runkatkoon.
Miten reissulla annatko vieraalle ajeltua
Vierailija kirjoitti:
Karvat on omasta mielestä oikeasti hlvetin seksikkäitä jos on itsevarmuutta pitää sellaista alakertatyyliä kuin itse haluaa eikä mene väkisin jonkun pildekarvamuodin mukana. En sheivaa ja jos sitä joku joskus pelästyy, niin hän ei ole miestä nähnytkään :D
N 92-
Kasvaako ne vielä ysikymppisillä?
Tai autolla ajaessa joutuu pysähtymään punaisiin valoihin. Eikö silloinkin auton ovesta tule sisään panokaveri. Olisi noloa jos siinä vaiheessa olisi sheivaus tekemättä.