Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko joku kertoa, että miksi YLE areena löytyy amerikkalaisesta viihdepalvelu Youtubesta?

Vierailija
27.07.2024 |

https://m.youtube.com/yleareena

Eli minun rahoillani tuotettua sisältöä julkaistaan amerikkalaisessa viihdepalvelussa, joka kerää tästä mainostulot? Eikö YLE:n pitänyt olla mainosvapaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelehan pikkuisen lisää tuota kirjoitusta niin sinut ymmärretään paremmin

Vierailija
2/5 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska YLE:llä on liian paljon rahaa. YLE jopa mainostaa YouTubessa. Siis minulle on tullut paljon YLE-mainoksia juuri siellä. Älytöntä. Ei kun mitä vit tua?

YLE:n uusi slogan on jotenkin tulevaisuutta ennustava: "Hetkessä kiinni!" Ei muuta kuin kukkaronnyörit tiukemmalle niin käy toteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska YLE:llä on liian paljon rahaa. YLE jopa mainostaa YouTubessa. Siis minulle on tullut paljon YLE-mainoksia juuri siellä. Älytöntä. Ei kun mitä vit tua?

YLE:n uusi slogan on jotenkin tulevaisuutta ennustava: "Hetkessä kiinni!" Ei muuta kuin kukkaronnyörit tiukemmalle niin käy toteen.

Mitä katselin tuota kanavaa, niin siellä enimmäkseen mainostettiin ohjelmia, eli minuutin pätkiä.

Sitä paitsi YouTube maksaa niistä videoista, joita katsellaan.

Vierailija
4/5 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska saattavat saada sieltä lisätuloja mm. Expateilta ja muilta jotka haluavat katsoa Ylen juttuja ja jotka eivät näe areenasta.

Mm. Bbc:llä myös näin.

Tää yle nyt on kiinnostanut viikosta toiseen yhtäkkiä ja kaikkea pitää kaivaa ja kysellä, koska minun,koska minun. 

Minun rahoistani maksetaan myös, tämä on demokratiaa.

Vierailija
5/5 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLE:n YouTube kanavilla ei näytetä mainoksia. Ja olen YouTuben suurkuluttaja enkä ole ikinä siellä nähnyt YLE:n mainosta.

Nykyaikana pysyäkseen kiinnostavana mediana on pakko olla mukana eri someissa. Löytyvät myös esim. TikTokista, Instagramista, Facebookista ja X:stä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän