Tunnen pariskunnan, joka ajelee kalliilla asuntoautolla ympäri Suomea ja heitä kiinnostavat vain omat somepostaukset, ei ihmisten ahdinlo
Ottaa niin päähän katsoa niitä kuvia. Aina ollaan jossain uudessa paikassa ja kerskataan, kuinka mukavaa on olla lux-asuntoautossa (hinta ilmeisesti lähellä 200 000 euroa). Heillä ei huolia tunnu olevan, eikä heitä ihmisten taloudellinen ahdinko kiinnosta. Ainoastaan seuraava somepostaus on tärkeää. Ottaa niin päähän tämä pariskunta, että meinaa suoni päästä katketa. Hävettää, että tunnen heidät. He eivät ymmärrä elämästä mitään.
Kommentit (51)
Itse lopetin lähes kaikkien ihmisten seuraamisen ja en postaa esim Facebookiin enää mitään. Elämänlaatu nousi huimasri.
Jokainen saa demokratiassa esittää vaaleissa huolestuneisuutensa milloin mihinkin.
No kyllä olisi surkeinta ikinä asua autossa ja kiertää Suomen ankeita kyliä. Ja siitäkin on joku kateellinen😅😅😅.
Miksi muiden ahdinko pitäisi kiinnostaa lomalaisia?
Kateus :D tee itsellesi palvelus ja lopeta heidän seuraaminen.
Hienoa, että käyttävät rahaa ja levittävät sitä ympäri Suomea. Tuo on parasta lääkettä köyhien talousahdinkoon että rikkaat pitää rahansa kiertämässä, siitä tulee verotuloja.
Miten heidän pitäisi ap:n mielestä elää elämäänsä? Käpertyä kotiin ja olla ahdistuneita?
Jos on yhtään isompi uusi asuntoauto, niin 200 000 e ei oo lux vaan perus, ne hienot on lähemmäs 300 000 ja siitä ylös.
Joillakin on ihan oikeita murheita ja sulla tuollaisia?
JOS mulla on asiat hyvin, miksi mun pitää kiinnostua muitten ahdingosta!
Mun kaverilla on 1000k velkaa ja on ahdistunut, en voi muuta sanoa kuin voivoi. EI mun eurot asiassa auta.
En aio ahdistua siitä että mulla on ja hänellä ei.
Vähän sama kun mun kaverilla on ok-talot, asuntolainat, lapset, autot x 2 ja sitten itkee siellä ok-talossaan kun ei ole varaa mihinkään. Minä taas asun vuokralla halvassa kerrostaloasunnossa ja laitan joka säästyneen pennin matkailuun.
Niin että munko pitäisi surkutella kaveria ja laittaa säästämäni rahat hänen tililleen vai mitä ehdotat?
Mitä hemmettiä heidän elämänsä sinulle kuuluu? Sinua nyt ketuttaa aina ja kaikki.
Ei kiinnosta muiden asiat ollenkaan jos ei vaikuta omaan elämään. Tämä on juuri tätä suomalaista perusluonnetta, KATEUS!
Heidän pitäisi ehdottomasti myydä asuntoautonsa ja lahjoittaa rahat sinulle, aloittaja.
Millä tavalla ap huomioi toisten ihmisten taloudellisen ahdingon omassa elämässään?
Surullista, mutta AP.n kaltaisia ihmisiä on oikeasti olemassa, ja paljon. Oman elämänsä he pilaavat tuolla vertailla ja kateudella ja itsesäälillä.
Jos kokoajan ajattelee kaikesta negatiivisesti, ankeuttaa sillä sem oman mielensä ja elämänsä, ei muiden.
Pitääkö meidän jokaisen nyt istua himassa ja surra kun hallitus tekee leikkauksia liikaa tukia saavilta, surra kun Ukrainaan rahdataan rahaa ja aseita, surra kun kaksi lasta hukkui, surra kun kauloja katkotaan, surra kun tulipaloja sytytetään.
Kyllä jokainen saa nauttia elämästään sydämensä kyllyydestä ja te kateelliset voitte mennä töihin, ahertaa ja hankkia vaikka kaksi asuntoautoa, jopa lentokoneen.
Kaikille on kaikki mahdollista tässä kympin maassa, hoki edellinen hallitus. Teretulemast tähän kympin maahan.
Hyvää lomaa kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Itse lopetin lähes kaikkien ihmisten seuraamisen ja en postaa esim Facebookiin enää mitään. Elämänlaatu nousi huimasri.
Sama. Lopetin tilini.
Kävin juuri kalliilla risteilyllä. Kun jossain keskusteluryhmässä siitä kerroin, aivan tuntemattomat ihmiset kommentoivat: Kyllä kelpaa, kun on rahaa. Taustalla oli viiden vuoden säästäminen eläkkeestä, monta kieltäymystä piti tehdä, mutta se kannatti. Jotkut tuhlaavat kaikki rahansa turhuuksiin, jotkut hankkivat jotain muuta. Ei kannata olla kade.
Mikäs pakko sinun on niitä seurata somessa?