Tunnen pariskunnan, joka ajelee kalliilla asuntoautolla ympäri Suomea ja heitä kiinnostavat vain omat somepostaukset, ei ihmisten ahdinlo
Ottaa niin päähän katsoa niitä kuvia. Aina ollaan jossain uudessa paikassa ja kerskataan, kuinka mukavaa on olla lux-asuntoautossa (hinta ilmeisesti lähellä 200 000 euroa). Heillä ei huolia tunnu olevan, eikä heitä ihmisten taloudellinen ahdinko kiinnosta. Ainoastaan seuraava somepostaus on tärkeää. Ottaa niin päähän tämä pariskunta, että meinaa suoni päästä katketa. Hävettää, että tunnen heidät. He eivät ymmärrä elämästä mitään.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateus on kamala tauti.
Itsekkyys on vielä pahempi sairaus.
Ei ole. Kateus pitkittyessään saattaa tuhota ihmisen, jos kieriskelee vain kateuden ja katkeruuden tunteissa. Ei saa enää mitään itse aikaiseksi, eikä osaa enää miettiä kuinka voisi kohentaa omaa elämää.
Itsekkyys on johtanut ihmisten yksinäisyysongelmaan ja maapallon tuhoamiseen. Myös tämä itsekäs rikas voi olla yksinäinen, koska on ajanut muut ihmiset pois luotaan. Hänhän "ei tarvitse" muita.
Vierailija kirjoitti:
Jos on yhtään isompi uusi asuntoauto, niin 200 000 e ei oo lux vaan perus, ne hienot on lähemmäs 300 000 ja siitä ylös.
Eikä tuokaan puoli milliä ole luxusta kuin sinun köyhän mielestä...
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärrän täysin mitä ap tarkoittaa! En tajua miksi joidenkin pitää ilmoittaa ,julkistaa somessa kaikki menonsa!! Itseä ei kiinnosta yhtään missä kukin hyväosainen sukulainen milloinkin reissaa. Tämä ei ole kateutta, olen jo tottunut vuoskausia ettei itsellä ole varaa matkustella ,olen kuitenkin tyytyväinen siihen mitä minulla on ,tosin ei ole mitään intoa sitäkään mainostaa kuvin facessa, instassa jne. Lapsellista infota joka liikkeensä somessa, snobimaista käytöstä!
Lapsellista? Lapsethan nimenomaan kertoo kaiken tekemänsä suodattamatta niitä juttuja mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Minä ymmärrän täysin mitä ap tarkoittaa! En tajua miksi joidenkin pitää ilmoittaa ,julkistaa somessa kaikki menonsa!! Itseä ei kiinnosta yhtään missä kukin hyväosainen sukulainen milloinkin reissaa. Tämä ei ole kateutta, olen jo tottunut vuoskausia ettei itsellä ole varaa matkustella ,olen kuitenkin tyytyväinen siihen mitä minulla on ,tosin ei ole mitään intoa sitäkään mainostaa kuvin facessa, instassa jne. Lapsellista infota joka liikkeensä somessa, snobimaista käytöstä!
Lapsellista? Lapsethan nimenomaan kertoo kaiken tekemänsä suodattamatta niitä juttuja mitenkään.
Joka toinen päivä saa lukea lehdistä ja katsella televisiosta, kuinka kurjaa on viiden lapsen kanssa. Ei ole ruokaa eikä vaatteita eikä pääse edes Korkeasaareen.
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärrän täysin mitä ap tarkoittaa! En tajua miksi joidenkin pitää ilmoittaa ,julkistaa somessa kaikki menonsa!! Itseä ei kiinnosta yhtään missä kukin hyväosainen sukulainen milloinkin reissaa. Tämä ei ole kateutta, olen jo tottunut vuoskausia ettei itsellä ole varaa matkustella ,olen kuitenkin tyytyväinen siihen mitä minulla on ,tosin ei ole mitään intoa sitäkään mainostaa kuvin facessa, instassa jne. Lapsellista infota joka liikkeensä somessa, snobimaista käytöstä!
Minä en ymmärrä miksi aloittaja katselee pariskunnan somekuvia jos ne häntä ahdistavat. Helpotusta ahdistukseen saa kun lopettaa kuvien katselun ja keskittyy omaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on yhtään isompi uusi asuntoauto, niin 200 000 e ei oo lux vaan perus, ne hienot on lähemmäs 300 000 ja siitä ylös.
Eikä tuokaan puoli milliä ole luxusta kuin sinun köyhän mielestä...
Kuten laitoin hienot on lähemmäs 300 000 e, lux version hintaa en edes alkanut arvioimaan.
Kela pitää niistä huolta, joilla ei ole varaa asuntoautoon.
Joidenkin mielestä mikään ei ole niin kauheaa itselle, kuin muiden onni ja ilo. Ne pitää latistaa tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Juu, siltä kuulostaa! Ei lainkaan kateutta! Muuten vain toivot etteivät julkaisisi reissukuviaan - kaikkea muuta sitten saa julkaista? Sellaisia juttuja mihin sullakin on varaa?
Ei minua kiinnosta ihmisten ahdinko, vaikkei ole matkailuautoa, omia aikuisia lapsia autan jos heillä on rahasta ja ruoasta puute. Muuten ei kiinnosta toisten elämät