Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikesta pettämisestä nykyään väännetään julkista rakkaustarinaa

Vierailija
28.07.2024 |

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000010440027.html

Tiivistelmä: Huomattavasti vanhempi ukkomies hakee itselleen naista Leviltä baarista. Ei erityisiä ongelmia pitkässä avioliitossa, mutta nyt jälkikäteen valittelee, miten on ollut kaverillista jo vaimon kanssa. Sitä ei kerrota, onko nyt kaverinsa kanssa kuitenkin harrastanut edelleen seksiä ja antanut tämän ymmärtää, että ovat edelleen aviopari.

Mies löytää sieltä baarista Levin yöstä itselleen leskeksi jääneen, parikymmentä vuotta nuoremman naisen, ja nämä ryhtyvät totta kai heti hyvin mielin salasuhteeseen. Nainen kehuskelee lehdessä ajatelleensa, miten miehen avioliitto, jonka hän heti baarissa on ymmärtänyt, ei ole mikään este vaan vain hidaste.

Mies ei missään vaiheessa tunnusta vaimolleen tapahtunutta vaan heidät käräyttää joku ulkopuolinen, kun kutumatkalla miehen ja tämän vaimon yhteisessä kodissa olleen naisen auton rekisterinumero selvitetään. Mies ilmaisee vielä lehdessäkin helpotusta siitä, että ei joutunut näin itse tunnustamaan asiaa vaan joku hoiti puolesta. Vaimo, joka täysin tietämättään onkin vain miehen "kaveri", pahoittaa mielensä asiasta niin, että ei tänä päivänäkään eron jälkeen suostu olemaan missään tekemisissä miehen kanssa.

Kumpikin salasuhteen osapuoli avautuu Me Naiset -lehdelle asiasta iloisina, ylpeinä ja omaa ratkaisuaan oikeana pitävinä. On ihan valtavan romanttinen tarina tai sellaisena tämä meille lukijoille yritetään markkinoida.

Kommentit (137)

Vierailija
61/137 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ikävä kyllä tosi, että pettämistä tapahtuu.  Mutta miten voi mies itse julkisesti sanoa, että oli hyvä kun joku muu käräytti, ettei tarvinnut itse kertoa. Kun on kaksi vuotta jatkanut kaksoiselämäänsä. Myös se, että vie tai menee pariskunnan yhteiseen kotiin lempimään niin on sellaista mitä ei pitäisi tehdä. Nainen myös tunnusti, että heti alkoi miettiä, että sormus ei ole este, se este on hoidettavissa. En tiedä mitä hän porojen myynnistä sai rahaa, eikä minulle kuulu, mutta olisiko nyt varakas nainen ja Pekka haistoi sen. 

Mies sanoo, että kun saa asuntonsa myytyä muuttaa Sodankylään. Miten minulle tuli sellaiset vibat, ettei asunnon myynnillä vieläkään ole niin kovin kiirettä. Mukavaa olla välillä pari viikkoa "poikamiehenä". Ja leski odottelee, edelleen. Tässä ei kumpikaan taida olla eilisen teeren poika/tyttö. 

Vierailija
62/137 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ukko on heti ottanut nuoremman naisen kun tilaisuus tuli. Typerä nainen joka joutuu omaishoitajaksi, lähihoitaja katsottu itselle. Miten typerä voikaan olla nainen joka ajautuu tuollaiseen suhteeseen??? Vanha vitjapalli löytänyt tarpeeksi tyhmän naisen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/137 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutusta haisee molempien läheisriippuvuus kilometrien päähän.

Vierailija
64/137 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päin tarkoittaa samaa kuin suuntaan. Naamaa päin = naaman suuntaan. 

Kirjoittaisit, mitä tarkoitat, niin lukijat ymmärtää sua paremmin. 

T. Eri 

Vaikka kuinka vääntelet ja kääntelet, niin suuntaan sylkeminen ei ole naamaa päin tai päälle sylkeminen. Kaksi täysin eri asiaa. Opettele lukemista ja ymmärtämistä, ennen kuin kommentoit. 

Vierailija
65/137 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta on aina romantisoinut pettämistä ja varsinkin viihdeteollisuus.

Tuossakin mies on 100% valehdellut kummallekkin osapuolelle. Todella surullista, ettei ollut munaa edes erota vaimostaansa. 

Miten kehtaavat vielä omilla naamoilla esiintyä. Itse kyllä sylkäisisn heidän suuntaan, jos näkisin kadulla. 

Mikä sinä olet ketään sylkemään päin naama? Hyvä kristitty, otaksun.

Seksi myy. Siksi siitä kirjoitetaan ja jos idiootit suostuu haastatteluun kertomaan tositarinoita omasta elämästä, niin se on pelkkää hyvää bisnestä. Idiootit köyhtyy ja maine menee, lehdet tienaa.

Kuka sanoi sylkäisemisestä päin naamaan? Sanoin heidän suuntaansa, en heidän päälleensä. Opettele lukemaan ennen kuin kommentoit.

Hienoa, että tämänkin jutun tärkein sanoma on jäänyt joillekin hiekkana rattaisiin. GET OVER IT! 

Vierailija
66/137 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on coolia olla pettäjä ja sitä pidetään ihan normaalina jokapäiväisenä asiana. Halveksuntani ihmisiä kohtaan on muuttunut radikaaliksi misantropiaksi.

Minua ällötää nämä nykyajan polyamorisiksi itseään kutsuvat ryhmäseksin harrastajat. Lehtikuvassa yhteinen rouva komeilee kolmen karjun keskellä, ja ukot niin tyytyväisen näköisinä ympäröivät yhteisen pimperonsa. Voin kuvitella kuinka illallisen jälkeen vetävät pitkää tikkua siitä kuka pääsee jörnimään. Vai käyvätkö sitten jonoon, mene ja tiedä.

Eiköhän se pimpero ole sen naisen oma ja siten myös päättää mitä sille tehdään ja kenen toimesta ja milloin. Jos kaikille sopii, että vuoronperään tai yhtä aikaa jörnitään, niin miten se sua voi haitata?? Ei nekään tuu sulle sanomaan, että sun tapa olla vain yhden kanssa on väärin. 

Vierailija
67/137 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Eri 

Miten saat "heidän suuntaan sylkemisestä" naamaan päin tai naaman suuntaan? Naamaa tai päälle ei edes mainittu.

Vierailija
68/137 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Eri 

Vaikka kuinka vääntelet ja kääntelet, niin suuntaan sylkeminen ei ole naamaa päin tai päälle sylkeminen. Kaksi täysin eri asiaa. Opettele lukemista ja ymmärtämistä, ennen kuin kommentoit. 

Ota selvää. Ei mulla muuta. 

Vierailija
69/137 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sarjapettäjä varmaan o n a n o i nyt hikisessä vuokramurjussaan tästä lehtijutusta.

Vierailija
70/137 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme, mutta mua ei häirinnyt yhtään se, miten heidän suhde sai alkunsa. Varmaan sen takia, että en itse ns. usko avioliittoon. Tämmöstä tää elämä joskus on. Ei aina mee niin kuin Strömsössä tai Disney-sadussa. Vaikuttavat minusta erityisen onnelliselta parilta. Kaikkea hyvää heille. Ja ex-vaimolle myös.

Eli luottamus ja kumppanin kunnioittaminen on kuin harvinaista unelmaa Strömsö:stä tai Disneyn satua? Onko todellakin näin, ettei rehellisyyttä enää pidetä missään arvossa? Miten voi muka aidosti rakastaa, ellei kunnioita?

Vierailija
71/137 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen yksinkertaisen oloinen pariskunta, siinä mielessä varmaan toisilleen sopivat. Itsekkäitä ja tyhmiä, eivät ymmärrä edes pitää suutaan kiinni saati sitten nolostua jutuistaan. Toivottavasti ex-vaimolla menee hyvin ja on saanut elämänsä kuntoon. 

Vierailija
72/137 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kokenut vastaavan. Tosin olin nuori vaimo ja aviomies toi vieraan naisen kotiimme minun poissaollessani. Mietin kyllä jälkikäteen, mitä nainen mahtoi tuumia, kun makuuhuoneemme lipaston päällä oli paljon hääkuviamme.

Tällaisille pareille ei heru ymmärrystä. Jos ei ole hyvä olla liitossa, niin pitää ensin erota eikä lähteä pettämään.

Vierailija
73/137 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muruhanipiirakka

Puoli kiloa sahanpurua

Kuppi hunajaa

Sekoita ainekset ja taputtele piirasvuokaan.

Täyte

Juustoraaste maun mukaan ja desilitra erikeeper "foreverbond" liimaa.

Kypsennä pari vuotta hiljaisella tulella ja nauti.

Tässäpä tuhti resepti. Tunnetaan myös nimellä "pettäjän piirakka". 

Vierailija
74/137 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Eri 

Miten saat "heidän suuntaan sylkemisestä" naamaan päin tai naaman suuntaan? Naamaa tai päälle ei edes mainittu.

Heidän suuntaan sulkeminen ilmeisesti vain selkäpuolelle on kai edellisen toive 😀

ps. Lue myös aikaisemmat viestit (jotka jätit tästä pois)

Vierailija
75/137 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kohta uusi morsian pääseekin tämän papan omaishoitajaksi, siinä sitä romantiikkaa. 

Tuskinpa ryhtyy omaishoitajaksi.

Vierailija
76/137 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidän suuntaan sulkeminen ilmeisesti vain selkäpuolelle on kai edellisen toive 😀

ps. Lue myös aikaisemmat viestit (jotka jätit tästä pois)

En ymmärrä edes mitä selität.

Suuntaan sylkeminen on vanhanaikainen tapa osoittaa halveksuntaa toista kohtaan. Siinä ei sylkäistä päälle. Jos joku haluaa sylkäistä jonkun päälle, niin se silloin sanoo "sylkäisisin heidän päälle/naamalle, jos näkisin"

Ja joo, viestejä jätetään pois, koska kun ketju menee liian pitkäksi se hajoaa. 

Vierailija
77/137 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on coolia olla pettäjä ja sitä pidetään ihan normaalina jokapäiväisenä asiana. Halveksuntani ihmisiä kohtaan on muuttunut radikaaliksi misantropiaksi.

Minua ällötää nämä nykyajan polyamorisiksi itseään kutsuvat ryhmäseksin harrastajat. Lehtikuvassa yhteinen rouva komeilee kolmen karjun keskellä, ja ukot niin tyytyväisen näköisinä ympäröivät yhteisen pimperonsa. Voin kuvitella kuinka illallisen jälkeen vetävät pitkää tikkua siitä kuka pääsee jörnimään. Vai käyvätkö sitten jonoon, mene ja tiedä.

Eiköhän se pimpero ole sen naisen oma ja siten myös päättää mitä sille tehdään ja kenen toimesta ja milloin. Jos kaikille sopii, että vuoronperään tai yhtä aikaa jörnitään, niin miten se sua voi haitata?? Ei nekään tuu sulle sanomaan, että sun tapa olla va

"Ei neKÄÄN tuu sulle sanomaan" ;D No en minäkään mene kenellekään sanomaan. Jos joku haluaa olla yhteishyvä, niin ihan vapaasti vaan. Kiva jos useammalle riittää.

Tämä on mielipidepalsta, ja ilmaisin vain inhoni kyseistä asiaa kohtaan. Ja ei, en todellakaan ole kateellinen, koska senhän saan seuraavaksi lukea ;D

Vierailija
78/137 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottava juttu ja sitten vielä ihmetellään, miksi ihmisillä on nykyään niin paljon mielenterveysongelmia. Eipä tarvi kyseistä lehteä lukea. 

Vierailija
79/137 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä aika alamainen veto menaiset lehdeltä kirjoittaa pettämistä ylistävä kirjoitelma, jossa NAISELLE aiheuttaa toinen nainen elinikäisen trauman.

No eikö tuo myöämmät ole sanoman aviisi? Ei siinä putiikissa arvosteta perinteisiä arvoja enää.

Vierailija
80/137 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa mietin, kun luin juttua. Kiitos ja hyvästi MeNaiset.

Meitä pitkässä avioliitossa, jotka väkisinkin ajan saatossa vähän kaverillistuvat, on tuhansia naisia ja miehiä. Lehdelle kaikki nämä kommentit ovat klikkaukisia ja myyntiä lyhyessä juoksussa. Pitkässä juoksussa, kun maailma on näemmä todellakin jakautunut kahtia: Perinteisiä arvoja arvostavakasi ja liberaaleiksi wokettajiksi, kannattaisi levikkiä miettiä vähän nenäänsä pidemmälle.

Tuollaisia vamppeja, juuri leskeksi jääneitä baaritiskille yksin vääntäytyneitä, avioliiton rikkojia, en arvosta. Ja se, että ovat vielä niin tyhmiä, että antavat haastattelun, omilla kasvoillaan on häkellyttävää typeryyttä. 

Jutun ihmiset kuvottavia, mutta woke ei todellakaan tarkoita pettämisen ihannointia, vaan ihmisten tasa-arvoa ulkoisista asioista huolimatta. Ei liity millään tavalla pahuuden hyväksymiseen, vaan on hyvä ja kristillinen asia. Liberaalisuuskaan ei tarkoita mitään pettämisen ihannointia, tietenkään. Tuomitsen pettämisen aina ja kaikissa tapauksissa, olen kristitty ja woken eli tasa-arvon puolella. Älä tee ihan outoja rinnastuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan