Vihaan omia järkyttävän korostuneita poskiluita.
Mies kun olen, niin tuon pitäisi olla viehättävä ja hyvä piirre kasvoissa. Asia on kuitenkin niin, että leuka on olematon. Kasvot on kaukana niistä mielikuvista ja kuvista, joita kuvahaku on pullollaan. Sivuilta kun katsoo mua, niin näkyy vain ne jäätävät posket. Ylipainoinkaan en ole.
Mulla on ns vauvanaama, niin ei näytä yhtään hyvälle.
Olispa itselläkin sellaiset tavalliset tasaiset kasvot, jotka on käytännössä kaikilla miehillä ja naisilla.
Kommentit (10)
Tavalliset tasaiset kasvot eli ei mitään näyttävää.. miksi ihmeessä joku haluaisi sellaiset
No jos yhtään lohduttaa, niin vanhetessa korkeat poskipäät on geenien lahja sinulle. Jos vain niin kuin muuten pystyt pitämään painosi suhtkoht kuosissaan.
Pidän korkeista poskipäistä itselläni. Ja inuiittisilmäpoimuista pidän myös, vai oliko se aasialainen.
Mun mielestä kauneimmilla ja komeimmilla on juuri korostuneet posket.
Laitata leukaimplantti. Jos kasvoissa on rasvaa sen saa sulatettua pistoksella.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla saamelaisia geenejä?
Ei, mutta samanlaisia kasvoja on juuri saamelaisilla, aasialaisilla, inuiiteilla jne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Laitata leukaimplantti. Jos kasvoissa on rasvaa sen saa sulatettua pistoksella.
Niin se varmaan pitääkin... joskus
ap
Hymyillessä ja nauraessa posket valtaavat koko naaman. Näytä ihan typerälle kun katso kuvia itsestäni näissä tilanteissa. Sellainen turvonnut- lookki, joka parhaiten kuvailisi tilannetta.
Tästä syystä hymyilen korkeintaan ja vältän liiallista iloisuutta. Typerälle kuulostaa, mutta näin se on.
Ap