Pidättekö sinkku naiset aina alapään sheivattuna
Miten muut sinkku naiset, pidättekö alapään aina sheivattuna? Vaikkei olisikaan mitään tiedossa...
Itse siistin vaan jos olen lähdössä baariin yms. Tai naisten saunailtaan. Eihän sitä tiedä jos baarista löytyy henkilö kenelle ois kiva esitellä..
Muuten kyllä rehottaa ihan luomuna ja jos sattuu joku mies silloin, niin saa kelvata ihan luomu tuhero.
Kommentit (51)
En ole eläessäni sheivannut sen vuoksi yhtään mitään kehonosaa, että olisi jotain "sutinaa" odotettavissa. Ihan itseäni varten, se tuntuu ja näyttää kivalta.
Tavallisesti ihminen alkaa sheivaamaan joskus kolmentoista kieppeissä. Tuskin sen ikäinen muita varten sitä tekee. Samanlailla pitäisi oppia meidän odottamaan aikuisilta.
Vierailija kirjoitti:
Hahhah en todellakaan pidä, iho olisi aivan kamala jos edes joka viikko poistaisin karvat. Kerran kuussa on yleensä maksimi, myös säärten osalta. Ja minulla on jopa vakipanoja jotka joutuvat joskus karvani näkemään, voi voi heitä :D
Mulla kanssa ajelun kanssa iho-ongelmia. Sääret kestää ajelun hyvin onneksi. Kainalot hieman kärsii ajelusta. Alapääkarvat ja yläreidet tulee täyteen näppylöitä ja sisäänkasvaneita karvoja. En siis ajele herkimpiä alueita sinkkuna. Suhteessa joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhah en todellakaan pidä, iho olisi aivan kamala jos edes joka viikko poistaisin karvat. Kerran kuussa on yleensä maksimi, myös säärten osalta. Ja minulla on jopa vakipanoja jotka joutuvat joskus karvani näkemään, voi voi heitä :D
Mulla kanssa ajelun kanssa iho-ongelmia. Sääret kestää ajelun hyvin onneksi. Kainalot hieman kärsii ajelusta. Alapääkarvat ja yläreidet tulee täyteen näppylöitä ja sisäänkasvaneita karvoja. En siis ajele herkimpiä alueita sinkkuna. Suhteessa joskus.
Sokerointi tai laserointi on ratkaisu noihin sisäänpäin kasvaviin karvoihin!
Minusta taas on kiihottavaa ajella itsensä posliiniksi, jotenkin tuntuu alistetulta kun pitää ajaa karvat pois alapäästä miehiä varten.
Sinkku N34
Aina posliini, säännöllisellä sokeroinnilla pysyy siistinä eikä tule iho-ongelmia.
Ja on aina valmiina jos milloin on miestä saatavilla...
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas on kiihottavaa ajella itsensä posliiniksi, jotenkin tuntuu alistetulta kun pitää ajaa karvat pois alapäästä miehiä varten.
Sinkku N34
Olet siis sub henkinen nainen, vaikka et ehkä itse sitä välttämättä tiedostakkaan 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailin taannoin naista ja päädyttiin ekoilla treffeillä siihen pisteeseen, että käsi ajautui hänen pikkuhousujen sisään. Nainen ei kuitenkaan halunnut ekoilla treffeillä edetä sen enempää. Kun sitten päädyttiin sänkyyn, oli hän posliini ja kertoi, että pitää aina sileänä, koska karvat ällöttää. En viitsinyt mainita, että edellisellä kerralla olin kyllä tuntenut karvat pikkuhousujen sisällä...
Mistä saa sisäpuolelta karvallisia pikkuhousuja?
Mitkä tahansa pikkuhousut muuttuu sellaisiksi, kun sinne laittaa sisään karvaisen alapään.
Vierailija kirjoitti:
Aina posliini, säännöllisellä sokeroinnilla pysyy siistinä eikä tule iho-ongelmia.
Meinaatko, että valmiina ei olla karvoituksell?
Kokemuksella, kaikki nussineet ja nuolleet yuheroa kunhan antaa seksuaalisuuudella kyytiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkku N34
Olet siis sub henkinen nainen, vaikka et ehkä itse sitä välttämättä tiedostakkaan 🙂
Olen tiedostanut ja ihaninta mitä tiedän on määrätietoiset ohjakset itselleen ottavat miehet, jotka komentavat minua ja kun olen vähän tottelematon kiinnittävät minut käsistä ja nilkoista piiskattavaksi tai lattialle sidottuna kärsimään tuomiota tottelemattomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Sinkku N34
Mua taas kiinnostaa ihan päinvastainen, voimaantua siitä kuinka supernaisellinen voi ollakaan ilman tekoripsiräpsyttimiä, joka iltaista alakerran sheivaamista ja viiden kilon meikkikerrosta. Somejonnet ei ehkä välitä, mut haluankin miehen, enkä mitään legit jantteria, jonka mielestä wörttiä on vaan yhdenlainen todellisuudesta karannut naismalli :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokerointi tai laserointi on ratkaisu noihin sisäänpäin kasvaviin karvoihin!
Sokerointi ja epilointi tuotti vielä enemmän ja pahempia näppylöitä.
Laserointi on toki ratkaisu, mutta liian kallis.
Aina posliini, säännölinen käynti brassisokeroinnissa.
N36
Mulla on kiitorata ja mieskin tykkää niin mahdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Minun vehkeeni on oikein siisti ja kaunis, vaikken kaljuksi haarojani ajelekaan. Huulet joskus vain. Aina on myös valmiina mihin tahansa toimeen millä tahansa huulikarvan mitalla eikä sieltä yksikään inhosta kakoen pois ole tullut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kiitorata ja mieskin tykkää niin mahdottomasti.
Minusta kiitorata se vasta hupaisan näköinen karvaraita onkin
Häpykummulla saa kasvaa melko pitkäksi, mutta bikinirajan ja häppärit pidän siistinä. On jotenkin epähygieeninen olo jos rehottavat ja kivempi itsekin pestä ja kosketella kun tuntuu sileälle 😉
Tottakai. Sinkkunaisena ei tiedä koskaan milloin pano sattuu kohdalle. Jopa roskia viedessä on mahdollista, että naapurin mies tulee vastaan ja se on menoa.
Kollega oli sinkku ja päädyimme sänkyyn. Oli ensimmäinen posliini (ja ainoa) jonka olen nähnyt.
Mies, silloin 45+